konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Janusz Z.:
Beata B.:
młodzież szuka w lodówce tego co rodzic kupi

To jedna z opcji obok tej, że córka/syn dostaje kieszonkowe wraz z pakietem słów: "kup sobie coś do jedzenia".

jz
I leci do lodówki z nabiałem ? łał ..... :)

Daga, Twoje dzieci robią zakupy czy Ty?

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Janusz Z.:
Beata B.:
młodzież szuka w lodówce tego co rodzic kupi

To jedna z opcji obok tej, że córka/syn dostaje kieszonkowe wraz z pakietem słów: "kup sobie coś do jedzenia".

jz
I leci do lodówki z nabiałem ? łał ..... :)

W niektórych miastach istnieją sklepy z lodówkami, niedaleko szkół.
Zatem przerwa śniadaniowa może sprzyjać temu produktowi.

jz

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Janusz Z.:
Dagmara D.:
Janusz Z.:
Beata B.:
młodzież szuka w lodówce tego co rodzic kupi

To jedna z opcji obok tej, że córka/syn dostaje kieszonkowe wraz z pakietem słów: "kup sobie coś do jedzenia".

jz
I leci do lodówki z nabiałem ? łał ..... :)

W niektórych miastach istnieją sklepy z lodówkami, niedaleko szkół.
Zatem przerwa śniadaniowa może sprzyjać temu produktowi.

jz

na razie to nie ma tego w dużych sklepach, a co mówić o małych
małe są tradycyjne, biorą to co jest znane
i w wielu nawet tego nie znajdziesz
http://www.ferrero.pl/inc/IMGShow.php?IDF=3680&w=667&h...Beata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 16:16
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:
Daga, Twoje dzieci robią zakupy czy Ty?
NO co Tyyyyyyyyy :)
Ale wiesz, N=1 ..ja nie jestem reprezentatywna :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 16:21

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Beata B.:
Daga, Twoje dzieci robią zakupy czy Ty?
NO co Tyyyyyyyyy :)

no moja pójdzie czasem z łachą, ale z listą w ręku
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Beata B.:
Dagmara D.:
Beata B.:
Daga, Twoje dzieci robią zakupy czy Ty?
NO co Tyyyyyyyyy :)

no moja pójdzie czasem z łachą, ale z listą w ręku
no chyba, że po piwo :)

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

....off-top......

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Janusz Z.:
....off-top......

nie zgodzę się:-)
pytanie kto robi zakupy i kupuje takie produkty
staramy się do tego dojść od rana od Kasi, ale nie ma odpowiedziBeata B. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 16:32

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Natalia Czyżowicz

Natalia Czyżowicz Specjalista ds.
administracji

Temat: Nowy design napojów mlecznych

opakowanie jak dla mnie bardzo ciekawe i przyciąga uwagę ale wydaje mi się, że jak na taki produkt to troche przekombinowane... Poza tym nazwa jak już wcześniej zauważono trudna w wymowie i ciężko ją zapamiętac... Już widzę przed oczami minę ekspedientki gdy poproszę o <kuhipe>:)
Katarzyna Olczyk

Katarzyna Olczyk Sales Advisor, H&M

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Są już na facebooku... czyli może i świetlana przyszłość przed nimi... ??

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Hubert Tatarkiewicz:

Pani Agnieszko, mam kilka pytań:
1) Czy trafiła Pani na reklamę takiego oto produktu poza siedzibą swojego pracodawcy? Tak zupełnie przypadkiem weszła Pani pod adres inquiry.com.pl/grafiki/waniliowy_big.png?

Na reklamę trafiłam w newsletterze poświęconym FMCG.
Ściągnęłam obrazek na nasz serwer, bo inaczej nie chciał mi się wyświetlać na GL.

Łatwo zauważyć na głównej stronie, że jesteśmy agencją badawczą i o ile mi wiadomo, nie mamy nic wspólnego z producentem.

Design i nazwa zaintrygowały mnie na tyle swoją oryginalnością, że postanowiłam się tym podzielić.
2) Czy można gdzieś obejrzeć tę reklamę? Bo to nie jest reklama, tylko propozycja opakowania.

Tak, reklama (w postaci banneru) pojawia się w newsletterach branżowych. Chyba Wiadomości Handlowe, ale teraz nie dam głowy.
3) Czy poza tym jednym packshotem można na stronie Pani pracodawcy obejrzeć więcej badanych propozycji? Próbowałem wpisać truskawkowy_big.png...>

Nie, ściągnęłam jeden obrazek celem ilustracji.Mam nadzieję, że producent mi wybaczy.
4) Czy to prawda że głównym kanałem komunikacji jesiennej kampanii reklamowej będzie Internet, w tym media społecznościowe?

To pytanie do producenta
5) Czy to już launch, czy też coś Wam nie poszło?

Nam, to znaczy komu? Agencji badawczej? Nie robiliśmy badań na ten temat, bo gdybyśmy robili, to nie pisalibyśmy o tym w internecie.
Dziękuję.

Ja też.Agnieszka Górnicka edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 22:56

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Z jednej strony to dobrze, że oryginalny design opakowań trafia do sklepów. Z drugiej strony jestem dość przekonana, że nazwa i opakowanie produktu powinny jakoś naprowadzać konsumenta, nie mówiąc o zachęcaniu do zjedzenia. Oryginalność sama w sobie to nie wszystko.

Więc pytanie do pani Kasi: robiliście jakieś badania przed wprowadzeniem marki/produktu na rynek? Czy jest jakaś strategia marki QHIPA?

PS. Jeśli znajdę ten produkt w sklepie (mieszkam koło Almy) to poświecę się, kupię i zjem. Jeśli na dodatek przeżyję ten eksperyment, dam znać.Agnieszka Górnicka edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 23:05
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Hmm.
Design dość ciekawy.
Lubię intrygujące rzeczy.
Nazwa kłopotliwa?
Na pewno mniej niż dla Amerykanina moje nazwisko.
W sumie Ku-hi-pa kojarzy mi się jakoś z Peru raczej niż Węgrami.
Ciekaw jestem smaku a uwielbiam mleko i produkty mleczne.
Zajrzę do Almy któregoś dnia.
Jak mi zasmakuje to co jakiś czas pewnie kupię bez względu na nazwę czy też design.
Moja mama np. dużo je serków i co z tego, że nie mają hiper-designerskiego opakowania?
Żadne nie smakują jakoś specjalnie i na dodatek tak samo i się przejadły, więc ich i tak nie kupi.
Choć pewnie wielu ludzi kupuje.
Jestem ciekaw nowego(?) smaku.
W Japonii podobno wybierają się całymi rodzinami by poznać nowe smaki nawet tej samej potrawy na drugi kraniec wyspy.
Pozdrawiam i zdam relację.
Ewa Kowalewska

Ewa Kowalewska Marketing i sprzedaż

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Nazwa kompletna porażka. Wystarczylo zrobic najprostsze badania, żeby zauważyć slabe strony designu i nazwy, poprawić chociaż część.
Nazwa jest nieporozumieniem na rynek polski, ale nawet dla innych krajów. Trzeba bedzie uczyć jak to w ogole czytać. A design, przekombinowany.
Wygląda jakby ktoś chciał zrobić sporo, a wyszło mleczna ciapa.

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Agnieszko, Dagmaro, przepraszam za zamieszanie. Pewnie zauważyłyście, że lubię sobie czasem stępić różnych cwaniaczków; tym razem jednak moja paranoja zaszła za daleko :) Zatem już na spokojnie, do rzeczy:
Ten "bardzo nowoczesny design" nie jest w ogóle nowoczesny; to tylko język słabego PR. Użyto standardowych opakowań przemysłowych, które okraszono dość przypadkowym rozwiązaniem graficznym. Egzekucja jest na poziomie zero, a szkoda, bo nazwa ma niesamowity potencjał - to, że nikt nie wie jak to przeczytać, fizjologiczne skojarzenia... zmarnowano to.
Przypominam że design to gałąź przemysłu, która zajmuje się rozwiązywaniem problemów z komunikacją (przekazywaniem informacji) i przewidywaniem konsekwencji. W tym wypadku zatem, z designem nie mamy do czynienia. Opakowanie ma do powiedzenia niewiele a konsekwencje są oczywiste. A nie powinno być tak, bo skoro to realunch - sytuacja zobowiązywała do pomyślenia.
Czyli nie mówimy o designie, bo go tu nie ma.

PS: O, tu mam design:

Obrazek


...i żeby nie być gołosłownym. Nie pokazuję minimalu Fukasawy jako jedynego słusznego wzoru "nowoczesnego designu". Popatrzcie na zdjęcia: to jest pełen program, strategia w pigułce. Macie za jednym razem USP, experience, pole do popisu dla reklamy, darmowy buzz (właśnie to robię)... wszystko czego trzeba. W jednym.
- A co to takie fajne, tu? Bo nie piszą.
- A, to Kupa.
- Aaa... Kupa! Wezmę jedną.Hubert Tatarkiewicz edytował(a) ten post dnia 06.10.10 o godzinie 08:58
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Hubert Tatarkiewicz:
Agnieszko, Dagmaro, przepraszam za zamieszanie. Pewnie zauważyłyście, że lubię sobie czasem stępić różnych cwaniaczków; tym razem jednak moja paranoja zaszła za daleko :)
Ależ nie ma sprawy :):) Wiem o czym mówisz :)

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Jeśli zwrócicie uwagę na ważny szczegół pod wielkim QA:
back to the future

Powrót do przyszłości - to jest zamierzenie marketingu.

Produkt (oraz opakowanie) pochodzi z przyszłości.
Bezcelowo więc staramy się wpasować go w obecne trendy.

jz
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Janusz Z.:
Jeśli zwrócicie uwagę na ważny szczegół pod wielkim QA:
back to the future

Powrót do przyszłości - to jest zamierzenie marketingu.

Produkt (oraz opakowanie) pochodzi z przyszłości.
Bezcelowo więc staramy się wpasować go w obecne trendy.

jz
Janusz, ale nikt tego nie wpasowuje w obecne trendy :):) Sorry :):)
Uważasz, że w przyszłości "Kupa" będzie się cudnie sprzedawała ? A czy konsumenci o tym wiedzą ? Come on....
Pani Kasia ma sporo materiału - skorzysta lub nie. To jej wybór.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 06.10.10 o godzinie 10:19

konto usunięte

Temat: Nowy design napojów mlecznych

Dagmara D.:
Uważasz, że w przyszłości "Kupa" będzie się cudnie sprzedawała ? A czy konsumenci o tym wiedzą ? Come on....

QHIPA - nie czytam jako kupa.

Spolszczenie "kupaż" (fr. coupage) też powinno być kojarzone z ekstrementami, a to przyzwoita, wykwintna czynność.

pozdrawiam
jz

Następna dyskusja:

Nowy playlajt




Wyślij zaproszenie do