Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Caching licence

Przygotowuję wizualizację internetową, gdzie scena składa się z rozległego terenu zbudowanego na LOD-ach, który ładuje się z AssetBundles (po kolei odpowiednie LOD-y) w miarę poruszania się po nim użytkownika. Jest to kilkaset MB i dlatego potrzebuję aby ten teren cache'ował na sprzęcie użytkownika.
Tymczasem okazuje się, że Unity ogranicza w WebPlayerze cache do 50 MB. Aby usunąć ten limit podobno potrzeba do tego caching licence. Czy ktoś miał już z tym do czynienia albo wie ile za to liczą?

Temat: Caching licence

Najpewniej chodzi o to:
http://unity3d.com/company/sim/
Na tym sie robi symulacje militarne z dogrywanym terenem w trakcie. Jest tam też troche zaawansowanej integracji z GISem.
Ale może wystarczy do twoich zastosowań:
Application.LoadLevelAdditive
lub
Application.LoadLevelAdditiveAsync

Warto najpierw to sprawdzić.
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Caching licence

Być może zawiera to caching licence, ale nie znalazłem nigdzie tego napisanego wyraźnie. Z Pro MS&T Bundle problem byłby jednak w tym, że kosztuje aż 7.5 k USD. (Co prawda obiecują jakieś zniżki dla posiadaczy licencji Pro)
A ja potrzebuję tylko móc zwiększać caching z 50 MB w sumie - na dowolną wartość, indywidualną dla pojedynczej aplikacji.
Na temat samej caching licence - pomimo kilku zapytań - nie udało mi się dotąd uzyskać żadnych konkretnych informacji. Tak jakby handlowcy w Unity sami nie wiedzieli, bo po prostu nie odpowiadają ani że tego nie ma ani nic.
Na strumieniowanie terenu z danych GIS lub poprzez assetbundles mam już swoje rozwiązania.Ten post został edytowany przez Autora dnia 11.06.13 o godzinie 00:16
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Caching licence

W końcu udało mi się wydębić odpowiedź.
Licencja jest na określony projekt pod określonym url i na początek mogę bez problemów dostać to od Unity na próbę.

Temat: Caching licence

Fajnie wiedzieć.
Dzięki za info.

Następna dyskusja:

ELCL - European Language Co...




Wyślij zaproszenie do