Agnieszka K.

Agnieszka K. gdzieco.pl

Temat: AD Szkolenia i Kursy zaprasza na szkolenie "Telemarketing...

Termin:

2010-11-24 — 2010-11-25 Katowice - http://ad.edu.pl/420292

Prowadzący:

Marta Czopek

trener biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa), mediator (Krajowe Stowarzyszenie Mediatorów), menadżer zasobów ludzkich (Agencja Rozwoju Gospodarczego)

Specjalizacja
komunikacja, telefoniczna obsługa klienta, bezpośrednia obsługa klienta, techniki sprzedaży, telesprzedaż, zarządzanie sprzedażą; branże: telekomunikacyjna, farmaceutyczna, finansowa

Doświadczenie zawodowe
od 2006 roku przygotowuje i realizuje szkolenia i warsztaty rozwijające kompetencje i umiejętności kadry managerskiej i trenerskiej; zajmuje się również opracowywaniem, wdrażaniem i realizacją nowych programów szkoleniowych oraz wspieraniem i coachingiem pracowników operacyjnych i kadry zarządzającej dużych podmiotów gospodarczych

Do kogo skierowane jest szkolenie:

Szkolenie rozwija umiejętności sprzedażowe oraz umiejętności budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem w kontaktach telefonicznych. Szczególny nacisk położony jest na działania służące wzmocnieniu standardów obsługi klienta. Szkolenie buduje także kompetencje dotyczące badania potrzeb klientów, prezentowania oferty. Program koncentruje się na umożliwieniu uczestnikom szkolenia poznania i przećwiczenia kluczowych technik efektywnej prezentacji usług/produktów i sprzedaż podczas rozmowy telefonicznej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Zawartość szkolenia uczy uczestników efektywnej sprzedaży produktów i usług w kontakcie telefonicznym. Po szkoleniu uczestnicy będą znali szereg narzędzi telemarketingowych, które wpływają na poziom zadowolenia klienta. Będą potrafili zbadać potrzeby rozmówcy i skonstruować odpowiednią ofertę. Szkolenie rozwija umiejętności analityczne uczestników, które pomogą świadomie sterować rozmową i dążyć do wyznaczonego celu.

Program:

1. Model 4Z
2. Budowa zdania ofertowego
3. Prezentacja oferty
4. Przedstawianie korzyści
5. Technika kanapki – ukrywanie kosztów
6. Opis produktu a argumentacja
7. Zasady zamykania sprzedaży
8. Elementy przybliżające sukces w rozmowie i dyscyplina osiągania celu
9. Skuteczna sprzedaż – składowe sukcesu

Na hasło GOLDENLINE* (wpisane w polu "Uwagi" przy składaniu zamówienia) otrzymają Państwo 5% rabatu.
*Dotyczy szkoleń stacjonarnych.

4 osoba z tej samej firmy bierze udział w szkoleniu za darmo.


Zapraszamy.Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 09.11.10 o godzinie 14:53