Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Forum CONTACT CENTER "OPTYMALIZACJA TECHNOLOGII IT W...

Zapraszamy do udziału w Forum CONTACT CENTER
"OPTYMALIZACJA TECHNOLOGII IT W CONTACT I CALL CENTER"
31 marca 2011 roku, Warszawa

Specjalnie dla naszych odbiorców
5% RABATU na udział w seminarium

W dzisiejszych czasach contact i call center stały się niezbędnym narzędziem w drodze do realizacji strategicznych celów, a ciągle rosnące wymagania spowodowały konieczność nieustannego wprowadzania innowacji wspierających działania sprzedażowe i marketingowe. Co za tym idzie wiodący dostawcy rozwiązań informatycznych tworzą coraz nowsze, bardzo precyzyjne narzędzia optymalizujące kampanie call i contact center.

Podczas Forum poznasz najskuteczniejsze technologie oraz metody, które pomogą Ci zoptymalizować i zwiększyć skuteczność kanału contact i call canter.

Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy tworzą, koordynują i rozwijają działania contact i call center.

Obrady poprowadzi dr Marian J. Kostecki (Dyrektor Generalny, MasterPlan).

PROGRAM
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fccc/index.php

-EN-15838 europejska norma jakościowa - jako podstawa zarządzania dla call contact center
dr Marian J. Kostecki (Dyrektor Generalny, MasterPlan)
-Rola platformy komunikacyjnej Call Center w realizacji zaleceń normy EN-15838
Łukasz Giermek (CTO Master Telecom)
-Social media jako nowy kanał obsługi klienta i sprzedaży Contact Center
Michał SadowskiM(Dyrektor Generalny Grupa Pino)
-Zintegrowane systemy teleinformatyczne w centrach kontaktowych
Marcin Grygielski (Dyrektor Regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią Interactive Intelligence)
-Multikanałowe Contact Center zintegrowane z platformą workflow
Michał Chojnacki (Key Account Manager Altar Sp. z o.o.)
-Plany strategiczne dużych firm i trendy na najbliższe lata w marketingu i sprzedaży
Jan Załęcki (Prezes Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.)
-Kampanie direct-to-consumer w CC. 10 mitów i faktów w Marketingu Bezpośrednim (MB) czyli jakie są najczęstsze błędy (przyzwyczajenia) w MB - "Dlaczego to co wczoraj nie działa dziś?"
Jan Załęcki (Prezes Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.)
-Rozproszona i wirtualna organizacja CC
Mariusz Kokoszkiewicz (Dyrektor Zarządzający Webtel Sp. z o.o.)
-Optymalizacja kosztów funkcjonowania Call Contact Center
Martyna Adamczyk (Dyrektor Zarządzająca ContactPoint)
-Outsourcingowe Call / Contact Center
Ewa Depta (Dyrektor Sprzedaży Voice Contact Center)

RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fccc/formularz_pr_r...

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., Kontakt: pr@cpi.com.pl