Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

Jestem dumna z marki samochodu, którym jeżdżę. Lata świetlne dzielą to uczucie od tego,że robię zakupy w sieci X. Lata świetlne.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
ciach fantasmagorie

Zegarek, jeśli już się go nosi, jest nie tylko praktycznym urządzeniem wskazującym godzinę, ale także, czego brakuje w Twoim toku rozumowania, przedmiotem, podobnie jak samochód, podkreślającym pozycję społeczną.
Jeśli więc miałbym sobie wyobrazić kogoś, kto nosi zegarek z logo sieci handlowej, to byłyby to właściwe dla danego centrum galerianki.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Krzysztof B.:
Daniel Zienkiewicz:
ciach fantasmagorie

Zegarek, jeśli już się go nosi, jest nie tylko praktycznym urządzeniem wskazującym godzinę, ale także, czego brakuje w Twoim toku rozumowania, przedmiotem, podobnie jak samochód, podkreślającym pozycję społeczną.
Czyli bez samochodu szybko utraciłbyś swoją pozycję? To na kruchych podstawach się ona opiera;)
Jeśli więc miałbym sobie wyobrazić kogoś, kto nosi zegarek z logo sieci handlowej, to byłyby to właściwe dla danego centrum galerianki.
Uciekasz w stereotypy. to tak jakby powiedzieć, że każdy właściciel bmw to gangster
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
Ciekawe, jak w praktyce sprawdziłby się pomysł rozdawania zegarków przez sieci handlowe. Oczywiście zegarek byłby tak skonstruowany, że od razu kojarzył się z dana siecią (chodzące reklamy). Poza tym, to musiałaby być w miarę solidna i dobrze zaprojektowana konstrukcja. Klienci kwitowaliby odbiór zegarka, jednocześnie zgadzając sie na otrzymywanie materiałów reklamowych (mail, tel, ew adres), a każdy klient z zegarkiem na ręku otrzymywałby rabat.
Mozna nawet zrobić z tego pewien rytuał: mężczyźni tylko na lewym nadgarstku a kobiety na prawym;)
Do tego w zegarkach można wstawić czytnik nagromadzonych punktów, np payback. Wtedy klienci zabierali by zegarek ze sobą np na stację paliw czy do do empiku;)
jeżeli będzie to ten zegarek i ten model to wróże sukces światowy dla takiej kampanii marketingowej.

Obrazek

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
Czyli bez samochodu szybko utraciłbyś swoją pozycję?
Cenię sobie u rozmówców umiejętność czytania ze zrozumieniem. Jako, że jej nie posiadłeś, zakończę swój udział w wątku, szkoda strzępić języka pisząc do ściany.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Krzysztof B.:
Daniel Zienkiewicz:
Czyli bez samochodu szybko utraciłbyś swoją pozycję?
Cenię sobie u rozmówców umiejętność czytania ze zrozumieniem. Jako, że jej nie posiadłeś, zakończę swój udział w wątku, szkoda strzępić języka pisząc do ściany.
Jeden luźny pomysł a jakie zainteresowanie;)
To w sumie dobrze, bo jak patrzę na wysiłki pożal się boże "specjalistów marketingu"
to powiew świeżości nie zaszkodzi;)Daniel Zienkiewicz edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 15:03
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Zegarek jako reklama

Chcesz pomysł na reklamę o której będzie głośno w mediach ?
Proszę bardzo:
Codziennie przez miesiąc w jednym losowo wybranym sklepie sieciowym przez 40 minut wszystkie zakupy za darmo a losowanie miejsc i godzin w internecie na przykład na ryjbuku ...
Gwarancje wywalonych szyb, wyścigów do półek / kas pewne a informacja o tym w mediach "priceless" ...
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Zegarek jako reklama

wiemy wiemy, Ty jesteś tu jedynym specjalistą :))) a tam specjalistą. Wizjonerem!!!

każdy, kto twierdzi, że nie chciałby nosić reklamy marketu jako biżuterii to gamoń !

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Jolanta D.:
wiemy wiemy, Ty jesteś tu jedynym specjalistą :))) a tam specjalistą. Wizjonerem!!!

każdy, kto twierdzi, że nie chciałby nosić reklamy marketu jako biżuterii to gamoń !
Znowu ktoś próbuje włożyć mi w usta słowa, których nie powiedziałem
ech...
Myślę, że już czas zakończyć temat, bo się "eksperci" coraz mocniej się burzą;)
Nie dziwię się
W końcu kto lubi słuchac o tym, że jego metody można o kant d...;)
Wystarczy, że nasłucha się od swoich klientów.
Uciekam
Enyoj:)Daniel Zienkiewicz edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 15:23
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

W jakim celu założyłeś więc ten temat ?

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
Monika W.:
Daniel Zienkiewicz:
zakładam, że klienci będą nosić zegarek również poza sklepem

nie licz na to :)
Na nic nie można liczyć, jeśli się tego nie sprawdzi w praktyce;)

Opieranie swoich przypuszczeń wyłącznie na wiedzy empirycznej może być dość kosztowne.
Najpierw przeprowadź ocenę ryzyka :)))

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Podejrzewam, że autor wątku przeprowadza szkolenia właśnie z marketingu :-)
Adrian Piekarski

Adrian Piekarski projektant graficzny

Temat: Zegarek jako reklama

Krzysztof B.:

Zegarek, jeśli już się go nosi, jest nie tylko praktycznym urządzeniem wskazującym godzinę, ale także, czego brakuje w Twoim toku rozumowania, przedmiotem, podobnie jak samochód, podkreślającym pozycję społeczną.

a to dobre:)) Nie mierz innych swoją miarą. Zazwyczaj ludzie jeżdżą autem na jaki ich stać i noszą to na co ich stać. Ty mówisz o klienteli Versace a nie Tesko czy Biedronki.

Co do pomysłu - są ludzie którzy kupują w Tesko, Biedronce, Lidlu i innych marketach i się tego nie wstydzą.
Na pewno są ludzie którzy wzięliby za darmo zegarek (bo dają za darmo):) zwłaszcza ze dostaliby gdzieś rabat na produkty. Ale czy byłoby wystarczająco chętnych żeby się zwróciło? Nie wiem...

Nie wiem tez w jaki sposób zegarek mógłby być reklamą, oprócz tego ze miałby logo sklepu które na takiej wielkości przedmiocie byłoby słabo widoczne, a czasami zupełnie przykryte ubraniem.

A propos funkcjonalności - mógłbyś w nim dać czujnik badający puls i ciśnienie który starszym osobom da alarm albo info żeby odpoczęły. Zliczałby tez czas w jakim jest noszony na reku (wyczuwanie pulsu) i np po roku noszenia jakieś mega rabaty:) Ogólnie, jeśli już to według mnie targetem byłyby osoby starsze, które lubią dostać coś za free, które lubią promocje bo kasy za dużo nie maja, a i funkcja o której wspomniałem (+ tez inne funkcje) byłaby przydatna w normalnym życiu.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Zależy jaki marketing i do kogo: dla bierdonkowców na pewno nie trafiony. Ale dbanie o swoich stałych kontrahentów miłym upominkiem jakim może właśnie okazać się zegarek to myślę, że tak - nawet jeżeli nie będzie go nosił szef to da go pracownikowi - i tak wszyscy są happy :)

Ja mam kilka zegarków od różnych firm te które są podpisane z przodu nie noszę (np. bierdonka), a te z "wyższej" półki tak do 2000zł nic nie mają - a wiem od kogo dostałem.

jedna wypowiedź wpadła mi z całej dyskusji - "chodzące reklamy"

kiedyś McDonald dawał naklejki "kocham mcdonald " na tylną szybę samochodu - w zamian dostawałeś darmowe frytki czy jakis bonus - stojąc w korku za takim samochodem, przeczytawszy ten napis mogłeś zgłodnieć, na myśl Bigmaca :D

Ale zegarek? równie dobrze mógłbym mieć na całej ręce tatuaż i tak by nikt tego nie widział. Ludzie bilboardu wielkiego 3x6 metrów nie widzą co dopiero 1,5 cm napisu na zegarku "Bierdonka" :)

Marketing tyko wewnętrzny dla podtrzymania dobrych relacji - to tak :)

Pozdrawiam

Temat: Zegarek jako reklama

Karol Wawrzyniak:
(...) równie dobrze mógłbym mieć na całej ręce tatuaż i tak by nikt tego nie widział

niektórym to nie przeszkadza... :)

"Coraz częściej pojawiają się wielbiciele tatuażu, którzy chcą zostać „żywymi billboardami” i umieścić na swoim ciele logo danej firmy na całe życie. W zamian za to otrzymują wynagrodzenie pieniężne lub dożywotni rabat na produkty lub usługi. I tak np. firma Ecko produkująca odzież sportową daje na zawsze 20% upustu osobie z wytatuowanym logo. Restauracja Casa Sanchez z San Francisco w zamian za tatuażową reklamę przyznaje darmowe, dożywotnie posiłki. Producent aut Mini Cooper postanowił obdarować samochodem każdego, kto wytatuuje sobie napis MINI na… przyrodzeniu. Metoda permanentna i drastyczna, ale znajdują się śmiałkowie chcący mieć na swojej skórze logo firm, zapewniające im ciągły przypływ gotówki. (...)" [link]

... kto chce Mini Coopera?... :3

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

według mnie to jest antyreklama

- bo może i tatuaż modny i zbijany jest ze stereotypu to i tak dla 90% ludzi to głupota i kojarzy się z gangiem.

To i tak wiedzą tylko nieliczni.... lub nie widzą bo przecież ludzie w majtach po ulicy nie chodzą....

Gdyby to Kamilowi Durczakowi (fakty tvn) wytatuowali czoło - to by była reklama (marketing) a nie, 10 ludzi w milionowym mieście.

A wytatuowanie mini na penisie to jakaś przesada i chyba niemożliwe bo mogą wygrać tylko mężczyźni...
Karolina Ulińska

Karolina Ulińska Wizażystka ,
Stylistka,
Instruktorka
praktycznej nauki
za...

Temat: Zegarek jako reklama

Zegarek poleci do kąta po dwóch dniach max , a telefon komórkowy w prezencie?
Przecież też ma zegarek ;)

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Zegarki, karty lojalnosciowe, zapalniczki, koszulki ... to wszystko premiumsy ktore po kilku dniach laduja na pulce lub w smietniku (za wyjatkiem jakosciowych/markowych premiums do ktorych sie powraca lub regularnie korzysta - np zippo, ipod etc). Na codzien spotykam sie z podobnymi propozycjami ze strony sieci, sklepow, promotorow danych marek, gdybym mial np. zbierac regularnie wszystkie karty, nie starczylo by mi portfela, zegarki - moglbym miec od nadgarstka po obojczyk wszystkie czasy swiata.

Jest jedna rzecz, ktora mamy zawsze przy sobie, ktorej brak powoduje obecnie wiekszy stres niz kolizja samochodowa w ruchu miejskim - smartphone, tutaj skoncentrowalbym wszystkie swoje programy lojalnosciowe / premiumsy - aktywnosci typu Click & Collect etc. i w ten sposob probowal budowac relacje z konsumentem, poprzez jego narzedzie i jego potrzeby.

kilka naprawdę wartosciowych case studies - oczywiscie warto brac poprawke na realia zwiazane z Polska (ale chyba na tym wlasnie polegaja innowacje - czerpac ze sprawdzonych wzorcow i ladowac je w swoje realia):
http://www.youtube.com/playlist?list=PLC449DC75B7C484AB

% uzytkownikow tabletow/smartphoneow w naszym kraju jest jeszcze niewielki w porownaniu do pozostalych krajow EU jednak rosnie bardzo ekspansywnie. Chetnie sluze cyframi (choc to kazdy moze sobie wygooglowac czy rzucic okiem do nielsena).
Pozdr!

PS. Co do zegarka to jesli juz naprawde musi to byc zegarek, to taki ktory przypomni mi, o ktorej mam zrobic zakupy z 50% znizka w moim ulubionym warzywniaczku ;)

Edit:
Krzysztof Z.:
jeżeli będzie to ten zegarek i ten model to wróże sukces światowy dla takiej kampanii marketingowej.

Obrazek

Krzysiek,

obawiam sie, ze przy zalozeniu, iz aktywnosc prowadzi niewielki market to jedna sztuka moze stanowic rownowartosc cyklowego budzetu ;D
Pozdr!
MarekMarek Zaczyński edytował(a) ten post dnia 11.03.13 o godzinie 09:45

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

A jednak
zegarek może okazać się świetną reklamą
http://www.ekonomia24.pl/artykul/705493,993353-Rewoluc...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
A jednak
zegarek może okazać się świetną reklamą
http://www.ekonomia24.pl/artykul/705493,993353-Rewoluc...
Wkleiłam Ci to na pierwszej stronie. Różnica jednak jest jak między krzesłem, a krzesłem elektrycznym. W marce.

Następna dyskusja:

Evian Babies - proces tworz...




Wyślij zaproszenie do