Sebastian Kozielski

Sebastian Kozielski Współwłaściciel,
Universum S.C

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Proszę o opinie. http://www.reklama.pl/realizacja/reklama5,2224
Kuba Nagórski

Kuba Nagórski business developer,
CEO agencji
kreatywnej,
specjalista ...

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

to żart prawda?
Tomasz G.

Tomasz G. Dyrektor Działu
Marketingu

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Dramat.
Tomasz Górski

Tomasz Górski New Media Designer

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Bardzo mocna i kontrowersyjna. Nie wiem czy polski rynek jest gotowy na tak szokującą ulotkę ! ;)

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

rewelacja.
ta wirtuozeria w kompozycji czcionek, kolorów i stylów.

jak dorosnę też chce robić takie rzeczy

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

pomysł - ciekawy
wykonanie - tragedia... (nie dałbym wiary, że dobrze stronę zrobią)

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

dawno temu udowodniono, że podtekst sexualny nie działa w reklamie zbyt dobrze....jeśli to DOBRZE ma być zrobione tak płytko(cokolwiek to oznacza :P ) jak ta reklama...to ja dziękuje :P

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Marcin Kasprzak:
dawno temu udowodniono, że podtekst sexualny nie działa w reklamie zbyt dobrze....
Orly?
A można z karkołomnymi wynikami tych badań się zapoznać gdzieś?
Gdziekolwiek?

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

a chociażby w lekturach Martian Lindstroma Brand sense lub Buyology

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Marcin Kasprzak:
a chociażby w lekturach Martian Lindstroma Brand sense lub Buyology
no to mamy jednego człowieka przeciwko całemu światu.
są 3 rzeczy, które w reklamie są niezawodne:
- seks
- dzieci
- zwierzęta

to odwieczne prawo.

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Krzysztof S.:
Marcin Kasprzak:
a chociażby w lekturach Martian Lindstroma Brand sense lub Buyology
no to mamy jednego człowieka przeciwko całemu światu.
są 3 rzeczy, które w reklamie są niezawodne:
- seks
- dzieci
- zwierzęta

to odwieczne prawo.

nei interesuja mnei odwieczne prawa interesuja mnei fakty:

proszę o konkrety.

Edit: to co bylo kiedys prawem nei musi być nim dzisiaj, żyjemy w zmiennej rzezywistosci, sami ją kreujemy . To co sprawdzalo sie 20 lat temu nei musi sie sprawdzac dzisiaj. Rekalma z podteksetm sexualnym sie przejadła, najczesciej jest nudna i sztampowa. Uważam, zę po cos takeigo jak ten plakacik/ ulotka, sięga ktos kto nie ma innego ciekawszego pomysłu na wypromowanie siebie i swojej pracy.Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 09:50
Sebastian Kozielski

Sebastian Kozielski Współwłaściciel,
Universum S.C

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Tak muszę przyznać, iż ta wersja reklamy nie jest najlepiej stworzona od strony graficznej, jednakże chodzi o sam pomysł. Reklama w przerobionej wersji graficznej ukazała się w gazetach w województwie Opolskim i Śląskim, była też na tylniej szybie auta które pojawiało się w wielu miejscach ze względu iż to auto firmowe. Muszę przyznać że reakcje były bardzo różne, cechowało je jedno, były bardzo "ciekawe" :)
Katarzyna Olczyk

Katarzyna Olczyk Sales Advisor, H&M

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Marcin Kasprzak:
Krzysztof S.:
Marcin Kasprzak:
a chociażby w lekturach Martian Lindstroma Brand sense lub Buyology
no to mamy jednego człowieka przeciwko całemu światu.
są 3 rzeczy, które w reklamie są niezawodne:
- seks
- dzieci
- zwierzęta

to odwieczne prawo.

nei interesuja mnei odwieczne prawa interesuja mnei fakty:

proszę o konkrety.

Edit: to co bylo kiedys prawem nei musi być nim dzisiaj, żyjemy w zmiennej rzezywistosci, sami ją kreujemy . To co sprawdzalo sie 20 lat temu nei musi sie sprawdzac dzisiaj. Rekalma z podteksetm sexualnym sie przejadła, najczesciej jest nudna i sztampowa. Uważam, zę po cos takeigo jak ten plakacik/ ulotka, sięga ktos kto nie ma innego ciekawszego pomysłu na wypromowanie siebie i swojej pracy.Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 09:50

Osobiście nie uważam, żeby seks w reklamach się przejadł. Czy wyobrażasz sobie chociażby reklamę bielizny, która pozbawiona będzie nagości, erotyki, zmysłowości, fizyczności... No chyba że jest to reklama barchanowych majtek, no to w tym przypadku faktycznie byłoby to może i niesmaczne. Weźmy chociażby pod uwagę spoty Dolce&Gabbany. Orgie, seks grupowy, gwałty są tam na "porządku dziennym". I dzięki kolejnym procesom od strony etycznej mają rozgłos, a koszty spraw sądowych zwracają im się dzięki "byciu na językach". Kolejnym przykładem jest Agent Provocateur, Calvin Klein, House, Tom Ford, Sisley... Oczywiście są płaszczyzny handlu, w których erotyka odpada jako klucz do sukcesu w advertisingu, ale są też i takie, które dzięki specyficznemu produktowi bądź takiej też grupie docelowej nie zaistnieją w świadomości klienta bez szczypty seksu w spocie reklamowym.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Krzysztof S.:
Marcin Kasprzak:
a chociażby w lekturach Martian Lindstroma Brand sense lub Buyology
no to mamy jednego człowieka przeciwko całemu światu.
są 3 rzeczy, które w reklamie są niezawodne:
- seks
- dzieci
- zwierzęta

to odwieczne prawo.

Połączenie tych trzech elementów w jeden sp-l-ot daje ogromny buzz.:)

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

pierwsze skojarzenie..reklama/ulotka, którą wrzucają za wycieraczki...

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Katarzyna Olczyk:
Marcin Kasprzak:
Krzysztof S.:
Marcin Kasprzak:
a chociażby w lekturach Martian Lindstroma Brand sense lub Buyology
no to mamy jednego człowieka przeciwko całemu światu.
są 3 rzeczy, które w reklamie są niezawodne:
- seks
- dzieci
- zwierzęta

to odwieczne prawo.

nei interesuja mnei odwieczne prawa interesuja mnei fakty:

proszę o konkrety.

Edit: to co bylo kiedys prawem nei musi być nim dzisiaj, żyjemy w zmiennej rzezywistosci, sami ją kreujemy . To co sprawdzalo sie 20 lat temu nei musi sie sprawdzac dzisiaj. Rekalma z podteksetm sexualnym sie przejadła, najczesciej jest nudna i sztampowa. Uważam, zę po cos takeigo jak ten plakacik/ ulotka, sięga ktos kto nie ma innego ciekawszego pomysłu na wypromowanie siebie i swojej pracy.Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 09:50

Osobiście nie uważam, żeby seks w reklamach się przejadł. Czy wyobrażasz sobie chociażby reklamę bielizny, która pozbawiona będzie nagości, erotyki, zmysłowości, fizyczności... No chyba że jest to reklama barchanowych majtek, no to w tym przypadku faktycznie byłoby to może i niesmaczne. Weźmy chociażby pod uwagę spoty Dolce&Gabbany. Orgie, seks grupowy, gwałty są tam na "porządku dziennym". I dzięki kolejnym procesom od strony etycznej mają rozgłos, a koszty spraw sądowych zwracają im się dzięki "byciu na językach". Kolejnym przykładem jest Agent Provocateur, Calvin Klein, House, Tom Ford, Sisley... Oczywiście są płaszczyzny handlu, w których erotyka odpada jako klucz do sukcesu w advertisingu, ale są też i takie, które dzięki specyficznemu produktowi bądź takiej też grupie docelowej nie zaistnieją w świadomości klienta bez szczypty seksu w spocie reklamowym.


Po pierwsze mówisz o markach ROZPOZNAWALNYCH, które to swoje dzialania w kierunku takiej a nie innej reklamy kierują celowo , takie działania sazakrojone na szeroką skale i tylko wtedy mają szansę się przebic i zaistnieć.

Reklamowanie majtek przy użyciu pupy nie jest erotyzmem... tylko bezpośrednim skojarzeniem...i wyobraź sobie , żę tak wyobrażam sobei reklamem majtek p, ponczoch , rajstop bez pokazania tyłka. To o czym mówisz jest IMHO sztampą i nudą, brakiem pomysłu na produkt i jego wypromowanie, brak kreatywnosci.

ale zgodzę się z Toba, że są płaszczyzny reklamy , w których erotyka jest słabą determinantą- reklama skuteczna to taka, którą zapamietamy, skojarzymy z produktem lub firmą.... w tym przypadku mimo, żę 2 x oglądałem tą reklamę to nei kojarzę za cholerę jaka to firma i gdybym miał ją znaleźć w internecie byłby wielki klops. Jedyne co zapamietałem to lila róz i fajne cycki ( sorry za trywializm) ...o to chodzi?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

a ja nie chcę, żeby ta pani mi robiła dobrze ...ałaaaaDagmara D. edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 11:35

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Moim skromnym zdaniem twórca ulotki nie przemyślał samego ułożenia tekstów :)
Z lewej macie multum wolnej przestrzeni.
Zatem pytam: po jakiego grzyba teksty wchodzą na tą dziewczyną, która ma zostać tu wyeksponowana?

PS. Poprawcie graficznie i wszystkie małe komisy samochodowe, warsztaty i inne pokrewne staną się Waszymi klientami. Bo kazdy normalny facet lubi c... ciekawe reklamy ;)
Łukasz Gwara

Łukasz Gwara www.dih.pl -
właściciel

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Sebastian Kozielski:
Tak muszę przyznać, iż ta wersja reklamy nie jest najlepiej stworzona od strony graficznej, jednakże chodzi o sam pomysł.

:)
Reklama w przerobionej wersji graficznej ukazała się w gazetach w województwie Opolskim i Śląskim, była też na tylniej szybie auta które pojawiało się w wielu miejscach ze względu iż to auto firmowe. Muszę przyznać że reakcje były bardzo różne, cechowało je jedno, były bardzo "ciekawe" :)

To pokaż tą wersje z gazety, bo ta którą pokazałeś to jakaś kpina:)Łukasz Gwara edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 11:59
Łukasz Gwara

Łukasz Gwara www.dih.pl -
właściciel

Temat: Co myślicie o tej reklamie?

Dawid Wiącek:
Moim skromnym zdaniem twórca ulotki nie przemyślał samego ułożenia tekstów :)
Z lewej macie multum wolnej przestrzeni.
Zatem pytam: po jakiego grzyba teksty wchodzą na tą dziewczyną, która ma zostać tu wyeksponowana?

PS. Poprawcie graficznie i wszystkie małe komisy samochodowe, warsztaty i inne pokrewne staną się Waszymi klientami. Bo kazdy normalny facet lubi c... ciekawe reklamy ;)

Dawidzie, wystarczy wejść na ich stronę firmową i będziesz miał odpowiedź na swoje pytania. Według mnie ona i ta ulotka jest totalnym zaprzeczeniem hasła, które i tak swoją drogą jest oklepane.

Następna dyskusja:

a co myślicie o tej reklamie?




Wyślij zaproszenie do