Magdalena Kalbarczyk

Magdalena Kalbarczyk Training Director

Temat: WoM Training - szkolenie z marketingu szeptanego (zapraszam)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w jedynym w Polsce szkoleniu z marketingu szeptanego - "WoM Training".

Szkolenie zorganizowane jest przez OMD School wraz z agencją WoM Harder&Harder.

Na szkoleniu dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu szeptanego dla Twojej marki.
Uzyskasz odpowiedź na spadek skuteczności klasycznych metod reklamy.

Dołącz do reklamowej awangardy w Polsce i nie daj się wyprzedzić konkurencji.

Termin: 27 listopada 2007 r.
Miejsce: Warszawa, ul. Ibisa 14 (siedziba OMD)
Wykładowcy: Mariusz Woźnicki - Harder&Harder, Karolina Kraus - OMG, Kinga Niżewska, Andrzej Szajewski - Harder&Harder, Robert Droździkowski - British American Tabacco

Profil szkolenia:

Marketing szeptany to termin, który robi w ostatnim czasie zawrotną karierę. Nowe formy społeczności internetowych, nowo odkrywane sposoby wykorzystywania sieci kontaktów międzyludzkich oraz nie podlegające żadnej standaryzacji nazewnictwo - to zmienne czyniące z WoM nie lada wyzwanie dla każdego marketingowca. Jednakże nieunikniony i systematyczny proces spadku efektywności tradycyjnych form reklamowych sprawia, że jest to dziedzina przyszłości. Sprawne stosowanie Word of Mouth wymaga poznania mechanizmów psychologicznych stojących u podstaw jej skuteczności, systematyzacji nazewnictwa narzędzi i przykładów praktycznych stanowiących najlepszą bazę wiedzy.

Szkolenie, które przeznaczone jest dla specjalistów, stanowi synergiczne połączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną. Celem jest uporządkowanie i uzupełnienie wiedzy na temat możliwości wykorzystania marketingu szeptanego. Zdobycie określonych umiejętności odbywa się tu poprzez zrozumienie mechanizmów rządzących marketingiem szeptanym, potencjalnych problemów i analizę prawdziwych kampanii.

Założony efekt szkolenia:

Umiejętność swobodnego poruszania się w tematyce marketingu szeptanego.
Umiejętność doboru odpowiednich narzędzi marketingu szeptanego pod konkretny produkt i zamierzony efekt oraz ich praktycznego zastosowania.

Plan szkolenia:

9.00. – 13.00. • Marketing szeptany – teoria, badania, twarde dane. Nowe media – przegląd narzędzi marketingu szeptanego i wirusowego (Mariusz Woźnicki - dyrektor zarządzający Harder&Harder)
• Consumer Generated Media – nowe społeczeństwo komunikacyjne, sposoby docierania i wykorzystania społeczeństwa informacyjnego (Karolina Kraus - OMG)
• PR a Marketing Szeptany (Kinga Niżewska)
• Strategia i planowanie kampanii z wykorzystaniem narzędzi WoM Kreacja kampanii z wykorzystaniem narzędzi WoM (Andrzej Szajewski)
13.00. – 13.30. Lunch
13.30. – 17.30 • Techniki pomiaru kampanii WoM Robert Droździkowski (dyrektor Działu Badań - British American Tobacco)
• Etyka w WoM (Mariusz Woźnicki)
• Case studies – polskie i zagraniczne kampanie WoM (Mariusz Woźnicki)
• Warsztaty (1,5 h) (Mariusz Woźnicki i Andrzej Szajewski)



Koszt udziału w szkoleniu: 1500 PLN za osobę + VAT (klienci OMD, PHD, easymedia mają 25% zniżkę)

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszę o kontakt:
Magdalena Kalbarczyk
magdalena.kalbarczyk@omnicommediagroup.pl
/22/ 32 01 105
698 612 090