Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Jako że mamy okres podsumowań roku 2007 mała sonda - jaki był HIT a jaki KIT w projektowaniu logo, identyfikacji w skali tego, minionego roku?

Na razie przedstawiam pretendenta do miana KITU r.2007
- rebranding RUCH

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Nie wiem niestety jak kończy się sprawa i czy się kwalifikuje, ale ja stawiałbym w kategorii kit na

- logo tubtin.

Nad hitem musiałbym sie dłużej zastanowić...
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Nasze czy zagramaniczne? ;)
http://www.underconsideration.com/brandnew/
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Naturalnie chodzi przedewszystkim o Polskę :)

konto usunięte

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

pomyślmy...logo ruchu??
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Paweł Tkaczyk:
Nasze czy zagramaniczne? ;)
http://www.underconsideration.com/brandnew/


Ciekawa strona :)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Wojciech Kowalczyk:
Ciekawa strona :)
Dzięki :) Zawsze do usług.

konto usunięte

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Zdecydowanie logo RUCH S.A. jako KIT

W moim odczuciu negatyw również dla PLAY
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Marcin Dulnik:
Zdecydowanie logo RUCH S.A. jako KIT

W moim odczuciu negatyw również dla PLAY

play to pewnie za tego bulgoblota ;) a mi się jakoś takie ciasto drożdżowe podoba
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Pawle i Wojtku - a jakieś typy w obu kategoriach?

Kuba, właaściwie to sprawa już zamknięta z Tubtin, rajcowie przyklepali :)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Na pierwszy rzut nie podoba mi się EMPiK (choć mają nieźle zaprojektowane reklamy, uważam że stary znak był bardziej charakterystyczny) i Ruch. Ale zobaczymy co zrobią ze swoją komunikacją...

Hity? Bardzo podobało mi się logo Chicago jako miasta-kandydata do olimpiady. Niestety, zarządzeniem MKOl zostało zmienione na podobne, choć koncepcyjnie gorsze (bo wtórne do pierwotnej koncepcji).
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Na razie widzę problem z choć jednym polskim Hitem :)
Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

może Lotnisko Balice? :) co o tym sądzicie?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

dodam, moim zdaniem przebój absolutny, logo Bemowa, zaczerpnięte z makowski und pepe - http://www.ooops.pl/makowskiundpepe/?p=1981#comment-10... . To do kategorii "logo promocyjne" jak Tubtin.

konto usunięte

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
dodam, moim zdaniem przebój absolutny, logo Bemowa, zaczerpnięte z makowski und pepe - http://www.ooops.pl/makowskiundpepe/?p=1981#comment-10... . To do kategorii "logo promocyjne" jak Tubtin.


hmmm... ciekawy ten kawałek w Rzepie.
Wychodzi na to, że pochwalasz załączony na fotce obok "projekt".
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Czytałeś w rzepie czy wyciągasz wnioski z tendencyjnego nieco wpisu na blogu ?

konto usunięte

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Czytałeś w rzepie czy wyciągasz wnioski z tendencyjnego nieco wpisu na blogu ?
Czytałem w rzepie cały artykuł na temat tego logo.
Twoja wypowiedź została zgrabnie wpleciona do treści artykułu.
(zakładam, że nie wypowiadałeś się w związku z nim).

Cały tekst, cytuję:
" Oprócz znaku graficznego z inicjatywy burmistrza dzielnicy Jarosława Dąbrowskiego powstało także hasło promocyjne "Bemowo - tu żyje się lepiej".

- Logo ma być elementem wizualnej identyfikacji Bemowa, a hasło ma podkreślić, że jest to dobra dzielnica do mieszkania - mówi "Rz" Krzysztof Zygrzak, rzecznik Bemowa. Zapowiada, że nowy znak i slogan promocyjny posłużą w nagłaśnianiu lokalnych inicjatyw. - Wykorzystamy je w te wakacje m.in. na plakatach i na nowej stronie internetowej dzielnicy -mówi.
Andrzej Włoszczyński, grafik-projektant ocenia, że promowanie dzielnicy, regionu czy kraju za pomocą znaku graficznego to dobry pomysł. - Logo może mówić o nowoczesności regionu lub dzielnicy. Pełni wiele funkcji. Na przykład integruje społeczność wokół konkretnej idei, przyciąga turystów i inwestorów. Dodatkowym atutem jest wskazywanie kierunku rozwoju dzielnicy. Nad logo pracują też władze Żoliborza. Jak mówi zastępca burmistrza Witold Sielewicz, powstała już wizja znaku promocyjnego. Ma przedstawiać postać kobiety z dzbanem - to charakterystyczna dla Żoliborza rzeźba autorstwa Henryka Kuny. Posąg stoi w parku im. Stefana Żeromskiego.
Dyrektor Biura Promocji Miasta Katarzyna Ratajczyk nie widzi przeciwwskazań, aby dzielnice w niektórych sytuacjach używały własnego logo do promocji. Dodaje, że oprócz herbu z syrenką stolica ma własny znak reklamowy, któremu towarzyszy hasło "Zakochaj się w Warszawie".
- Miasto planuje wdrożenie zarządzenia regulującego, w jakich sytuacjach należy używać logo lub herbu miasta stołecznego Warszawy - dodaje Katarzyna Ratajczyk.
Niektóre warszawskie dzielnice, które do 2002 nie należały do stolicy, także mają swoje graficzne znaki. - Herb przedstawiający dąb, mur i literę W zaprojektowano jeszcze dla gminy Wawer -mówi rzecznik dzielnicy Andrzej Murat. - Nieformalnie czasami go używamy do celów promocyjnych."
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Nareszcie wiem o co chodzi, dzięki za cytat. Faktycznie zgrabnie skompilowane. O ile pamiętam zadzwonił do mnie ktoś z rzepy pytając ogólnie czy znaki promocyjne miast, dzielnic itp to dobry pomysł. "logo" Bemowa mialem okazję obejrzeć u makowskiego. Jak widać trzeba uważać co i komu się mówi :)

Nadal jednak uważam że
> promowanie dzielnicy, regionu czy kraju za pomocą znaku graficznego to
> dobry pomysł. - Logo może mówić o nowoczesności regionu lub
> dzielnicy. Pełni wiele funkcji. Na przykład integruje
> społeczność wokół konkretnej idei, przyciąga turystów i
> inwestorów. Dodatkowym atutem jest wskazywanie kierunku
> rozwoju dzielnicy.

Naturalnie nie dotyczy to takich dziełek, jak Bemowa, chodzi o dobre logo, a nie knot :)
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Wojtek Gąska:
Marcin Dulnik:
(...)

W moim odczuciu negatyw również dla PLAY

play to pewnie za tego bulgoblota ;) a mi się jakoś takie ciasto drożdżowe podoba

Och Panowie... smiem twierdzic ze tu nawet nie chodzi o tu czy sie podoba czy nie, ale czy stanowi wyrozniajacy, rozpoznawalny element wizulany. Badan nie znam, ale zaszlyszalem gdzies taka informacje, ze ten "bulgoblot" jest juz na tyle rozpoznawalny, ze play nie musi wlasciwie nic poza nim pokazywac - a i tak wszyscy beda wiedzieli o co chodzi.

Jesli to prawda, to z tej perspektywy wydaje mi sie ze ow "bulgoblot" to calkiem niezly koncept... moze nie hit, ale przynajmniej hicik :)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Logo Roku 2007 - kit i hit

Coś bardzo mozolnie to idzie :)

OK mamy na razie krótką listę, z Play w obu wersjach:

KIT
- Ruch
- Tubtin
- EMPIK
- Play
- lotnisko Balice
- Bemowo

HIT
- Play
- ChicagoAndrzej-Ludwik Włoszczyński edytował(a) ten post dnia 09.01.08 o godzinie 22:06

Następna dyskusja:

Logo Akademii Sztuki w Szcz...




Wyślij zaproszenie do