Marcin Młodożeniec

Marcin Młodożeniec Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży b2b

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Witajcie,

Nasza agencja - PRIME PR, pod hasłem "PR, czyli co?" przygotowuje niewielki projekt edukacyjny skierowany do śląskich przedsiębiorców, a dokładnie do członków Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

W ramach projektu, w formie pytań i krótkich odpowiedzi, zostaną przygotowane materiały informacyjne, które będą dystrybuowane wśród uczestników comiesięcznych spotkań członkowskich organizowanych przez RiG.

W ciągu 3 miesięcy (marzec, kwiecień, maj) powstanie, składający się z kilkudziesięciu pytań (np. co to jest PR?, co zrobić gdy do firmy zadzwoni dziennikarz? itp) i odpowiedzi (krótkich) "przewodnik", który pozwoli śląskim przedsiębiorcom łatwiej zrozumieć ideę, efekty i znaczenie public relations w biznesie.

Chciałbym Was prosić o pomoc. Jeżeli macie, na podstawie własnych doświadczeń pomysły na zagadnienia i/lub pytania albo odpowiedzi, które mogłyby się w takim przewodniku znaleźć, piszcie o tym tutaj :). Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
Marcin
Marta Sikora

Marta Sikora MarteKing ;)

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Jak to ma byc kompleksowy przewodnik to bedzie całkiem obszerny :-)

Jeśli PR zew to na pewno
- współpraca z mediami - jak nawiązywać kontakty? jak stworzyć funkcjonalna bazę kontaktów? jak stworzyć profesjonalne informacje prasowe? jak zachęcić dziennikarzy do współpracy? itp.
- kontakty z klientami obecnymi i przyszłymi, kwestie programów lojalnościowych, promocji
- konkursy, rankingi, targi (krok po kroku)
- sponsoring i działalność charytatywna
...ojjj sporo tego.
Z PR wewnętrznego też można wprowadzić kilka informacji (choćby takie które przydadzą się w kreowaniu wizerunku wewnątrz firmy, dotyczące obiegu informacji, komunikacji i tego jak to wykorzystywać w kreowaniu efektywnej współpracy miedzy poszczególnymi działami)

Jeśli mogę jakoś pomóc to jestem do dyspozycji.

konto usunięte

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Jeden rozdzial to powinien byc zatytulowany:
"Dlaczego nie nalezy organizowac konkursow"

A zamiast tekstu wystarcza kejsy konkursow
organizowanych przez wydzialy promocji miast np :)))
Mariusz S.

Mariusz S. ISTQB Certified
Tester, Foundation
Level

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Sebastian G.:
Jeden rozdzial to powinien byc zatytulowany:
"Dlaczego nie nalezy organizowac konkursow"

A zamiast tekstu wystarcza kejsy konkursow
organizowanych przez wydzialy promocji miast np :)))
konkurs konkursowi nie równy. jak bym ich zupełnie nie przekreślał, tylko mądrze stosował ;)

konto usunięte

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Mariusz Smoliński:
Sebastian G.:
Jeden rozdzial to powinien byc zatytulowany:
"Dlaczego nie nalezy organizowac konkursow"

A zamiast tekstu wystarcza kejsy konkursow
organizowanych przez wydzialy promocji miast np :)))
konkurs konkursowi nie równy. jak bym ich zupełnie nie przekreślał, tylko mądrze stosował ;)

Pokaz mi jeden w PL, ktory nie wzbudzil kontrowersji.
Takie Czechy to nas pod tym wzgledem bija na glowe,
o reszcie swiata nie wspominajac.

W PL konkursy sie robi na gotowe projekty,
a nie na oferty... To tak jakbys firmom robiacym drogi
kazal wybudowac po kawalku trasy, ale zaplacisz tylko jednej.

Zreszta nie ma coi powielac bytow - na gr o projektowaniu
czy indentyfikacji masz kilka watkow, jak to sie konkursy
w PL robi (w mojej branzy). Ogolnie szkoda gadac
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

w RIKu pracuje Krzysiu Kurzeja... on jest templariuszem

to jest medialne
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

niech on, jako przeor zakonu, doradzi jak się mają lansować przedsiębiorcy - nienudno...
Marcin Młodożeniec

Marcin Młodożeniec Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży b2b

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Templariusze już tam niedawno byli "na tapecie" na jednym ze spotkań członkowskich... ale dzięki za inspirację

konto usunięte

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=20917

dostane tez taki przewodnik? :)
Katarzyna Wylon

Katarzyna Wylon Menedżer Personalny
Regionu / HR
Business Partner

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

ja też bym kciała :P
Agata S.

Agata S. copywriterka,
kreatywna bestia

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Pomysły na zagadnienia:
- jak napisać brief dla agencji PR
- z kontaktów z mediami: czym jest (skuteczny) follow-up
- CSR (Marta wspomniała o sponsoringu i działalności charytatywnej, ale myślę, że można to zagadnienie poszerzyć)
- agencja czy dział PR, a może razem? czyli jak prowadzić efektywny PR (nie)samodzielnie

Tyle w tej chwili.
Chętnie włączę się w prace nad poradnikiem:)Agata Szczotka-Sarna edytował(a) ten post dnia 23.03.09 o godzinie 07:02
Marcin Młodożeniec

Marcin Młodożeniec Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży b2b

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

Możecie pobrać przewodnik ze strony http://primepr.pl
Po kliknięciu "więcej" pod zajawką newsa pt. "Na Śląsku powstaje przewodnik PR, czyli co?", możecie pobrać jego treść, klikając w link: PR, czyli co? Część 1
Paweł Loedl

Paweł Loedl strategy director,
VML Poland

Temat: Przewodnik PR dla śląskiego przedsiębiorcy

W opowieść o Donaldzie i Jarku chyba wkradł się mały błąd - Donald staję się Jarkiem lub odwrotnie:)

Tak poza tym, to mam nadzieję, że wydawnictwo spełni swoją edukacyjną funkcję.Paweł Loedl edytował(a) ten post dnia 26.03.09 o godzinie 11:52



Wyślij zaproszenie do