Temat: Która nazwa dla firmy lepsza:)?
Bez konkretnej specyfikacji działalności nie można dokonać rzetelnej i całościowej oceny tych propozycji.
Chodzi o to, jaki to typ ilustracji (dziecięca, reklamowa, jaka to sztuka na zamówienie, czy to działalność przesunięta ku artystycznym jakościom, czy designerska, nowoczesna), na jakim poziomie Pani pracuje (czy jest Pani początkującym grafikiem, czy robiła Pani lokalnie i dla bardzo małych podmiotów, czy w dużych agencjach reklamowych, czy pracuje Pani z międzynarodowymi brandami, hubami grafików), do kogo chce Pani dotrzeć itp. wytyczne biznesowej działalności.
Można o nich powiedzieć (na tym etapie) tyle:
- to nazwy bardzo generyczne dla branży, nie tworzą żadnego wyróżnika
- podobne nazwy już funkcjonują (głównie firm skupiających grafików lub portali dla designerów)
- to nazwy leksykalnie dość powszechne i to jest ich minus.
Jeśli jest pani designerem to warto przejrzeć sobie rynek dobrych designerów pod kątem nazw domen ich stron www, czy nazw działalności gospodarczych, które prowadzą.
Tyle uwag na bazie szybkiego oglądu.