konto usunięte
konto usunięte
Temat: Skrypter rozmów telefonicznych.
Kolego, za takie rzeczy płaci się grubą kasę.Jeśli znasz się na html'u spokojnie możesz samemu takie coś zrobić. A jak się nie znasz to polecam Pajączki, Dreamweary, etc. prosto i przyjemnie :)
A skrypty najlepiej samemu rozrysowywać. Nigdy nie przewidzisz wszystkiego, a jechanie stricte po skrypcie powoduje zwykle jedno z drugiej strony: Jeb słuchawką i piii, piii, piii, piii :)Tomasz J. edytował(a) ten post dnia 08.01.09 o godzinie 23:13
konto usunięte
Temat: Skrypter rozmów telefonicznych.
to ja też podpowiem:PLANOWANIE - kwestia po twojej stronie jak zaplanujesz proces. Najprostszą propozycją jest MS VISIO, na pewno pomoże Ci przekazzać swoją wizje innym CC.
REALIZACJA - czyli systemy CTI, np. Altitude, Avaya itp. Jeżeli chcesz robić CC u siebie to w zalezności od skali może się opłacać zakupienie. Jeżeli skala mała i chcesz robic u siebie to wynajmij od zewnętrznego CC infrastrukturę. Jeżeli chcesz to robić w zew CC to problem masz z głowy bo powinni takie systemy mieć (jeżeli nie, to proponuję aby jeszcze raz rozpatrzyć powierzenie im outsourcingu).
jrezeli masz jakies pytania to zapraszam na priv.
Konrad
Kwiatkowski
www.callcenterpro.pl
Leady, Spotkania,
Infolinie
Temat: Skrypter rozmów telefonicznych.
Jak chcesz załatwić sprawę łopatologicznie to może poszukaj w sieci jakichś skryptów/stron do przeprowadzania zaawansowanych ankiet. Niektóre na pewno oferują ścieżkę pytań w zależności od udzielnych odpowiedzi. Tak na szybko znalazłem coś tutaj - http://www.questionpro.com/tutorial/13.htmlPozdrawiam,
K.K.Konrad Kwiatkowski edytował(a) ten post dnia 10.01.09 o godzinie 20:31
Podobne tematy
Następna dyskusja: