Temat: Marketing a społeczna odpowiedzialność.
Dagmara D.:
Co masz na myśli, że o odpowiedzialności jest sporo, ale o marketingu już nie. Może przedstaw jakie masz tezy, co już zrobiłaś, bo tu nikt za nikogo prac nie pisze (zapraszam do zasad - temat przyklejony). Na pewno dzieląc się swoimi przemyśleniami otrzymasz pomoc.
Szanowna Pani Dagmaro,
W żadnym stopniu nie chodziło mi o napisanie pracy za mnie, więc zupelnie nie rozumiem Pani pretensji. Chodziło mi raczej o dyskusje, gdyż przedstawiając swój temat, również będę musiała takową przeprowadzić. Chciałam zobaczyć jak ludzie widzą kwestię jaką jest sam marketing w społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
Swoja drogą zastanawia mnie czasem dlaczego przy każdym wątku tego typu na ogół student zaczyna być atakowany. Wydaje mi się, że miło by było dzielić się z młodszymi swoim doświadczeniem i wiedzą, a nie od razu sprowadzać dyskusję do tego, że młodsza osoba na pewno jest leniwa i mało ambitna i szukam gotowca.
Hubert Tatarkiewicz:
Brzmi to trochę oksymoronicznie, jakby ktoś Pani podłożył świnię; ale to może być z drugiej strony inteligentny komplement wykładowcy.
Dagmaro, Pani Zuzanna miała chyba na myśli to, że nie może znaleźć materiałów nie o marketingu a o realizacji zasad odpowiedzialności społecznej w marketingu.
Dziękuję Panie Hubercie. Zgadza się, chodziło mi dokładnie o to. Publikacji na temat społecznej odpowiedzialności jest naprawdę sporo, jednak o roli marketingu w tej kwestii niekoniecznie.
Myślę, że Pani Doktor z marketingu po prostu chciała pokazać drugą stronę odpowiedzialności społecznej.
Dagmara D.:
"Marketing a odpowiedzialność społeczna" - temat rzeka, nie wiem, nie interpretuję, czekam na dane od autorki.
To był jedynie krótki, zwięzły temat wprowadzający do wątku. W pierwszy poście podałam DOKŁADNY temat nad jakim pracuję.