Daniel Kania

Daniel Kania Niezależny
przedsiębiorca

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Witam Wszystkich,

Jesteśmy młodą agencją zajmującą sią opracowaniem i realizacją nietypowych projektów oraz kampanii, których glównym nośnikiem jest graffiti. Zajmujemy się również aranżacją wnętrz lokali i biur.

Wszystkich zaiteresowanych zapraszamy do współpracy

Studio graficzno-reklamowe DANPROMO
danpromo@interia.plDaniel Kania edytował(a) ten post dnia 29.03.07 o godzinie 12:31

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

co to są "biora"? bióra? Skuteczna Reklama to też dbanie o poprawność językową..czasem chodzi o prowokację językową, ale chyba nie w tym przypadku ;-) z pozdrowieniami - wyczulona na błędy ;-)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Hmm, to forum o reklamie, nie reklamowe :]
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

hmm graffiti? czyli co bombing miasta i składów pociągów? Malowanie w nielegalnych miejscach tam gdzie dużo osób je zobaczy? Taka jest idea graffiti?
Andrzej Kwedo

Andrzej Kwedo UX Unicorn / Product
designer

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Daniel K.:
hmm graffiti? czyli co bombing miasta i składów pociągów? Malowanie w nielegalnych miejscach tam gdzie dużo osób je zobaczy? Taka jest idea graffiti?

http://www.antiadvertisingagency.com/
wg. nich reklama to tez graffiti.
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Graffiti jest reklamą, ale dla samych writerów (malarzy). Jest akceptowalne wśród subkultur związanych z hip hopem. Przecież dla 80% społeczeństwa graffiti to wandalizm a nie sztuka. I nie mówię tu o bazgrołach małych dzieci tylko o prawdziwym graffiti.

Natomiast w odniesieniu do tego klipu można utożsamić reklamę z graffiti w kontekście jej ogromnej ilości w każdym większym mieście. Graffiti było, jest i będzie. Jednak jego przyszłość stoi pod znakiem zapytania... Czy reklamy też? hmmm...

konto usunięte

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Jest też coś takiego jak guerilla-marketing, albo wszelakiej maści ambient-media gdzie już w tej chwili sztuka ulicy świetnie adoptuję się na nośnikach reklamowych...

druga sprawa to fakt, że właśnie stylistyka graffiti staję się inspiracją do kreacji dla młodej grupy docelowej i nie rzadko twórcy reklamowi się do niej odnoszą ...

uważam :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Przez czy może dzięki guerilli i ambientom reklama wymyka się wszelkim definicjom i granicom. Przyglądam się temu i jestem bardzo ciekawa dokąd zaprowadzi takie traktowanie wszystkiego i wszystkich (sic!) jak powierzchni reklamowej. W połączeniu z tendencjami do kotrowersji i łamania tabu, może się dziać ciekawie... :)

konto usunięte

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Tak jeszcze na sekundkę do samego graffiti wrócę...Z tego co pamiętam gdzieś w internecie wygrzebałem informację że jedna z czołowych firm produkujących konsole próbowała wykorzystać motyw graffiti do swojej kampanii. Efekt był zupełnie przeciwny. Subkultura młodzieżowa mówiąc delikatnie "zlała" i "obśmiała" pomysł, dorysowując lub zamalowując część jego powierzchni. Ambient i guerilla? Jestem na tak, ale tylko wtedy gdy marketer naprawdę czuje to co robi, doskonale zna odbiorce docelowego. W przeciwnym razie....po co śmiecić?

konto usunięte

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Niektórzy operatorzy sieci komórkowych stosują patent z graffiti (w tym wypadku vlepka i szablon) od dłuższego czasu, sprawdza się bardzo dobrze, logo staje się bardzo szybko widoczne w mieście, w miejscach często uczęszczanych przez młodych ludzi (na ten przykład).

Wykorzystują do tego writerów właśnie, czyli osoby "obeznane w temacie" ;]

konto usunięte

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Karolina Dulnik:
Przez czy może dzięki guerilli i ambientom reklama wymyka się wszelkim definicjom i granicom. Przyglądam się temu i jestem bardzo ciekawa dokąd zaprowadzi takie traktowanie wszystkiego i wszystkich (sic!) jak powierzchni reklamowej. W połączeniu z tendencjami do kotrowersji i łamania tabu, może się dziać ciekawie... :)

juz kawal czasu minelo odkad pierwsza osoba zgodzila sie za $$$
zrobic tatuaz na ciele (na twarzy) reklamujacy jedna z firm ...
dalej sie chyba nie da :D
z drugiej strony wyobraz sobie logo np. Adidasa widoczne na ksiezycu ;)
Michał Tryc

Michał Tryc Smart Ambient

Temat: Outdoorowe kampanie wykorzystujące GRAFFITI

Jarosław Dudek:
Karolina Dulnik:
Przez czy może dzięki guerilli i ambientom reklama wymyka się wszelkim definicjom i granicom. Przyglądam się temu i jestem bardzo ciekawa dokąd zaprowadzi takie traktowanie wszystkiego i wszystkich (sic!) jak powierzchni reklamowej. W połączeniu z tendencjami do kotrowersji i łamania tabu, może się dziać ciekawie... :)

juz kawal czasu minelo odkad pierwsza osoba zgodzila sie za $$$
zrobic tatuaz na ciele (na twarzy) reklamujacy jedna z firm ...
dalej sie chyba nie da :D
z drugiej strony wyobraz sobie logo np. Adidasa widoczne na ksiezycu ;)


oj, da się na pewno, wyobraźnia ludzka nie zna granic :)

Następna dyskusja:

Outdoorowe kampanie przeciw...




Wyślij zaproszenie do