Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Zgadzam się z przedmówczyniami ;) Menu faktycznie mało czytelne, zresztą już wcześniej pisałem, że wartość użytkowa tej strony jest niewielka (artystyczna zresztą też). I oczywiście nie upieram się przy flashu, podałem to jako jedną z możliwości (przyznacie, że wciąż popularną). Konkluzja jest jedna: w pojedynkę się tego nie zrobi (chyba, że ktoś jest doświadczonym programistą z żyłką copy ;) ).

konto usunięte

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Tak naprawdę to i żyłka copy niewiele daje jak się pisze dla siebie / swojej firmy. Niedawno sama oddałam teksty na własną stronę komuś obiektywnemu - po wprowadzeniu siedemdziesiątej ósmej poprawki do oferty. ;)

Ale zawsze można poprosić kogoś znajomego z taką żyłką o pomoc albo choćby przeredagowanie własnych tekstów. Tu obiektywizm po prostu jest potrzebny i nie patrzenie na to, co "mi się podoba", ale czego poszukuje na takiej stronie klient (oczywiście to może się pokrywać, ale najpierw klient).
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

W sumie tak, chociaż zawsze życie zweryfikuje odpowiedni dobór tekstów ;) A poza tym pisząc teksty na własną stronę i trzymając się pewnych zasad (oraz mając do tego talent) można zaoszczędzić sporo pracy obiektywnemu obserwatorowi ;)
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Krzysztof Z.:
jako psycholog powinnaś nie mieć problemów z ogarnieciem tematu "w jaki sposób, uzywając jakich słów ludzie szukają w necie ofert wyjazdów" jeżeli to ogarniesz to już jest 80% sukcesu, potem to musisz przełożyć na czytelną zarówno dla ludzi jak i robotów wyszukiwarek konstrukcje strony ;)

Egipt jest na topie jeżeli chodzi o popularność także czeka Ciebie dużo pracy bo konkurencja ogromna ;)
Powodzenia.
PS
Grafika moim zdaniem lekko gimnazjalna ;)

Ale ja nie pytałam czy powinnam mieć problemy czy nie :) i nie prosiłam o odniesienie mojego pytania do mojego zawodu (niezrozumiałe dla mnie zupełnie).
Taa, ze popularne wiem, ze konkurencja wieeelka - wiem (dlatego prosilam o rade).
Grafika ze sprzed x-lat juz słyszalam ;)
Pozdrowienia
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Tadeusz Zawilski:
Tak na dobry początek to postaraj się o lepszą domenę, bo ta sucks. A poza tym popracuj nad layoutem: po pierwsze strona jest mało przejrzysta a po drugie proponuję ogarnąć flasha, bo to modne i wygodne ;)


w tym layoucie właśnie już tyle 'wtopiłam', że bym go wolała nie ruszac. Co do zmiany domeny - dzieki za sugestie. Pozdrawiam
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Rafal N.
ufff.. dzieki.
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Alicja Zuzanna Kopeć:

Poza tym menu - dla mnie mało czytelne, nie rozumiem, dlaczego akurat takie rzeczy tam się znalazły (oazy, golf), a nie oferta (z podziałem na szczegóły), warunki itp.

ok, dzieki za wskazówki. Na pytanie: "dlaczego akurat te rzeczy?", bo nie chce sie bawic w standardowe wyjazdy do modnych miejsc, a raczej niszowo dla zapaleńców. Pozdrawiam
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

A generalnie to dzieki wszystkim za odzew i cenne sugestie. Pozdrowienia!
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Beata Jabłońska:
Krzysztof Z.:

jako psycholog powinnaś nie mieć problemów z ogarnieciem tematu "w jaki sposób, uzywając jakich słów ludzie szukają w necie ofert wyjazdów" jeżeli to ogarniesz to już jest 80% sukcesu, potem to musisz przełożyć na czytelną zarówno dla ludzi jak i robotów wyszukiwarek konstrukcje strony ;)

Egipt jest na topie jeżeli chodzi o popularność także czeka Ciebie dużo pracy bo konkurencja ogromna ;)
Powodzenia.
PS
Grafika moim zdaniem lekko gimnazjalna ;)

Ale ja nie pytałam czy powinnam mieć problemy czy nie :) i nie prosiłam o odniesienie mojego pytania do mojego zawodu (niezrozumiałe dla mnie zupełnie).
Dla mnie zrozumiałe jak najbardziej, bo pierwszą rzeczą za jaką powinno się zabierać przy robieniu witryny a potem jej pozycjonowaniu jest postawienie się w sytuacji klienta docelowego ;). Czyli trzeba przewidzieć jego potrzeby, zainteresowania, zachowanie, jak szuka informacji itp itd. Następnie dostarczenie mu tego co szuka i skontruowanie witryny pod te właśnie szukanie.
Taa, ze popularne wiem, ze konkurencja wieeelka - wiem (dlatego prosilam o rade).
J/W
Grafika ze sprzed x-lat juz słyszalam ;)
Pozdrowienia

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Beato, jak to tak, prosisz o radę, ale w sumie wszystkie rady już słyszałaś i masz je... nie chcesz się do nich zastosować?

Jak to jeden z naszych znanych polityków powiedział - nie idź tą drogą!

Z tym layoutem, ktoś mocno Cię nabił w butelkę - choć z drugiej strony wygląda mi to też na www "projektowane" przez klienta, czyli "panie Zdziśku, a może by tu jeszcze palemkę, a tego wielbłąda w lewo, no i piramidy! muszą być piramidy!". Ale nie mnie to oceniać.

Moja rada jest taka:

1. Layout do maksymalnego uproszczenia.
2. Oferta handlowa - na pierwszym miejscu. Np. tak:

Obrazek


Pierwsza rzecz na jaką ma trafić klient to oferta. Na przedstawionym powyżej schemacie chciałem ując to, że na "dzień dobry" klient dostaje 3 - 4 ładne zdjęcia (bo na obraz zwracamy uwagę w pierwszej kolejności) z intrygującą nazwą jakiejś wyprawy. Po kliknięciu - już ma ofertę danej wyprawy. Klient złowiony, bo jeśli go oferta zainteresuje to odszuka sobie na małym pasku menu zakładki kontakt i rezerwacja.

Kolejna zaleta takiego uproszczenia to fakt, że klient od początku wie, że ma do czynienia z ofertą firmy organizującej wycieczki.
U Ciebie póki co wygląda to jak już ktoś wczesniej wspomniał - blog miłośników Egiptu, a nie strona www poważnej firmy.

PS. Propozycje dotyczące flasha uczczę minutą ciszy. Technologia very user friendly ;)Waldemar B. edytował(a) ten post dnia 05.02.11 o godzinie 11:12
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Dobra, wycofuję się z flasha.

Ale nad layoutem serio popracuj, rozumiem, że ten kosztował, ale hmmm... To tak jak kupisz sobie jakiś mega wypasiony produkt spożywczy za ciężkie pieniądze ale zanim go zjesz, zdąży Ci się przeterminować i zacznie podlatywać pleśnią. No sorry, ale pewnie go wyrzucisz :>
Bartłomiej Pronin

Bartłomiej Pronin Myślę długofalowo o
Twoim biznesie

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

ja mam takie pytanie, trochę z innej beczki - jak lansować Egipt w momencie, gdy MSZ, biura podróży odradzają klientom wycieczki w te rejony?

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Bartłomiej Pronin:
ja mam takie pytanie, trochę z innej beczki - jak lansować Egipt w momencie, gdy MSZ, biura podróży odradzają klientom wycieczki w te rejony?


Można organizować wycieczki szlakiem Mojżesza - krótki pobyt w Egipcie i ucieczka przez Morze Czerwone :)

Czy też obozy survivalowe bądź szkolenia z organizacji zamieszek dla polskich związkowców ;)
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Krzysztof Z.:
(...) Dla mnie zrozumiałe jak najbardziej, bo pierwszą rzeczą za jaką powinno się zabierać przy robieniu witryny a potem jej pozycjonowaniu jest postawienie się w sytuacji klienta docelowego ;). Czyli trzeba przewidzieć jego potrzeby, zainteresowania, zachowanie, jak szuka informacji itp itd. Następnie dostarczenie mu tego co szuka i skontruowanie witryny pod te właśnie szukanie.

To wlasnie staralam sie robic :) konstruujac tekst do strony.
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Waldemar B.:
Beato, jak to tak, prosisz o radę, ale w sumie wszystkie rady już słyszałaś i masz je... nie chcesz się do nich zastosować?
To nie tak, a w kazdym razie nie zupelnie :)
To ze mowie 'dzieki za info' nie oznacza, ze sie do niego nie zastosuje (jesli chodzi o sprawe klarownosci i handlowosci textu np.), ale tez nie oznacza to, ze przyjme wszystkie sugestie.

Z tym layoutem, ktoś mocno Cię nabił w butelkę - choć z drugiej strony wygląda mi to też na www "projektowane" przez klienta, czyli "panie Zdziśku, a może by tu jeszcze palemkę, a tego wielbłąda w lewo, no i piramidy! muszą być piramidy!".
Sklamalabym mowiac, ze nie tak nie bylo :)

Co do rad - klarowne i pomocne, popracuje nad tym. Dziekuje. Pozdrowienia
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Tadeusz Zawilski:
Ale nad layoutem serio popracuj, rozumiem, że ten kosztował, ale hmmm... To tak jak kupisz sobie jakiś mega wypasiony produkt spożywczy za ciężkie pieniądze ale zanim go zjesz, zdąży Ci się przeterminować i zacznie podlatywać pleśnią. No sorry, ale pewnie go wyrzucisz :>

racja :( niestety :)
Beata J.

Beata J. Internal Mobility
Consultant Recruiter

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Bartłomiej Pronin:
ja mam takie pytanie, trochę z innej beczki - jak lansować Egipt w momencie, gdy MSZ, biura podróży odradzają klientom wycieczki w te rejony?
No ja wlasnie tak jak Ty "Myślę długofalowo o [m]oim biznesie". Pozdrowienia

konto usunięte

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Beata Jabłońska:
Ale ja nie pytałam czy powinnam mieć problemy czy nie :) i nie prosiłam o odniesienie mojego pytania do mojego zawodu (niezrozumiałe dla mnie zupełnie).
Taa, ze popularne wiem, ze konkurencja wieeelka - wiem (dlatego prosilam o rade).
Grafika ze sprzed x-lat juz słyszalam ;)
Pozdrowienia

Rzeczywiście warto poprawić lewe i górne menu. Ogólnie nie jest źle, mogłabyś się pozbyć kilku defaultowych joomlowych obrazków, w tym favicony. Podrasuj detale żeby było bardziej spójnie.
Jedna ważna kwestia, przed poddaniem serwisu (lub czegokolwiek innego) do oceny, komentarza czy opinii na forum, miej na uwadze, że ludzie zazwyczaj piszą co wiedzą a nie wiedzą co piszą. To tak w kwestii polemiki, nie zawsze jest ona wskazana czy w ogóle potrzebna ;)
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Beata Jabłońska:
Krzysztof Z.:
(...) Dla mnie zrozumiałe jak najbardziej, bo pierwszą rzeczą za jaką powinno się zabierać przy robieniu witryny a potem jej pozycjonowaniu jest postawienie się w sytuacji klienta docelowego ;). Czyli trzeba przewidzieć jego potrzeby, zainteresowania, zachowanie, jak szuka informacji itp itd. Następnie dostarczenie mu tego co szuka i skontruowanie witryny pod te właśnie szukanie.

To wlasnie staralam sie robic :) konstruujac tekst do strony.
ważniejsza jest konstrukcja witryny, tekst powinien zawierać frazy/słowa kluczowe występujące w zapytaniach o usługę i być tak skonstruowany aby tę usługę zamawiano ...
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Opinie o stronie, ewent. poprawki i reklama (internetowa)

Bartłomiej Pronin:
ja mam takie pytanie, trochę z innej beczki - jak lansować Egipt w momencie, gdy MSZ, biura podróży odradzają klientom wycieczki w te rejony?

Lansować oferty w spokojnych regionach :P

Następna dyskusja:

internetowa reklama Skody




Wyślij zaproszenie do