Mariusz Jabłoński

Mariusz Jabłoński Business Development
Director

Temat: Monitoring Internetu - ...nie tylko dla Public Relations

Serdecznie zapraszam zarządzających i zarządzanych do wymiany poglądów, jaki wpływ na nasze decyzje mają treści zawarte w internecie, opinie społeczności internetowych... czy warto wiedzieć co piszą o Nas inni? Czy takie informacje są przydatne naszym organizacjom w ujęciu długoterminowej strategii rozwoju firmy, produktu - korzyści i konsekwencje?Mariusz Jabłoński edytował(a) ten post dnia 23.04.07 o godzinie 13:42

Temat: Monitoring Internetu - ...nie tylko dla Public Relations

Mariusz J.:
Serdecznie zapraszam zarządzających i zarządzanych do wymiany poglądów, jaki wpływ na nasze decyzje mają treści zawarte w internecie, opinie społeczności internetowych... czy warto wiedzieć co piszą o Nas inni? Czy takie informacje są przydatne naszym organizacjom w ujęciu długoterminowej strategii rozwoju firmy, produktu - korzyści i konsekwencje?Mariusz Jabłoński edytował(a) ten post dnia 23.04.07 o godzinie 13:42

Wejdz na http://google.com, wymysl slowo i wpisz je do wyszukiwarki, jak jego nie znajdziesz to TO COS lub ONO nie istnieje ;)))

Podsumowanie jak czegos nie ma na necie, to nie istnieje :)

Ja lubie wiedziec co o mnie pisza... ale wazne jest kto to pisze...
Pozdrawiam

Następna dyskusja:

czy incentive dla korpo man...




Wyślij zaproszenie do