![Jarosław K.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Jarosław K. senior copywriter
Jarosław K. senior copywriter
Piotr Pieniak copywrITer
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Arkadiusz Szwabowski copywriter
Jarosław K. senior copywriter
Arkadiusz S.:
Coś jest na rzeczy. Polska reklama od dawna nie prowokuje, nie zachwyca, nie mąci umysłów, i coraz częściej staje się odtwórcza. Osobowości na miarę Przybory i Zaniewskiego giną w nawale żołnierzy Excela. Lecz z drugiej strony - po okresie spokoju przyjdzie kiedyś burza. Skoncentrowany kapitał postawi na prestiż, ten zażąda lepszej promocji, kierowanej do bardziej wyrobionego klienta, i nastąpi kolejna epoka rozwoju.
Arkadiusz Szwabowski copywriter
Jarosław K.:
rozwoju internetu, który daje złudne poczucie, że całą działalność reklamową można łatwo policzyć i sprowadzić do klikania jakichś buttonów albo lajków na FB.
Piotr M. Lubię to, co robię.
Jarosław K. senior copywriter
Piotr M.:
Moja pierwsza praca zawodowa, zaraz po studiach to był Ammirati Puris Lintas. W latach 1995-7 pierwsza w rankingach agencja reklamowa typu full service.
Było tak, że nasi kreatywni wymyślali świetne, innowacyjne, kreatywne reklamy. Potem z pomysłem się szło do szefów marketingu Unilevera (wtedy chyba jeszcze Lever, nie pamiętam), Niemca w całej rozciągłości, włacznie z niemieckim wyczuciem humoru i sztuki - i z reklamy zdobywającej laury szła w TV kopia reklamy z Niemiec.
Piotr M. Lubię to, co robię.
Jarosław K.:
co teraz robi taki Chris M. na przykład)
Jarosław K. senior copywriter
Piotr M.:
Jarosław K.:
co teraz robi taki Chris M. na przykład)
Pracowaliśmy razem?
Następna dyskusja: