Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Eko, ISO, Teraz Polska, Zielony Certyfikat, Najlepsi w tym lub w czymśtam i tak można by długo.
Czy znaki jakościowo-promocyjne przekładają się Waszym zdaniem na wzmocnienie marki, a tym samym na sprzedaż?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Gdyby się nie przekładały to by ich nie było :)

konto usunięte

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Ewa Pokrywa:
Eko, ISO, Teraz Polska, Zielony Certyfikat, Najlepsi w tym lub w czymśtam i tak można by długo.
Czy znaki jakościowo-promocyjne przekładają się Waszym zdaniem na wzmocnienie marki, a tym samym na sprzedaż?
pytanie retoryczna
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Ewa Pokrywa:
Czy znaki jakościowo-promocyjne przekładają się Waszym zdaniem na wzmocnienie marki, a tym samym na sprzedaż?

nie !

znaki jakościowe - promocyjne przeciwdziałają nadmiernej sprzedaży produktów fmcg - dlatego się pewnie nazywają promocyjne O_o

pfff ;)

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

no dobra, źle zadałam pytanie

jak się przekładają?
lepiej wydać na inną formę promocji, czy raczej wdrożyć jakiś certyfikat promocyjny?

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Myślę, że tylko te uznane, np. Certyfikat ISO lub przyznawane przez prestiżowe organizacje mają pośrednie przełożenie na sprzedaż.

Ewa Pokrywa:
Eko, ISO, Teraz Polska, Zielony Certyfikat, Najlepsi w tym lub w czymśtam i tak można by długo.
Czy znaki jakościowo-promocyjne przekładają się Waszym zdaniem na wzmocnienie marki, a tym samym na sprzedaż?

konto usunięte

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Ewa Pokrywa:
no dobra, źle zadałam pytanie

jak się przekładają?
lepiej wydać na inną formę promocji, czy raczej wdrożyć jakiś certyfikat promocyjny?
to nie jest temat na dywagacje copywriterów, grafików i ekantów
tutaj nie ma prawa być odpowiedzi typu "ja myślę, moim zdaniem" itd.

to się bada i liczy
tym się zajmują spece jak Daga, plus stratedzy i inni tacy magicy:)

konto usunięte

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Magda Kasperowicz-Swanson:
Myślę, że tylko te uznane, np. Certyfikat ISO lub przyznawane przez prestiżowe organizacje mają pośrednie przełożenie na sprzedaż.
Nie wiem, czy nie przeceniasz świadomości klientów ;-)

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Malina W.:
to się bada i liczy
tym się zajmują spece jak Daga, plus stratedzy i inni tacy magicy:)

skuteczność reklamy też się bada i liczy a 90% tematów tutaj to są dywagacje na ten temat ;)

tutaj są nie tylko copywriterzy, ale też ludzie którzy na co dzień zajmuję się projektowaniem nie tylko reklam, ale i całych kampanii i on są w stanie powiedzieć, czy często wykorzystują znaki promocyjne, jak i dlaczego, jakie i dlaczego, a jakich dlaczego nie (np. mała świadomość klientów)

jeśli jako copy nie masz pojęcia o temacie, to nie zakładaj z góry, że nikt na tej grupie nie ma
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Ewa Pokrywa:
Eko, ISO, Teraz Polska, Zielony Certyfikat, Najlepsi w tym lub w czymśtam i tak można by długo.
Czy znaki jakościowo-promocyjne przekładają się Waszym zdaniem na wzmocnienie marki, a tym samym na sprzedaż?

ISO nie jest znakiem promocyjnym. To nie ma nic wspólnego z promocją. Certyfikaty, przynajmniej ISO mają na celu podnoszenie jakości produkcji, obsługi etc. Certyfikatem owszem można sie pochwalić, ale kampanii promocyjnej i sloganu na tym sie nie zbuduje. Certyfikaty ogólnie poświadczają pewne standardy najczęsciej, ale to nie jest związane bezpośrednio z reklamą
Barbara Kwiatkowska

Barbara Kwiatkowska Communication
Marketing Manager

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

ISO niestety moi drodzy ma charakter promocyjny i gratuluję jeśli promocja kojarzy wam się z tylko reklamą.
Promocja”- od łacińskich wyrazów promotio, promovere; oznaczających poparcie, szerzenie, posuwanie naprzód – jest marketingowym oddziaływaniem na klientów. A niewątpliwie firma spełniająca standardy ISO czy też mająca certfikat zdrowej żywności wiąże się z propagowaniem lepszego niż przeciętne.

konto usunięte

Temat: Znaki jakościowe- znaki promocyjne.

Ewa Pokrywa:
Eko, ISO, Teraz Polska, Zielony Certyfikat, Najlepsi w tym lub w czymśtam i tak można by długo.
Czy znaki jakościowo-promocyjne przekładają się Waszym zdaniem na wzmocnienie marki, a tym samym na sprzedaż?

Ja ogólnie nie zwracam uwagi na to czy coś ma znak czy nie ma. Wiem, że są osoby, które przy okazji codziennych zakupów zwracają uwagę na takie szczegóły. Np. niektóre matki wybiorą coś przebadane przez IMD chętniej niż coś bez atestu. Osoby prowadzące ekologiczny tryb życia chętniej wybiorą rzecz ze znaczkiem informującym, że nie było testów na zwierzakach. itp idt. Sądzę, że przekłada się to na popyt.



Wyślij zaproszenie do