konto usunięte
Temat: Stosunek cen w mediach (makro relacje)
- Krzywa Morgenstera w kinie vs telewizyjny spot.- Różnica pomiędzy kontaktem uzyskanym poprzez wielki format vs całostronicowe ogłoszenie IV okładka z Twoim Stylu
- .....
Oczywiście dla przejrzystości zakładam, że grupa celowa jest TAKA SAMA I TA SAMA. Dlaczego plannerzy rekomendują z uporem maniaka media standardowe choć wartość kontaktu uzyskana przez nie ulega postępującej erozji (clutter)? Dlaczego marketerzy z innych rynków poszukują nowych form komunikacji podczas gdy polski rynek reklamowy jest "jałowy" w sensie rozwiązań mediowych i "zabetonowany" jak scena polityczna? Kreacja - to zupełnie inna para kaloszy ale znamienne jest, że jeśli coś z Polski znajduje uznanie na forum międzynarodowym, to jest to w przeważającej części reklama społeczna ...
Dlaczego nie ma u nas kampanii klasy... http://www.youtube.com/watch?gl=PL&v=nJVoYsBym88 ?
Dlaczego nasze/polskie entries wg jury w Cannes/Media OD LAT nie doczekały się uznania?
Plannerzy! to pytania do Was! :) I nie wykręcajcie się klientami:)Leszek P. edytował(a) ten post dnia 09.07.11 o godzinie 14:50