konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem i oceńcie moją ulotkę.
Z sugestie i komentarze z góry dziękuję.


Obrazek
Katarzyna Wylon

Katarzyna Wylon Menedżer Personalny
Regionu / HR
Business Partner

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

plus za prostotę ale:

1. brak numeru kierunkowego.

2. to że jest to szkoła językowa mogę się zorientować po fladze na samochodzie, ale kłóci mi się z hasłem "LSC do szkoły", bo sugerowałoby, że to jakieś coś które potrzebuję DO szkoły.

3. paprotka po prawej i kosz z bielizną - zupełnie niezrozumiałe w tym kontekście.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Przeładowane wizualnie.
Wizualnie - bez sensu.
Nie ma informacji dopełniających - co to za szkoła?
Po co mi to?

konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

atutowe
- czystość
- biel
- kolorowo;)

potencjalne
- brak formatu
- jaka oferta?
- jaka wyjatkowość?
- użycie formy nakazowej 'do szkoły'
- obrezek naładowany tysiącem detali i nie ma przekazu
- mina 'nauczyciela/ucznia' wskazuje na rozgrywki szachowe
- jednostronna, użyj rewersu;)

a poza tym ok;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Ale ocokaman ?
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Grubo nie OK. Nie wychodź z tym na ulice. Serio.
Sonia Kwiatkowsky

Sonia Kwiatkowsky Never Say Never

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Takie sobie- na kolana nie powala.

konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

dzieki za komentarze. postaram sie poprawic i dam wam do wgladu.
pozdrawiam

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Myslalam ze to szkola nauki jazdy w pierwszej chwili.

konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

zmieniłem teraz ją zupełnie. i co sadzicie teraz o moim pomysle? jest przekaz i tresc. obrazek tez ma tresc....


Obrazek

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Obok logo dużo wolnego miejsca napisalabym od razu o co chodzi np. szkoła jezyka angielskiego czy co tam reprezentujesz. Zadałabym pytanie potem "Twój nauczyciel angielskiego Cię stresuje?" a pod spodem jako odpowiedź "Stać Cię na dobrego lektora!" Numer telefonu i www na samym dole. Zastanawiam się jednak czy nieprzyjemny obrazek na pewno zachęci do skorzystania z tych usług... chyba ludzie wolą myśleć o lekcjach jako o czymś przyjemnym, a tutaj dajemy do podświadomości informacje, że to jest nieprzyjemne, że chce się wyrwać z tamtąd. Samo 'stać cię na dobrego nauczyciela' nawet mi się podoba mimo wszystko, jeżeli rzeczywiście masz konkurencyjną ofertę cenową to może warto ją zamiescić np. semestr nauki tylko xxx pln.

konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Aleksandra wskazała dobry trop - obrazek nie jest przyjemny w odbiorze, mało tego: jest toksyczny, przywodzi na myśl zacofaną szkołę publiczną - wywołuje to negatywne emocje. Zapewne chodziło Ci o przekaz z humorem, jednak mnie ta baba nie śmieszy - ma minę, jakby zaraz temu chłopaczkowi miała rozwalić głowę o ławkę. Ponadto grafika jest oklepana: skojarzenie "nauki języka" ze "szkołą i nauczycielem" jest banalne. Raczej postarałbym się przedstawić w oryginalny sposób korzyści, jakie możemy wyciągnąć ze znajomości języków obcych. Połączyłbym to z ciekawym, zapadającym w pamięć hasłem, trafiającym do młodych ludzi, bo to oni stanowią głównie target.
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Obok logo powinna być przestrzeń wolna, to tak zwane pole ochronne logo, pomaga między innymi zapamiętywać znak. Fakt obrazek jest nie przyjemny, raczej nie wywołuje pozytywnych skojarzeń z nauką etc. Może na ludzi starszych coś takiego zadziała, ale jaki jest target?
Na FB masz lekcje po 68 zeta na www po 58 zeta lejesz na fanów, których masz prawie 3000 (szok, pewnie sami Polacy). Wracając do ulotki to brak mi konkretnej oferty. Telefon to chyba na koniec, bo chyba ktoś musi poczytać coś zanim zadzwoni.

btw. jak czytam, że atutem jest, że kolorowo to wymiękam :D

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł N.

Paweł N. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Pietrek Wdowiarski:
zmieniłem teraz ją zupełnie. i co sadzicie teraz o moim pomysle? jest przekaz i tresc. obrazek tez ma tresc....


no dobrze, to jeszcze ja. jest zbyt późno i mam spowolnione myślenie i nie będę się silił na super pomysły ale z tego co tu widzę, to zdecydowanie brakuje CTA czyli tzw. Call To Action

masz wezwać czytającego do konkretnego działania, np. "Zadzwoń teraz aby.......!!!"

"stać cię na dobrego lektora" albo "czasami warto zmienić nauczyciela" to nie są CTA, bo czy to jest ulotka informująca mnie, że mnie stać na lektora?:) do usunięcia.

zainwestuj w dobrego copywritera ale w dobrego albo sam się dokształć i będziesz pisał lepsze przekazy reklamowe niż 99% konkurencji.

moje 3 ogólne grosze jak to powinno być napisane:

- w nagłówku zwracasz się bezpośrednio do klienta (którego musisz zdefiniować). klienta definiujesz przez jego problem. jeśli ktoś coś kupuje, to najczęściej ma jakiś problem. jeśli go trafnie zdiagnozujesz i się do tego odwołasz, wygrałeś. to może np. tak wyglądać:

"uczysz się od 5 lat angielskiego i jeszcze nie mówisz po angielsku??"

"zainwestowałeś w naukę języka ponad 5000 zł oraz spędziłeś na zajęciach kilkadziesiąt godzin i szlag cię trafia, że nie możesz zbudować prostego zdania?"

"chcesz się szybko nauczyć języka obcego ale nie wiesz, która szkoła jest najlepsza dla ciebie?"

dalej dajesz kolejne elementy/ korzyści:

- obietnica szybkich rezultatów - ludzie chcą rezultatów i to szybko!

Dalej twoje zdjęcie i przedstawienie się. Dzień dobry nazywam się .............. i jestem właścicielem szkoły................... Zdjęcie musi być, żeby uwiarygodnić ofertę.

- deklaracja, że nauka u was jest łatwa i prowadzona wg sprawdzonego systemu, który pozwala nauczyć języka obcego nawet językowych matołów.

- inne korzyści np. dowolne godziny zajęć, indywidualny tok nauczania, ale pisane to językiem korzyści: hint elastyczne godziny zajęć, to nie jest korzyść. korzyścią jest to, że możesz pracować w systemie 24 godziny/ 48 godzin albo w godzinach 16-24 a i tak znajdziemy dla ciebie odpowiednie godziny zajęć.

- itd. z tymi korzyściami

- musisz się uwiarygodnić: dajesz gwarancję, że zwracasz kasę jeśli np. w ciągu 1 miesiąca ktoś stwierdzi, że to nie dla niego, ew. dajesz ze dwie rekomendacje od uczniów

- daj ludziom bonus: dla tych którzy przyjdą z ulotką, pierwsze lekcje za darmo, 10% rabatu albo dodatkowe książki albo kurs albo coś tam - ale to musi być coś super!!! najlepiej wszystko te rzeczy daj. bonusy są kluczowe!!!

- musisz napisać, że oferta jest ograniczona. np. ważna do dnia...... albo tylko dla pierwszych 100 osób, które zgłoszą się z ulotką. po pierwsze to działa na ludzi a po drugie ulotka działa tylko wtedy, kiedy mają ją w ręku. a więc decyzję podejmują w sekundzie czy się zgłoszą do twojej szkoły, czy nie. część ludzi odłoży twoją ulotkę z zamiarem późniejszego skorzystania i oczywiście nic z tym nie zrobią. po angielsku to się nazywa "customers sitting on fence" i musisz ich popchnąć, żeby z płota spadli na dobrą stronę;)

i na końcu musi być jasne i konkretne CTA, co ci ludzie mają z ulotką zrobić. najlepiej jedna czynność, np. mają z nią przyjść jeśli chcą skorzystać z oferty i nie dać się uprzedzić innym.

to co musi być na pewno w twoim przekazie:

- zwrócenie się bezpośrednio do klienta z jego problemem,
- twoje zdjęcie
- super gwarancje
- super bonus
- ograniczenie czasowe lub ilościowe

jak jest miejsce:
- korzyści
- testimonials

i uwaga na koniec. nie możesz mieć jednej wersji ulotki, bo nigdy nie będziesz wiedział, która zadziała najlepiej. rozdaj swój projekt, zbuduj coś nowego w oparciu o mój chaotyczny pomysł i zobacz co ci lepiej zadziała. powinieneś mieć kilka projektów i testować i mierzyć. dzięki temu będziesz miał najlepszy przekaz. również w innych mediach, bo ulotki to chyba nie wszystko? to da ci o wiele lepszy i szybszy rezultat niż szukanie najlepszego pomysłu tutaj. najlepsi copyrighterzy też mają kilka wersji i za każdym razem testują różne, żeby potem trzymać się tego co działa.

inspiracja:

http://deepenglish.com/courses/true-stories/

słaba ale może się przyda. poszukaj w necie innych, byle nie na polskich stronach.
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

LSD do szkoły? No nie wiem ;)

konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

podoba mi sie twoja opinia pawel dzieki

konto usunięte

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Łukasz M.:

btw. jak czytam, że atutem jest, że kolorowo to wymiękam :D

o czym ty piszesz Lukasz..... kolorowo? tzn?
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Zerknijcie proszę swoim wprawionym okiem

Krzysztof Szymańczyk
atutowe
- czystość
- biel
- kolorowo;)

o tym

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do