Temat: Pierwsze testy Unity3D

Jeżeli ktoś już się bawił Unity3D - zachęcam do wrzucenia swoich prac.Krzysztof Cieślak edytował(a) ten post dnia 30.07.09 o godzinie 17:00

Temat: Pierwsze testy Unity3D

Witam, zapraszam na http://legrandwdomu.pl < ciekawe co o tym sadzicie :)
Jakub K.

Jakub K. iOS developer

Temat: Pierwsze testy Unity3D

wydaję mi się, że raczej kiepsko to wygląda. Coś podobnego da się osiągnąć dzięki papervision3d i szkoda do takiego efektu używać unity.

Temat: Pierwsze testy Unity3D

zagadnienie jakości jest skomplikowane, aczkolwiek na chwile obecna aplikacja spelnia swoje wymagania, co cieszy :)Kamil Majewski edytował(a) ten post dnia 09.12.09 o godzinie 23:15

Temat: Pierwsze testy Unity3D

źle nie jest, ale tak jak wspomniał kuba - nie potrzeba do tego Unity, wystarczy pv3d, gdyż nie ma tam zbyt skomplikowanych kształtów, morphingów realtime z oświetleniem itd. mimo wszystko próby udane :)
Marcin Rybiński

Marcin Rybiński Lead Designer

Temat: Pierwsze testy Unity3D

ja troche odgrzeje tego kotlecika i wstawie linka do mojego folio, ktore zawiera moje prace w silniku Unity3d

http://coldzik.webd.pl/siteMarcin Rybiński edytował(a) ten post dnia 19.04.10 o godzinie 21:20
Grzegorz Gorol

Grzegorz Gorol Jedynym
ograniczeniem jest
wyobraźnia...

Temat: Pierwsze testy Unity3D

ja polecam zerknąć na projekty przy których brałem udział w firmie:

http://www.i3datlas.pl - niestety długo się ładuje (strasznie wolny serwer),
http://www.ihome.pl

Następna dyskusja:

od zera do bohatera w Unity3D




Wyślij zaproszenie do