Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 29 października, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-20.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-27-28.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
-12.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash – poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-06-07.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:
-20-21.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Budowanie autorytetu menedżera
TERMIN SZKOLENIA:
-30.10.2012
CENA SZ SZKOLENIE: 399 zł netto (PROMOCJA)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-menad...

konto usunięte

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Serdecznie zapraszamy na szkolenia dedykowane pracownikom w wieku 45+ dotyczące marketingu internetowego. Bądź na bieżąco, inwestuj w siebie, zdobądź cenne umiejętności.


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w terminach: 15,16,24,25,26,29,30 października.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

TRAWIPOL - AZ Sp. z o. o. (Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego) w Gliwicach zaprasza do udziału w seminarium na temat:

Nowelizacja ustawy VAT – zmiany przepisów obowiązujące od 2013 r.

TERMIN: 11.03.2013 r.
MIEJSCE: Gliwice, ul. Piastowska 2
CENA: 365 zł

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie obszernej nowelizacji oraz omówienie jej praktycznych konsekwencji dla podatników. Ponadto program szkolenia obejmuje omówienie najważniejszych bieżących problemów oraz aktualnego orzecznictwa i interpretacji związanych z rozliczeniem VAT.

Dla kogo:
Adresatami szkolenia są księgowi oraz pracownicy działów księgowości, jak również pracownicy biur rachunkowych zajmujący się podatkiem VAT.

Wykładowca:
Małgorzata Militz – wykładowca, specjalista z zakresu prawa podatkowego, procedur sądowych i administracyjnych, doradca podatkowy, wieloletni pracownik aparatu skarbowego, były Dyrektor Działu Podatków w polskiej spółce audytorskiej, absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie, absolwent Podyplomowych Studiów na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Prawa Podatkowego Unii Europejskiej Uniwersytetu M. Kopernika w Toruniu, autor wielu publikacji poświęconych tematyce podatkowej.

ZGŁOSZENIA NA SEMINARIUM PROSIMY DOKONAĆ DO DNIA 05.03.2013 r.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

szkolenia@trawipol-az.pl
tel. 32 330 11 06 - Dział Szkoleń

Agnieszka Snopek-Wójcik
Trawipol-AZ Sp. z o.o.

konto usunięte

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form


Obrazek


Zapoznaj się z regulaminem naszej promocji i rozpocząnij dobrą zabawę, której efektem może być zdobycie darmowego szkolenia.

Sposób jest prosty!

Ty polecasz jedno z naszych otwartych szkoleń, a osoba, której je poleciłeś opłaca swój udział i podaje Twoje dane kontaktowe jako osoby polecającej. W zamian otrzymujesz od nas 100 zł zniżki na wybrane przez Ciebie szkolenie. Skala zniżki zależy tylko od Ciebie - im większej liczbie osób nas polecisz, tym mniej zapłacisz!

Proponujemy Ci do wyboru szkolenia z naszej oferty:

Scrum:

- Professional Scrum Master,

Kreowanie produktu w Scrum:

- Budowanie wizji produktu,

- Wprowadzenie do Usability,

- User Stories,

Programowanie i jakość w Agile:

- Agile QA,

- Automatyzacja testów,

- Szkolenie BDD (Behavior Driven Development),

- Szkolenie TDD (Test-Driven Development),

Szkolenia techniczne:

- Wprowadzenie do języka Scala,

- Warsztaty z systemu kontroli wersji Git,

- Gamifikacja:

- Gamified Agile,

- HydroExtreme,

- TwistedMind,

- Spotkania integracyjne,

- Wsparcie rekrutacji.

Nie zwlekaj - im wcześniej zaczniesz, tym więcej zaoszczędzisz!

*Regulamin promocji dostępny jest na stronie www.agileszkolenia.pl


Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec / kwiecień 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Klaudia Gaworska

Klaudia Gaworska Konsultant
Personalny, Work
Service S.A.

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Witam serdecznie !

Serdecznie zapraszamy na AKREDYTOWANE SZKOLENIE PRINCE2® FOUNDATION zakończone egzaminem

Celem szkolenia jest opanowanie w stopniu podstawowym metodyki zarządzania projektami PRINCE2® oraz przygotowanie do egzaminu PRINCE2® Foundation
W najbliższym czasie organizujemy szkolenia w Warszawie i Katowicach. Terminy:

08-10.04.2013 - WARSZAWA
15-17.04.2013 - KATOWICE

Serdecznie zachęcam do odwiedzenia naszej strony internetowej http://positivepro.eu, zapisując się do naszego newslettera otrzymasz kod promocyjny na szkolenia z naszej oferty!


Chętnie odpowiem na szczegółowe pytania dotyczące szkolenia.

Pozdrawiam serdecznie,
Klaudia Gaworska
Konsultant PositivePro
klaudia.gaworska@positivepro.eu

Dołącz do grona naszych fanów na Facebook'u, żeby śledzić aktualności ze świata project management oraz IT Governance!
http://facebook.com/PositiveProPL
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Firma szkoleniowa STRUVE Sp. z o. o.
www.struve.pl
ul. Ratajczaka 18 C

1. Sale szkoleniowe na szkolenia od 10 do 25 osób w tym 2 sale szkoleniowe z komputerami stacjonarnymi i laptopami na szkolenie komputerowe 16 osób jednocześnie
2. Catering: kawa rozpuszczalna, herbata, woda, soki bez ograniczeń, mleko, cukier, cytryna, kruche ciastka bez ograniczeń - cena 9 zł/ os.
3. Cena wynajmu od 35 do 80 zł netto/h wynajmu sal szkoleniowych - możliwość negocjacji cen.
4. Dojazd: parking od strony ul. Ratajczaka i Taczaka, Pasaż Apollo - parking przy kinie Apollo
5. Wyposażenie: stoły, krzesła, internet bezprzewodowy w cenie, flipcharty, markery.
6. Lokalizacja w Pasażu Apollo przy ul. Ratajczaka - ścisłe centrum.
7. W cenie wynajmu uwzględniony jest zawsze pracownik firmy, ktróry w razie ewentualnych problemów podczas wynajmu służy pomocą.
8. Cały "bałagan" po szkoleniu czy wynajmie sali sprząta pracownik STRUVE - ty wynajmujesz - wchodzisz, robisz co masz robić i niczym więcej się nie przejmujesz.

http://www.saleszkoleniowe.poznan.pl


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Firma szkoleniowa STRUVE Sp. z o. o. zaprasza wszystkich zainteresowanych na szkolenia:

SZKOLENIE „KADRY I PŁACE" – szkolenie ogólne
OBSŁUGA PROGRAMU „OPTIMA" – szkolenie podstawowe i zaawansowane
OBSŁUGA PROGAMU „SYMFONIA KADRY I PŁACE” - szkolenie ogólne
OBSŁUGA PROGRAMU „PŁATNIK” – szkolenie ogólne

Miejsce szkoleń - POZNAŃ

Termin: 25.05.-26.05.2013r. - kurs weekendowy

Charakterystyka szkoleń:
Szkolenia są skierowane do osób, które planują rozpocząć pracę na stanowiskach w działach kadr i płac, działach personalnych.

Korzyści dla uczestników:
- szczegółowe zapoznanie z najważniejszymi zagadnieniami pojawiającymi się w relacjach pracodawca - pracownik
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów i ich interpretacją w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
- szkolenia komputerowe podczas zajęć z obsługi programów „Optima”, „Symfonia Kadry i Płace” oraz „Płatnik”.
- szkolenia przeprowadzane na profesjonalnej sali szkoleniowej wyposażonej w pełni we wszystkie niezbędne programy i sprzęty.

Adresaci szkolenia:
- osoby pracujące w działach kadr i płac, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności
- osoby na co dzień nie związane z księgowością czy kadrami, chcące zdobyć nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe
- pracodawcy, chcący zwiększyć wydajność swoich pracowników
- osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, chcące samodzielnie zajmować się działem kadrowo-płacowym w swojej firmie.

Certyfikaty:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, oraz zdobytą wiedzę.

W cenie szkolenia:
- uczestnictwo w szkoleniu
- serwis cateringowy – kawowy + poczęstunek
- materiały dydaktyczne
- certyfikat ukończenia szkolenia

Szczegółowe informacje:
- szkolenia prowadzone są na poziomie podstawowym i rozszerzonym
- zależy nam na przekazaniu istotnych, ważnych i PRZYDATNYCH informacji uczestnikom szkoleń
- szkolenia „można łączyć ze sobą” – tzn., że uczestnik po przebyciu szkolenia podstawowego ma możliwość odbycia szkolenia ze szkolenia zaawansowanego (w zależności od potrzeb)
- „na życzenie” uczestników przewidujemy możliwość rozszerzenia wiedzy ze szkoleń ogólnych

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni po 8h zegarowych)
Cena: 615,00zł brutto//os. (wybrane szkolenie, np. Szkolenie „Kadry i Płace – szkolenie ogólne”)

Kontakt w sprawie szkoleń:
http://struve.pl
kontakt@struve.pl
Krzysztof Karniszewski
Tel.: 667-700-886

konto usunięte

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Specjalista ds. zamówień publicznych – certyfikowany 3 dniowy warsztat praktyczny.

Termin szkolenia:
od 22.01.2014r.do 24.01.2014r. | Zakopane - ZIMOWA EDYCJA!!!
od 10.03.2014r. do 12.03.2014r. | Warszawa

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/zamowienia-publiczne/item/3...

Koszt szkolenia: 1600.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Przy zgłoszeniu od 2 do 5 Uczestników zachęcamy do negocjacji ceny szkolenia!!!
Przy zgłoszeniu min. 5 uczestników 6 uczestnik całkowicie gratis!


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.

Pobierz formularz zgłoszenia

Obrazek

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
mail: otwarte@abilit.pl
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Promocja Szkoleń, Konferencji, Seminarium i innych form

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek



Wyślij zaproszenie do