Łukasz Makuch mintu.me
Temat: Marketing a CSR
Załóżmy, przez chwilę, powszechne, błędne rozumienie marketingu jako promocjidołóżmy błędne rozumienie PRu jako promocji
dorzućmy, znów, tak dla odmiany, błędne rozumienie CSR jako PR, czyli daleko nie szukając - jako promocji
a teraz zapraszam do zapoznania się ze świeżo opublikowanymi Wytycznymi do raportowania kwestii CSR, opracowanymi przez Global Reporting Initiative
Wytyczne można pobrać za pośrednictwem strony:
http://www.pwc.com/pl/sbs
Ich lektura, bardzo szybko wykaże, że CSR to nie promocja, ani nie PR. Ba! To nawet nie marketing :)
to filozofia prowadzenia biznesu, zorientowana już nie, jak to miało miejsce w przypadku marketingu, jedynie na klienta, lecz - na szereg interesariuszy, pozostających pod wpływem i mających możliwość wpływania na organizację.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Za koordynację, merytoryczną stronę i weryfikację tłumaczenia odpowiedzialny był Zespół ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu PricewaterhouseCoopers we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Życzymy sukcesów we wdrażaniu efektywnych procesów raportowania i stosowaniu Wytycznych do raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju.
W razie jakichkolwiek pytań odnośnie raportowania, samych Wytycznych, bądź ich zastosowania - zachęcam do kontaktu
Łukasz Makuch
Koordynator przekładu
Wytycznych do raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju
lukasz.makuch@pl.pwc.com