Michał M.

Michał M. EWO sp. z o.o.

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Witam serdecznie,

zachęcam wszystkich do podzielenia się swoimi sposobami docierania do potencjalnego klienta, chciałabym aby każdy z nas podał sposób na zgromadzenie swojej bazy danych na potrzeby własnej firmy. Ja osobiscie prowadzę lokal gastronomiczny " Pizzeria Da Grasso" i zastanawiam się jak skutecznie (nietypowo) i bez angażowania niedużych nakładów finansowych dotrzeć do klienta na rynku lokalnym. Pizzerie prowadzę od roku, mam wielu stałych klientów, jednak na moim rynku znajduje się jeden wielki konkurent, prowadzący lokal od wielu lat, który zdażył już przyzwyczaić klientów do jego wyrobów. . zwracam się do Was (czyli specjalistów w tej dziedzinie)z prośbą o pomoc...

pozdrawiam i liczę na wypowiedzi ;)
M.M
Aleksandra P.

Aleksandra P. Wydawnictwo Znak -
specjalista ds.
promocji

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

zaangażuj dobrego copywritera :D

<---
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Czym się różnisz od tego Twojego wielkiego konkurenta?
W czym jesteś od niego lepszy?
W czym go nie dościgniesz?
Michał M.

Michał M. EWO sp. z o.o.

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Rafał Hostyński:
Czym się różnisz od tego Twojego wielkiego konkurenta?
W czym jesteś od niego lepszy?
W czym go nie dościgniesz?
ad1. ja mam jeden lokal on trzy, ja działam rok on 10 lat, ja mam ubogi asortyment pizza ,sałatki, niedługo pasty(z racji tego ze jestem franczyzobiorcą), on tak naprawde ma wszystko...od lodów przez pizze az po golonkę,
ad2. marka pizzerii Da Grasso jest znana niemalże w całym kraju, myślę że dodatkowym atutem jest największa ( i moim zdaniem najlepsza jakosciowo) oferowana pizza na lokalnym rynku, a także wysoki standard obsługi klienta,
ad3. w wielkości oferowanego asortymentu,
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

da grasso, przynajmniej w moim przekonaniu, wygrywa też ceną
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Czy zwracałeś się już z tym pytaniem do samego daGrasso?
Może w centralce mają sprawdzone sposoby. Jesteś przecież franczyzobiorcą, a im chyba zależy, żebyś był nim jak najdłużej.

konto usunięte

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

zrób konkurs na najśmieszniejszy przepis kulinarny.
nagrodą niech będzie na przykład gratisowe pożywianie się w Twoim lokalu dla laureata przez na przykład pół roku.

nagłośnij sprawę w lokalnych mediach.

przepisy wieszaj w restauracji (w necie publikuj na przykład tylko 5 śmiesznych przepisów, a po resztę lektury ludzie będą musili się pofatygować do Ciebie:)

i generalnie im dziwniej, im śmieszniej, tym lepiej.

konto usunięte

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

albo konkurs kto najszybciej zje ileś tam czegoś tam:)
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

MALINA W.:

i generalnie im dziwniej, im śmieszniej, tym lepiej.

Nie wiem czy do jest dobry pomysl na promocje tego typu produktu. Jakos pizza bardziej podchodzi mi pod promowanie tradycji, receptury .. smaku. Jedzenie nie ma byc smieszne .. tylko smaczne. A hitem jest, jesli jest smacznie i tanio. Powiem szczerze ,ze dla mnie np. ma takie samo znaczenie co jem .. jak i gdzie to jem. Jesli lokal ma swoj styl, klimat .. to tez zaraz lepiej smakuje. Promowanie, powinno sie raczej opierac na ciaglym przypominaniu "ze jestes".

konto usunięte

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Krzysztof Foltynowicz:
Jakos pizza bardziej podchodzi mi pod promowanie tradycji, receptury .. smaku. Jedzenie nie ma byc smieszne .. tylko smaczne.

Marketing szeptany nie ma być smaczny, tylko śmieszny (albo kontrowersyjny)

:)
pozdrawiam
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

MALINA W.:

Marketing szeptany nie ma być smaczny, tylko śmieszny (albo kontrowersyjny)

Marketing szeptany w wypadku gastronomii .. to haslo rzucone w grupie znajomych "Gdzie idziemy? " .. "tam i tam maja dobre żarcie". Nigdy nie polecalem lokalu bo jest smieszny, ewentualnie dlatego .. ze ktos z obslugi byl zabawny. Ale to juz sztuka doboru odpowiedniego personelu.

konto usunięte

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

może niech web designerzy zajmą się designem, co?
:)
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

MALINA W.:
może niech web designerzy zajmą się designem, co?
:)

Spodziewalem sie lepszej riposty od copywriter'a.
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Krzysztof Foltynowicz:

Nie wiem czy do jest dobry pomysl na promocje tego typu produktu. Jakos pizza bardziej podchodzi mi pod promowanie tradycji, receptury .. smaku.

Rzeczywiście może być kiepski, a może być i dobry. To zależy od profilu konkurencji, jaką niszę zapełniają.

Twoja pizzeria może być przecież:

"lokalem wolnym od dymu i golonki"
Michał M.

Michał M. EWO sp. z o.o.

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Dziękuje wszystkim za rady :). Myślę że pomysł z eventem pod tytułem "kto najszybciej zje iles tam pizzy jest ok!! Dziękuje Malinko! Napewno to wykorzystam. Myślałem także o różnego rodzaju programach lojalnościowych. Jak np. karta klienta " zbierzesz 5 stempli, masz pizze gratis"?? Co o ty myślicie???? Może jakieś inne sugestie???

konto usunięte

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

programy lojalnościowe są ok, ale wymagają pewnych nakładów. punkty trzeba jakoś liczyć, muszą być kupony itp.

no i nie używaj słowa "stemple" :)

raczej punkty lub coś w tym stylu:)
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

No, a do rzeczy.

1.

Ani stemple ani punkty ani kupony... tylko kawałki - nalepki w kształcie kawałków pizzy.

najtańszy placek w mieście - pizza za osiem kawałków

Po piątej pizzy szósta gratis? No nie wiem czy Ci się to kalkuluje. Spróbuj policzyć jeszcze raz. Ale po ośmiu jedna "ful wypas" nawet z pięcioma dodatkami.

2.
Eski (nie wiem czy puszczasz radio w lokalu ;).

Jedna kupiona pizza to talonik, rabat w posstaci "eski" albo "słotówki" jak ssobie nazwiessz im więcej esek tym większy rabat. D jakiegoś progu oczywiście, np. ceny margerity.

pizza na talony w daGrasso - kryzyss u konkurencji

(o.k., wiem, to już mniej błyskotliwe)
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Michał Małolepszy:
Dziękuje wszystkim za rady :). Myślę że pomysł z eventem pod tytułem "kto najszybciej zje iles tam pizzy jest ok!! Dziękuje Malinko! Napewno to wykorzystam. Myślałem także o różnego rodzaju programach lojalnościowych. Jak np. karta klienta " zbierzesz 5 stempli, masz pizze gratis"?? Co o ty myślicie???? Może jakieś inne sugestie???


Jaaasne ;)

Spróbuj uchwycić smak najszybszej pizzy w swoim życiu! Tylko dzięki daGrasso dowiesz się co znaczą słowa "Szybko zjadać - szybciej spadać". Weź udział w konkursie na najszybsze pożarcie pizzy. Wciskanie placka pięścią niewskazane. Wchłanianie pizzy innymi otworami niż gębowy zabronione. Poczuj wyjątkową atmosferę naszego lokalu! Dla wszystkich uczestników cola gratis.
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Symfonia smaku na cztery ręce.

Pizza dla dwojga tańsza niż dla par koleżeńskich. Choćby i symbolicznie tańsza.

Widelec zostaw w domu

Wszystko co najostrzejsze znajdziesz w pizzy Mafioso (nr 13.)

;)
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Skuteczna reklama lokalu gastronomicznego???

Witold Szwedkowski:
Symfonia smaku na cztery ręce.

Pizza dla dwojga tańsza niż dla par koleżeńskich. Choćby i symbolicznie tańsza.

Widelec zostaw w domu

Wszystko co najostrzejsze znajdziesz w pizzy Mafioso (nr 13.)

;)

Hehe dobry jestes :)) Super te teksty :))



Wyślij zaproszenie do