Izabella
Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"
Temat: szkolenie otwarte dla osób związanych ze sprzedażą -...
EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
3 grudnia 2010 r., godz.: 9:00-17:00, Warszawa
Ile razy słyszałeś od klienta „za drogo” , „nie interesuje mnie to” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!
Pewnie zastanawiasz się w jaki sposób mogłeś go zatrzymać?
Bardzo prosty – zamiast kończyć rozmowę handlową, wystarczyło dalej ją kontynuować i zastosować technikę radzenia sobie z obiekcjami klienta, która umożliwiłaby Tobie odkrycie nieuświadomionych potrzeb twojego Klienta. Te szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.
CELE SZKOLENIA:
• Poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych czynników zwiększających sukces w sprzedaży
• Zwiększenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem
• Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
• Budowanie postawy profesjonalnego sprzedawcy
KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
• Zdobędziesz wiedzę: jak sprzedawać „siebie” i swój produkt lub usługę
• Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
• Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
• Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
• Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
• Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
• Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
• Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy
TRENER:
Maciej Michał Mazur
KOSZT:
Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”:
Zasady skorzystania z BONU są proste - oferujemy Państwu dwie możliwości :
980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugą osobę z firmy;
lub
980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dowolnie wybrany dzień szkoleniowy z pakietu sprzedażowo-marketingowego
(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)
KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl