konto usunięte

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

czy tak da rade? z tym ze chodzi mi o to ze podczas wyjazdow albo w godzinach kiedy pracownika nie ma i nie ma komu odebrac telefonu jest przekierowanie do cc albo od razu laczenie z cc, ktore obsluguje rozmowe. rzecz jasna po przeszkoleniu osoby/osob/firmy co do oferty. cos jak kontunuacja sprzedazy przez cc, bez baz, dzwonienia przez nich, tylko przyjmowanie i obsluga zamowien

- jesli da rade to ile taka usluga kosztuje?
- jak jest rozliczana? i czy jest opcja rozliczenia za skuteczne poprowadzenie sprzedazy? w formie prowizji
Konrad Kwiatkowski

Konrad Kwiatkowski www.callcenterpro.pl
Leady, Spotkania,
Infolinie

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

Pani Kingo,
Jeśli takich telefonów jest mało to być może najrozsądniej będzie zamówić usługę przekierowania u operatora. Jeśli telefon nie zostanie odebrany z biurze to zostanie przełączony np. na komórki kilku pracowników i połączony z tym, który odbierze najwcześniej. Można ustawiać różną logikę takich przełączeń zależną od daty, dni tygodnia, czy pory dnia. Jeżeli operator takiej usługi nie zapewnia to proszę się zgłosić – pomożemy ;) Co to pytania o obsługę przez CC, tak jest to jak najbardziej bardziej możliwe. Wycena zależy od wolumenu połączeń i wymaga okresu testowego i/lub przedstawienia odpowiednich danych.

Pozdrawiam serdecznie,
K.K.
Radek Rzążewski

Radek Rzążewski Właściciel, ARCHE

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

Kinga S.:
/.../
- jesli da rade to ile taka usluga kosztuje?
- jak jest rozliczana? i czy jest opcja rozliczenia za skuteczne poprowadzenie sprzedazy? w formie prowizji

Myślę, że jest to proste przekierowanie wszystkich przychodzących rozmów na inny numer wewnętrzny w firmie. To jest do załatwienia od razu i najtaniej (potrzebna centralka tel w firmie/prawie każdej średniej/ + tel. z opcją przekierowania numeru). Taki numer z tego co wiem da się przekierować na inny zewnętrzny numer abonencki (czyli tzw "na miasto")
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

Firma Softyn ma w ofercie pełen wachlarz telerozwiązań.
Zapraszam na naszą stronę
http://www.softyn.pl/TeleVoIPcallCenter.aspx

pozdrawiam
marcin samiec
tel. 32 7204951

konto usunięte

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

Kinga S.:
czy tak da rade? z tym ze chodzi mi o to ze podczas wyjazdow albo w godzinach kiedy pracownika nie ma i nie ma komu odebrac telefonu jest przekierowanie do cc albo od razu laczenie z cc, ktore obsluguje rozmowe. rzecz jasna po przeszkoleniu osoby/osob/firmy co do oferty. cos jak kontunuacja sprzedazy przez cc, bez baz, dzwonienia przez nich, tylko przyjmowanie i obsluga zamowien

- jesli da rade to ile taka usluga kosztuje?
- jak jest rozliczana? i czy jest opcja rozliczenia za skuteczne poprowadzenie sprzedazy? w formie prowizji

http://www.deltacontact.pl/pl/wirtualne-biuro
Artur O.

Artur O. SZUKAM PRACY w
sprzedaży ---> 100%
aktualne

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

Witam Pani Kingo,

Zapraszam do skorzystania z usługi WIRTUALNY SEKRETARIAT w firmie Communication Service Sp. z o.o.
Usługa polega na przekierowaniu Pani numeru telefonu w firmie na nasz. Nasi konsultanci prowadzą rozmowy z Pani klientami, rejestrują, opisują każdą rozmowę, bądź przekierowują na uzgodniony nr. Dzięki temu nie traci Pani klientów.
Przyjmowanie zamówień jest również jak najbardziej możliwe, a wręcz wymagane.
Czas trwania akcji do uzgodnienia. Cena jest ustalana indywidualnie.
Mamy duże doświadczenie w tego typu projektach. Z chęcią przedstawię nasze referencje.

Proszę o kontakt w celu dopasowania oferty pod kontem Pani potrzeb.

Artur Ostrowski
Account Manager
______________________________________
Communication Service Sp. z o.o.

Tel.bezp.: 22 5266072
Mob: 0 662231466
artur.ostrowski@communication.com.pl
http://communication.com.plArtur Ostrowski edytował(a) ten post dnia 19.02.09 o godzinie 09:33

Temat: zlecenie dla call center obslugi i dobierania telefonow,...

można sprawdzić ofertę firmy CCIG z tego co słyszałam są najlepsi w dziedzinie call center, sami profesjonaliści lubiący swoją prace https://ccig.pl



Wyślij zaproszenie do