Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Polecam Wam lekturę artykułu o stanie polskiej reklamy. Takie dość podsumowanie, do tego trafne. Moim zdaniem.

Reklama rządzi, reklama straszy!
Zmęczeni medialnym przekazem życia politycznego czy telewizyjną produkcją "kultury", gdzie tzw. gwiazdy śpiewają, tańczą lub chodzą po linie, jesteśmy dodatkowo dobijani polską reklamą. W każdej godzinie, każdego dnia, rano i w nocy, na każdym programie TV, w prasie i na każdej ulicy: reklama rządzi, reklama straszy!
całość
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Reklamowa refleksja

Dobrze napisane, moge sie pod tym podpisac :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Ale nie dlatego, że ktoś Cię wynajął? Albo przekupił? ;)
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Reklamowa refleksja

Karolina Dulnik:
Ale nie dlatego, że ktoś Cię wynajął? Albo przekupił? ;)

Nie tym razem, a szkoda .. bo jestem bardzo sprzedajny :)))))
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Ja nie wiem, czy Ty się reklamujesz teraz, czy wręcz przeciwnie ;)
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Reklamowa refleksja

Karolina Dulnik:
Ja nie wiem, czy Ty się reklamujesz teraz, czy wręcz przeciwnie ;)

Fakt, troche kepski PR sobie robie z tym pędem do gotówki :)) Co nie zmiena faktu ,ze milo by bylo po dobrze zrobionym projekcie odpoczywac sobie na Cyprze :))

A tak powazniej, najlepiej o tym jak trafny jest ten artykul swiadczy choćby reklama lodow i .. dody. Doda jako symbol, oblizujaca w sposob jednoznaczny loda. To faktycznie jakis geniusz reklamy musial wykombinowac. Pewnie gdyby ta sama osoba musiala pare lat temu, wykombinowac jak zareklamowac nowosc jaka byla wibracja telefonow komorkowych .. to doda by szukala tej komorki w majtkach. Zeby absolutnie nikt nie mial watpliwosci, ze te telefony autentycznie wibrują.

Geniusz i tyle :))
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Taaak, najprostszą drogą. Ale czy do sukcesu? Te kwestie są też poruszone w innym temacie - sex w reklamie. Szczególnie w odniesieniu do kampanii House i ich "promocji dziewictwa".
Prostota tak. Prostactwo NIE!
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Reklamowa refleksja

Akurat ta promocja dziewictwa .. to typowe granie na zamieszanie :) Nie razi mnie az tak, bo wobec brutalnych statystyk .. dziewica w gimnazjum to "towar" deficytowy. Inna sprawa jest wizualizacja pomyslu, ta jest zwyczajnie niesmaczna. Ale zamieszanie jest i to w okresie kiedy kazdy przed latem zaczyna robic rewizje tego co ma w szafie. Dlatego w tym wypadku moze byc skutecznie, czyli sukces :)

Hmm.. odnosze nieodparte wrazenie ,ze jestesmy tutaj sami :)) "No zeby zdrowy facet sam w watku za atrakcyjna brunetka i nic ... " :))))Krzysztof Foltynowicz edytował(a) ten post dnia 10.04.08 o godzinie 14:51
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Ja to wiem. Ja to rozumiem. Ja się na to nie godzę.
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Reklamowa refleksja

...Dominik Myślak edytował(a) ten post dnia 25.04.08 o godzinie 10:05
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Reklamowa refleksja

Krzysztof Foltynowicz:
Karolina Dulnik:
Ja nie wiem, czy Ty się reklamujesz teraz, czy wręcz przeciwnie ;)

Fakt, troche kepski PR sobie robie z tym pędem do gotówki :)) Co nie zmiena faktu ,ze milo by bylo po dobrze zrobionym projekcie odpoczywac sobie na Cyprze :))

A tak powazniej, najlepiej o tym jak trafny jest ten artykul swiadczy choćby reklama lodow i .. dody. Doda jako symbol, oblizujaca w sposob jednoznaczny loda. To faktycznie jakis geniusz reklamy musial wykombinowac. Pewnie gdyby ta sama osoba musiala pare lat temu, wykombinowac jak zareklamowac nowosc jaka byla wibracja telefonow komorkowych .. to doda by szukala tej komorki w majtkach. Zeby absolutnie nikt nie mial watpliwosci, ze te telefony autentycznie wibrują.

Geniusz i tyle :))


no to już nie jesteście sami:)

odnośnie dody:) widziałem i ... zszokowało mnie w pierwszej chwili ale chwilowa analiza i ... i qrde nie widziałbym tak nikogo innego kto by aż tak bardzo kojarzył się z lodami,

zwykła osoba by tam nie pasowała...

targetem zapewne jest młodzież z własnym już zdaniem, młode dziewczyny, które szaleją za dodą i wiedzą co robi i z czym się kojarzy a tym bardziej młodzi mężczyźni... szokuje, ale przykuwa, proste (nie to, żebym był fanem dody:))

zapewne odstrasza starszych ludzi, ale przecież oni nie mają dojścia (co niektórzy) do mediów i nie zwracają uwagi na jakąś tam dodę, więc ich wnuczkowie i tak uprą się na loda,

problemem zostają jedynie młode matki, którym jak najbardziej może źle się to kojarzyć, czyli coś mi mówi, że i tak większość rynku kupi lody
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

"Proste" to najtrafniejsze określenie...
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Reklamowa refleksja

powtarzam Karolino, że mnie też szokuje ta reklama, ale jest w niej pewna zasada, która może zadziałać. Nie mówię, że popieram tą reklamę, oceniam ją pod względem skuteczności, która może wypalić.

a prosta swoją drogą...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Ja to rozumiem, Dominik :) I w zasadzie podzielam to spostrzeżenie. I tylko przeraża mnie, że taka reklama może być skuteczna.
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Reklamowa refleksja

chciałoby się powiedzieć - jakie społeczeństwo, taka reklama

reklamę tworzą ludzie pracujący w firmach z wszelkiego rodzaju dobrami, pisząc brief do agencji, agencja tworzy reklamy które znowu taki brand manager zatwierdza
zarówno jedni jak i drudzy mają właśnie taki "malinowy" gust, że podoba im się Doda, że podoba im się nijakość, seks, przemoc, głupota, tępota... powiedziałabym nawet skrajny debilizm
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

Pewnie i w tym coś jest. Ja jednak myślę, że to (i nie tylko to) jest także kwestią odpowiedzialności zbiorowej. A przecież "każdy" znaczy "nikt" tak naprawdę.
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Reklamowa refleksja

ktoś jednak personalnie podpisuje zgodę na taką a nie inną reklamę, zatwierdza budżet - nie do końca jest to anonimowe
może dlatego tak często zmieniają firmy.... :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Reklamowa refleksja

:))
Nie chodzi o anonimowość. Zatwierdzenie czegoś to ostatecznie tylko zatwierdzenie więc też odsuwa odpowiedzialność.
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Reklamowa refleksja

zostaje "malinowy" gust.... :))))
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Reklamowa refleksja

albo celowość działania w szokowaniu ale nie rozumiem dlaczego przy lodach, gdzie targetem jest młodsza młodzież:)

Następna dyskusja:

powierzchnia reklamowa do w...




Wyślij zaproszenie do