Wojciech Łukowski

Wojciech Łukowski Szukam pomysłu...
Najchętniej
związanego z
Hiszpanią.

Temat: Konferencja Naukowa "Marketing instytucji naukowych i...


Obrazek


OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA
„MARKETING INSTYTUCJI NAUKOWYCH I BADAWCZYCH”




Konferencja objęta honorowym patronatem Waldemara Pawlaka, Wicepremiera, Ministra Gospodarki oraz Barbary Kudryckiej, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.


KOMITET PROGRAMOWY

Przewodniczący
- prof. zw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
Członkowie:
- dr hab. Jacek Barlik, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- dr Dariusz Trzmielak, Zakład Badań Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie


TERMIN KONFERENCJI

17-18 listopada 2010 r.


MIEJSCE KONFERENCJI
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Budynek B, I piętro, Sala im. Profesora Tadeusza Sołtyka
al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
http://www.ilot.edu.pl/minib


PROGRAM KONFERENCJI

17 listopada 2010

- Zmiany strategii marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego - prof. ndzw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
- Zarządzanie marką instytucji badawczej - prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- PR w komunikacji marketingowej - dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
- Marketing instytucji badawczych i naukowych – celowość i sposoby działań, mgr Jaromir Matulewicz, Instytut Rozwoju Miast, Kraków
- Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR – doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa - mgr Sylwia Jarosławska-Sobór, Główny Instytut Górnictwa, Katowice
- Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych – mgr Maciej Zaremba, Centrum Badań Procesowych Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
- Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, dr Joanna Pruchnicka, Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa im. J. Dietla w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Kształtowanie wizerunku instytucji naukowej i badawczej w internecie - Lidia Mączyńska, Telma Group
- Źródła finansowania działalności marketingowej instytucji naukowej i badawczej – dr Tomasz Kownacki, Uniwersytet Warszawski
- Wydarzenia specjalne jako istotny element działań PR instytucji naukowej i badawczej – Monika Krusiewicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, PRimaveraPR&Events

Specjalny spektakl „Kantata na cztery skrzydła” w Teatrze Polonia Fundacji Krystyny Jandy na Rzecz Kultury. Po spektaklu bankiet w teatrze.

18 listopada 2010

- Zarządzenie produktem w usługach badawczych, prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Promocja usług badawczych i projektów technologicznych, dr Dariusz Trzmielak, Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego
- Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej na rynku usług badawczych – doświadczeń akademickich badaczy rynku – prof. dr hab. Zofia Kędzior, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych, mgr Izabela Pospiech, mgr inż. Bogusław Woźniak, Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi
- Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów – przykład zastosowania w jednostce B+R, dr inż. Włodzimierz Boroń, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG-Katowice
- Promocja instytucji naukowej poprzez działalność Archiwum (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie) , dr Anna Krzemińska, Instytut Farmakologii PAN w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Nowe technologie internetowe - social media w promocji nauki i badań – Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Direktor OS3 Mulimedia
- Media relations instytucji naukowej i badawczej – dr hab. Jacek Barlik, Woodstock Leasor Warsaw
- Tworzenie kampanii marketingowej na rynki zagraniczne – Przemysław Bogdanowicz, Dyrektor Kreatywny agencji BBDO Warszawa


Szczegółowe informacje o Konferencji znajdują się w Internecie pod adresem: http://www.ilot.edu.pl/minib