Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za...


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na venty. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.
• Slogan reklamowy

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols,
Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 19-20 maja 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1250 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...


______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie