Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA 2015

Szkolenie z wystąpień publicznych

Cele szkolenia:
Uczestnicy podczas szkolenia:
► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną
► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu
► Poznają techniki pobudzania aktywności słuchaczy
► Rozwiną umiejętność posługiwania się przekonującą argumentacją
► Rozwiną umiejętność postępowania w trudnych sytuacjach
► Dowiedzą się, jak wzmocnić wyrazistość przekazu
► Rozwiną umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców
► Dowiedzą się jak zaangażować uczestników

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA 2015

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Marek Więcki

Marek Więcki Młodszy Specjalista
ds. Szkoleń i
Wsparcia Sprzedaży w
HI...

Temat: SZKOLENIA 2015

Dzień dobry,

chciałbym zaprosić wszystkich zainteresowanych na szkolenia otwarte HILLWAY Training & Consulting z zakresu rachunkowości i zarządzania Klientem

26-27.05 Nowoczesny rachunek kosztów i analiza rentowności w przedsiębiorstwie - TERMIN PEWNY!

08-09.06 Zarządzanie Klientem Strategicznym – Key Account Management - TERMIN PEWNY!

Skontaktuj się z nami już dziś!

http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!

Zespół HILLWAY!Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.05.15 o godzinie 15:50
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015


Obrazek


SZKOLENIE OTWARTE W RAMACH AKADEMII LEAN MANAGERA

Temat: KANBAN - SYSTEM SSĄCY W ZARZĄDZANIU ZAPASEM WYROBÓW GOTOWYCH, PLANOWANIU ORAZ ZAOPATRZENIU

Data: 28-30.05.2015 (3 dni)

Miejsce: STARTER - Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości – Gdańsk, ul. Lęborska 3b

Cena: 660 zł/dzień

OPIS SZKOLENIA: warsztat szkoleniowy poświęcony projektowaniu mechanizmów zarządzania zapasami wyrobów gotowych, przepływu informacji w systemie ssącym w sposób pozwalający na optymalne wykorzystanie elastyczności produkcji i globalnej efektywności maszyn i/lub linii produkcyjnych. Analiza czynników determinujących poziom zapasów materiałów, kalkulacji zapasów oraz zasadom budowy kontraktów z dostawcami i ich oceny w celu optymalizacji poziomu zapasów materiałów/surowców. Omawiamy również sprawdzone mechanizmy planowania, sekwencjonowania oraz harmonogramowania produkcji mające na celu redukcję czasu poświęcanego na przezbrojenia, a także zasady funkcjonowania zaopatrzenia i magazynów w systemie ssącym oraz łączenia systemu ssącego z systemami MRP.

FORMA: warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, coaching, dyskusje i wymiana doświadczeń

ADRESACI: managerowie i liderzy lean, kierownicy i szefowie produkcji/logistyki, pełnomocnicy ds. zarządzania jakością, koordynatorzy ciągłego doskonalenia, project managerowie, specjaliści ds. zarządzania procesem, inżynierowie produkcji,

Więcej informacji na stronie internetowej http://www.lean.info.pl
lub pisząc na e-mail: ahromiak@lean.info.pl
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: SZKOLENIA 2015

W NADCHODZĄCY WEEKEND PROPONUJEMY UDZIAŁ W WYJĄTKOWYCH SZKOLENIACH! SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ!

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008
30-31.05.2015r. WARSZAWA

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485
30-31.05.2015r. WARSZAWA

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP
30-31.05.2015r. SZCZECIN

Audytor procesu VDA 6.3
30-31.05.2015r. KATOWICE

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem, w którymś z powyższych szkoleń, wejdź na naszą stronę i wypełnij formularz zgłsozeniowy.


Obrazek
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: SZKOLENIA 2015

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już OSTATNI MOMENT, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015

MOTYWACJA W KULTURZE LEAN

Odbywa się: 3 lipca 2015
Miejsce: Sopot , Klub Żeglarski NAVIGO
Cena: 600 - 900 zł netto*

Opis i cel szkolenia:
Kultura Lean oczekuje od pracowników każdego szczebla odpowiedzialności za swoje miejsce pracy, zaangażowania w jego doskonalenie i rozwój. W tradycyjnym podejściu pracownik tylko przychodzi do pracy, wykonuje ją i idzie do domu. Lean wymaga, by oprócz wykonanego planu pracownik wykazywał chęć doskonalenia i zaangażowanie w zmianę na lepsze. Celem szkolenia jest odpowiedź na podstawowe pytanie: „Jak realizować strategię rozwoju organizacji Lean i utrzymać efekty w dłuższym okresie?”

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi motywacji w kulturze Lean
Dowiedzenie się, jak korzystać z narzędzi motywacji na różnych szczeblach zarządzania
Poznanie zmiany struktury organizacyjnej i zakresu odpowiedzialności pracowników w kulturze Lean
Zrozumienie, jak Wizualne Zarządzanie Wynikami zwiększa motywacje i zaangażowanie pracowników w doskonalenie
Pogłębienie wiedzy z zakresu wykorzystania matrycy kompetencji jako narzędzia motywacji pracowników
Poznanie metody TWI wykorzystywanej do szkoleń i instruktaży nowych pracowników

Program szkolenia:
Gra symulacyjna „Narzędzia motywacji pracowników w kulturze Lean”
Definiowanie najważniejszych narzędzi motywacji w kulturze Lean
Badanie motywacji w firmie – test 12 pytań
Struktura organizacyjna i zakresy odpowiedzialności w kulturze Lean
Nowe role i funkcje w strukturze Lean
Zmiany w zakresie odpowiedzialności i uprawnień w kulturze Lean
Budowa karty stanowiskowej w kulturze Lean
Rozwiązania systemowe: (PVM – zarządzanie wizualne wynikami, matryca kompetencji i umiejętności, planowanie ścieżek rozwoju i planu szkoleń (z wykorzystaniem podejścia TWI – Training Within Industry)

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Grupa docelowa:
Szefowie Działów i Managerowie
Pracownicy Działu Zasobów Ludzkich
Managerowie Lean
Liderzy i koordynatorzy Lean
Kierownicy i brygadziści
Mistrzowie i Liderzy zespołów

Informacje organizacyjne:
Godziny: 9.00 - 16.30
Napisz ahromiak@lean.info.pl lub zadzwoń +48 58 346 06 77 by dowiedzieć się więcej
http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte/produkcja/mot...
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015

LEAN W USŁUGACH, CZYLI JAK DOSKONALIĆ PROCESY BIUROWE W FIRMIE

Data rozpoczęcia: 23 lipca 2015
Data zakończenia: 24 lipca 2015
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Kontakt: ahromiak@lean.info.pl
Telefon: 508 714 377
Szczegóły na: http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte

Opis i cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przedstawienie, że koncepcja Lean ma nie tylko zastosowanie w produkcji, ale również w środowisku biurowym jak i szeroko pojmowanych usługach. Usprawnienia Lean Office skoncentrowane są na eliminacji zbędnej biurokracji, redukcji obiegu dokumentów, ilości dokumentów, poprawie elastyczności zasobów – a to wszystko zwiększa wymaganą efektywność.

Korzyści ze szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi Lean Office
• Dowiedzenie się jak korzystać z narzędzi Lean Office do usprawniania procesów usługowych
• Praktyczne zastosowanie narzędzi Lean Office na podstawie gry symulacyjnej
• Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania narzędzi Lean w środowisku usługowym
• Poznanie możliwości i efektów jakie można uzyskać poprzez wdrożenie Lean Office

Grupa docelowa:
• Szefowie działów i managerowie
• Pracownicy, specjaliści różnych działów
• Pracownicy działu zasobów ludzkich
• Managerowie Lean
• Liderzy i koordynatorzy Lean
• Pracownicy jakości i zarządzania procesami

Program szkolenia:
• Wprowadzenie do koncepcji Lean w usługach
• Pojęcie strat na efektywności, czyli jak identyfikować i eliminować marnotrawstwo (muda, mura, muri, 8 typów marnotrawstwa)
• VOC – Voice of the customer, słuchanie głosu klienta wewnętrznego i zewnętrznego w celu określenia wymagań jakościowych dla procesów
• Zarządzanie przepływem, linie FIFO, balansowanie obciążeń z wykorzystaniem Yamazumii Board
• 5S jako narzędzie efektywnej organizacji miejsca pracy
• Standaryzacja pracy jako narzędzie poprawy efektywności i jakości pracy
• Poka-yoke narzędzie eliminacji błędów
• Zarządzanie kompetencjami pracowników – czyli jak elastycznie zarządzać zasobami ludzkimi
• TWI (Training within Industry) jak szybko szkolić nowych pracowników i wdrażać na nowe stanowiska
• Mapowanie procesów jako narzędzie prostej analizy i projektowania rozwiązań
• Zarządzanie wizualne wynikami (PVM)
• Podstawowy wskaźnik SLA (Service Level Agreement) – ustalenia między działami dotyczące LT, jakości i efektywności
• Podsumowanie transformacji firmy w ramach wdrażania Lean Office.
• Przywództwo w szczupłej organizacji usługowej – czyli jak efektywnie kierować procesem ciągłego doskonalenia.
• Programy angażowania pracowników w zmiany.
• Trudności i bariery wdrożeniowe.

Forma szkolenia:
• Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Informacje organizacyjne:
Godziny:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Marszałek

Katarzyna Marszałek Stowarzyszenie
Konsultantów i
Trenerów Zarządzania
MATRIK

Temat: SZKOLENIA 2015

TERMIN KURSU TRENERÓW ZARZĄDZANIA MATRIK:

16-19.07.2015 r. - Kraków

http://matrik.pl/kurs-trenerow-zarzadzania
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: SZKOLENIA 2015

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Trudne Rozmowy z Pracownikami - wakacyjne warsztaty HR
Warszawa, 13.07.2015r.

CIT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa, 15.07.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Katowice, 17.07.2015r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne
Warszawa, 21.07.2015r.

VAT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa, 22.07.2015r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 27.07.2015r.

Coachingowy styl zarządzania
Warszawa, 28-29.07.2015r.

Podatek u źródła – według stanu prawnego obowiązującego w 2014 rok
Warszawa, 07.08.2015r.

Podatek VAT w 2015 - omówienie zmian po 1 lipca 2015 i aktualny stan prawny
Wrocław, 07.08.2015r.

Efektywna Komunikacja - Przydatne Techniki, Praktyczne Rozwiązania
Warszawa, 10.08.2015r.

Podatki VAT i CIT w 2015 roku – po nowelizacji ustaw podatkowych
Warszawa, 17-18.08.2015r.
Istnieje możliwość uczestnictwa w wybrany dniu szkolenia, cena wynosi 490 zł netto.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015r.

[urlhttp://www.russellbedford.pl/pl/glowna/uslugi/szkoleni...]Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych[/url]
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł
Cena specjalna 1899zł, cena obowiązuje do 17 lipca 2015 roku.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA 2015

Witam serdecznie,
Zbliżające się wakacje można wykorzystać nie tylko na wypoczynek, ale także na inwestowanie w siebie, naukę i zwiększenie swojej atrakcyjności na rynku pracy. Z tego względu szczególnie polecam Państwu certyfikowane, praktyczne kursy rachunkowości, które przygotowujemy w lipcu. Szkolenia Tax Consilium wyróżnia orientacja na polski świat biznesu, kształcenie praktycznych umiejętności księgowania i zarządzania finansami. Szkolenia prowadzone przez praktyków dla przyszłych praktyków:


• Edycja piątkowa. Start: 17 lipca br.
• Edycja weekendowa. Start: 18 lipca br.
• Edycja wakacyjna w tygodniu. Start: 28 lipca br.


Obrazek


Szczegółowych informacji udziela Dział Szkoleń, który chętnie odpowie na Państwa pytania
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 797 459 896
e-mail:taxconsilium@taxconsilium.com
http://www.taxconsilium.com/szkolenia.html
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: SZKOLENIA 2015

Zapraszam na warsztat:

"GŁOS Twoją wizytówką,
czyli jak skutecznie korzystać ze swojego głosu, by osiągać sukcesy w biznesie".

Pierwsza część spotkania to relaks, odblokowanie napięć, oddechu raz dynamiczne ćwiczenia w swobodnym ruchu. Z tak przygotowanego ciała zacznie się uwalniać Twój Prawdziwy Głos! Poczujesz go i usłyszysz! Doświadczysz jego mocy i energii!

Druga część to zabawa w nagrania mikrofonowe:
1. Artystycznie (ulubiony wiersz, fragment prozy, piosenka)
2. Biznesowo (fragment wystąpienia publicznego, autoprezentacja/prezentacja)
3. Dla chętnych do działań grupowych - słuchowisko radiowe.

Z pomocą naszych trenerek doświadczysz swoich niezwykłych, często zupełnie nieuświadomionych, zdolności. Dowiesz się, jakie role pasują do Ciebie doskonale, jak zmienia się barwa, wysokość i siła Twojego głosu w zależności od charakteru postaci, którą będziesz kreować.

Warsztat poprowadzą: Alicja Malinowska i Mariola Orłowska

Alicja Malinowska - trener głosu, wykładowca i twórca programów szkoleń z zakresu sztuki mówienia. Współpracowała m.in. z Polskim Radiem, telewizją TVN, Orange Sport TV oraz Teatrem Roma w Warszawie.

Mariola Orłowska - aktorka, lektorka, posiada kartę mikrofonową polskiego Radia, współautorka audycji Familijna Jedynka Programu I Polskiego Radia, współprowadzi studio opracowań filmów mStudio.

miejsce: Warszawa Powiśle
koszt: 80 zł (druga osoba 70 zł)

Zgłoszenia przyjmuje Kinga Molenda:
kontakt@moovdobrze.pl
790 570 770, 509 761 182
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA 2015

Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz konkretnego sposobu, który pomoże Ci usystematyzować Twoje działania marketingowe?

Zapraszam na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing, CIM:

Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program DM realizowany według międzynarodowych standardów jest odpowiedzią na wyzwania stojące przed współczesnymi marketerami. Zdobądź certyfikat rozpoznawalny na całym świecie.

Pójdź o krok do przodu.

Zapraszam: https://questus.pl/cim/

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: SZKOLENIA 2015

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Akcja bilans - podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku z objaśnieniem sporządzania sprawozdania finansowego za 2015 rok
Wisła, Hotel Stok****, 14-16.10.2015r.

Przegląd podatków VAT, CIT i Ordynacji Podatkowej - aktualne i planowane zmiany 2015/2016
Kazimierz Dolny, Villa Bohema 25-27.11.2015r.

Zintegrowany kurs specjalistów MS Excel od podstaw do poziomu zaawansowanego
Warszawa, 10.09-17.11.2015r.

Elastyczne i efektywne formy zatrudnienia oraz projektowanie systemów czasu pracy.
Warszawa, 11.09.2015r.

Praktyczne aspekty prawa pracy
Warszawa, 11.09.2015r.

Akademia HR - praktyczny kurs dla HR-owców
Warszawa, 15.09-03.12.2015r.

Konsolidacja sprawozdań finansowych- warsztaty
Warszawa, 17-18.09.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 19.09.2015r.

Nowy Płatnik 10.01.001 – czas na zmiany
Warszawa, 21.09.2015r.

Przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 21-22.09.2015r.

ABC kadrowca - od zatrudnienia do zwolnienia
Warszawa, 22.09.2015r.

Optymalizacja finansowa i podatkowa Grupy Kapitałowej – Planowanie zdarzeń gospodarczych
Warszawa, 22-23.09.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Warszawa, 23.09.2015r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA 2015

Szanowni Państwo,​​

Wrzesień to czas powrotów do szkoły nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych! Jesień można bowiem wykorzystać na zrobienie kolejnego kroku w swojej zawodowej karierze i wejście - jako specjalista - na drogę sukcesu.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w certyfikowanych, praktycznych i biznesowych kursach z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac. Wszystkie zajęcia mają formę warsztatów, które faktycznie przygotowują do pracy na określonych stanowiskach, dają narzędzia i praktyczne rozwiązania problemów, na jakie napotykają pracownicy działów księgowych i kadrowo-płacowych. Szczególnie polecamy Państwa uwadze:

CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)​ ​
- start: 12.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (kod 431101)​ ​
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu: 241103)
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307)
- start: 26.09.

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

SZKOLENIA - oferta na lipiec




Wyślij zaproszenie do