Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Nowe logo: Warta

- Nowe logo kojarzy się z nowoczesnością, otwartością, a jednocześnie nawiązuje do historii. Tworzymy zupełnie nową organizację i nowe logo ma odzwierciedlać rzeczywisty charakter Warty - mówi prezes ubezpieczyciela Jarosław Parkot.

Zmiana logo to konsekwencja przejęcia Warty przez Talanksa.

http://youtu.be/MG26cvR8xK4

- Zdecydowaliśmy się na zmniejszenie czcionki i rzadko spotykane rozpoczęcie nazwy własnej z małej litery, żeby podkreślić, że jesteśmy firmą przyjazną i bliską dla klienta. Prosty krój czcionki i styl grafiki symbolizuje łatwy kontakt i proste procedury. Czerwona kwadratowa kropka na końcu nazwy kojarzy się z nowymi technologiami, internetem, liczymy, że dzięki temu nasza oferta zainteresuje nowe grupy klientów - mówi Bogusława Potacka, dyrektor marketingu i PR w Warcie.

Więcej... http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,12640260,Warta_zm...

Przekonuje Was?

Więcej... http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,12640260,Warta_zm...Dariusz Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 10.10.12 o godzinie 09:45
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Nowe logo: Warta

Tak na pierwszy oka rzut .... to litera "t" wyszła im średnio, czyta się "warła" i w ogóle ta zbitka liter "r" "t" i "a" jakaś taka nie za bardzo. Co do czerwonego kwadratu to kojarzę go jedynie z Wyborczą;) W starym logo już rozpoznawałem Wojciecha Manna z szeroko rozłożonymi ramionami;) a teraz trzeba będzie zapomnieć

Warta zaufania - jako hasło fajne

a odnośnie:
"- Zdecydowaliśmy się na zmniejszenie czcionki i rzadko spotykane rozpoczęcie nazwy własnej z małej litery, żeby podkreślić, że jesteśmy firmą przyjazną i bliską dla klienta"

to ciekawa teoria... ciekawe, czy w oddziałach też będą zaczynać od "sie masz Janek" albo jak robi to jedna z sieci kawowych wołać po imieniu na sali obsługi klientów czekających w kolejce: "Marian, mam już Twoją wycenę, zapraszam do stolika"Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 10.10.12 o godzinie 14:49

Temat: Nowe logo: Warta

Dokładnie takie samo mam wrażenie: czyta się "warła", nie "warta"...

I czy naprawdę mała litera świadczy o przyjaznym nastawieniu...?? Nie przekonuje mnie.
Katarzyna Ł.

Katarzyna Ł. Pracownik
biurowy/Wrocław

Temat: Nowe logo: Warta

Mnie nowe logo nie przekonuje. Tak samo jak to od PZU. I gdybym nie przeczytała, że celowo są litery zmniejszone to bym przeczytała "warła". Ale uwagę zwraca i oto pewnie chodziło.

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

Całkowicie zgadzam się z poprzednikami. Bardzo rzuca się w oczy litera "t", która bardzo dziwnie wygląda. Reszta też jest bardzo słaba.

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

najwazniejsze ze projekt zostal poparty (szerokimi?) badaniami ktore pozwolily agencji wypuszczajacej tego babola uwiarygodnic fatalna zmiane i wystawic odpowiednia fakture.
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Nowe logo: Warta

Piotr F.:
najwazniejsze ze projekt zostal poparty (szerokimi?) badaniami ktore pozwolily agencji wypuszczajacej tego babola uwiarygodnic fatalna zmiane i wystawic odpowiednia fakture.


Oraz przekonać klienta, że zapłacił tą fakturę w przekonaniu dobrze wykonanej przez agencję pracy;)

ps: nie chodzi o to, żeby się czepiać ale żyjemy w czasach gdzie chyba wszystko robi się w oparciu o badania, FGI, semiotykę ect itp ... i na koniec wychodzi to co wychodzi.

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

Piotr F.:
najwazniejsze ze projekt zostal poparty (szerokimi?) badaniami ktore pozwolily agencji wypuszczajacej tego babola uwiarygodnic fatalna zmiane i wystawic odpowiednia fakture.

IMHO projekt jest skutecznym nawiązaniem do SIW właściciela marki (http://www.talanx.com).
Nikt zatem niczego nie musiał uwiarygadniać.

Temat: Nowe logo: Warta

Krzysztof B.:
Piotr F.:
najwazniejsze ze projekt zostal poparty (szerokimi?) badaniami ktore pozwolily agencji wypuszczajacej tego babola uwiarygodnic fatalna zmiane i wystawic odpowiednia fakture.

IMHO projekt jest skutecznym nawiązaniem do SIW właściciela marki (http://www.talanx.com).
Nikt zatem niczego nie musiał uwiarygadniać.


Nawiązaniem może tak. Ale, że brzydkie, to już inna kwestia ;)
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Nowe logo: Warta

Krzysztof B.:
Piotr F.:
najwazniejsze ze projekt zostal poparty (szerokimi?) badaniami ktore pozwolily agencji wypuszczajacej tego babola uwiarygodnic fatalna zmiane i wystawic odpowiednia fakture.

IMHO projekt jest skutecznym nawiązaniem do SIW właściciela marki (http://www.talanx.com).
Nikt zatem niczego nie musiał uwiarygadniać.

Czyli równie dobrze, zamiast całego tego filozofowania w filmie promo wystarczyło powiedzieć należymy do talnax-a ... to taki super koncern, który ma duuuużo marek;)

a tak przy okazji to w zakładce "unsere marken"widać, że nie wszystkie się tak upodobniły do logo talnax ale to już pewnie biznesowe dylematy o tym decydują.

ps: logo talnax "czyta się" o niebo lepiej ponieważ przycięte "t" na początku wyrazu tak nie razi jak w warcie

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

Łukasz Mielnik:
ps: logo talnax "czyta się" o niebo lepiej ponieważ przycięte "t" na początku wyrazu tak nie razi jak w warcie

...bo z talanx nie wyskakuje literka r, którą guru dizajnu zapomnieli uspokoić.
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Nowe logo: Warta

i tak mogli pójść dalej i zmienić nazwę na warlanx. wartalanx. ;)

ciekawe jak będą ujednolicać kolejne marki: HDI już ma czerwony kwadracik, pozostałe brandy na razie do nas nie dotarły, a z nich CiV Life tez dorobiło się czerwonej, tym razem (korporacyjnej) kropki

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

Każda marka walczy o to aby mieć rozpoznawalne logo. Kiedy już takie posiada (kojarzą się z historią i tradycją) nadchodzi trend na "unowocześnianie". A później oglądamy takie właśnie efekty. Nic na siłę!
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Nowe logo: Warta

Agnieszka Jakubczyk:
Każda marka walczy o to aby mieć rozpoznawalne logo. Kiedy już takie posiada (kojarzą się z historią i tradycją) nadchodzi trend na "unowocześnianie". A później oglądamy takie właśnie efekty. Nic na siłę!


Akurat w tym przypadku zadecydowały raczej decyzje biznesowe .... Panowie zarządzający globalnie na poziomie właściciela Warty raczej nie zaprzątali sobie aż tak głowy lokalną polską marką;) to o czym napisałaś bardziej do przypadku PZU pasuje

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

orientacja regiocentryczna.. nie gryzie :)

konto usunięte

Temat: Nowe logo: Warta

Mam nadzieje, że nowe logo pomoże usprawnić im działanie firmy.

Następna dyskusja:

Nowe logo - opinie




Wyślij zaproszenie do