Bartłomiej Pronin

Bartłomiej Pronin Myślę długofalowo o
Twoim biznesie

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kredyt-bank-z-mat...

Co myślicie na ten temat?

Czy dzisiaj wystarczy mieć celebrytę, zrobić reklamę masową, a kwestię spójności odstawić na bok?

23 tysiące założonych kont, to (o ile dobrze pamiętam) lepszy wynik od PKO również po miesiącu kampanii z Majewskim
Piotr Kowalczyk

Piotr Kowalczyk Sales manager -
stal, x

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Trzeba mieć dobrą ofertę... ;-)
7% nawet jak tylko od 3 tyś PLN to i tak ciekawa propozycja.
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Bartłomiej Pronin:
Czy dzisiaj wystarczy mieć celebrytę, zrobić reklamę masową, a kwestię spójności odstawić na bok?
Mann i Materna to nie celebryci, ale Ty młody jesteś jeszcze więc pewnie nie wiesz co to "Za chwilę dalszy ciąg programu" ;)

Celebryci... ehhhh...Rafał Hostyński edytował(a) ten post dnia 05.07.11 o godzinie 23:18
Bartłomiej Pronin

Bartłomiej Pronin Myślę długofalowo o
Twoim biznesie

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Rafał Hostyński:
Bartłomiej Pronin:
Czy dzisiaj wystarczy mieć celebrytę, zrobić reklamę masową, a kwestię spójności odstawić na bok?
Mann i Materna to nie celebryci, ale Ty młody jesteś jeszcze więc pewnie nie wiesz co to "Za chwilę dalszy ciąg programu" ;)

Celebryci... ehhhh...


Zdziwisz się, ale widziałem WSZYSTKIE odcinki ZDCP. A mówiąc celebryci uogólniłem kategorię na ludzi powszechnie rozpoznawalnych
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Bartłomiej Pronin:
A mówiąc celebryci uogólniłem kategorię na ludzi powszechnie rozpoznawalnych
To spora różnica, która może rzutować na chwilowy wzrost zakładanych kont - tu czy tam.

A jeśli już piszesz, że reklama jest bez pomysłu, to zaprzeczasz sam sobie, pisząc, że
Zdziwisz się, ale widziałem WSZYSTKIE odcinki ZDCP.
Bo pomysł reklamy jednak na czymś jest oparty.
Bartłomiej Pronin

Bartłomiej Pronin Myślę długofalowo o
Twoim biznesie

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Rafał Hostyński:
Bartłomiej Pronin:
A mówiąc celebryci uogólniłem kategorię na ludzi powszechnie rozpoznawalnych
To spora różnica, która może rzutować na chwilowy wzrost zakładanych kont - tu czy tam.

A jeśli już piszesz, że reklama jest bez pomysłu, to zaprzeczasz sam sobie, pisząc, że
Zdziwisz się, ale widziałem WSZYSTKIE odcinki ZDCP.
Bo pomysł reklamy jednak na czymś jest oparty.

Akurat pomysł z siostrą Ireną jest ok (choć większość odbiorców pewnie tego nie czai), ale stwierdzenie "bez pomysłu" padło w komentarzach na Wirtualnych Mediach, które przytoczyłem. Czytaj uważnie

konto usunięte

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Bo KB przygotował bardzo dobrą ofertę - stąd też i taki wynik.
A Reklama ma swój urok.

Pytanie ile tych rachunków zostało otworzonych z powodu zaciągnięcia hipoteki w tym banku...
Adrian Budek

Adrian Budek Specjalista ds.
marketingu i
informatyki.,
Hurtownia Elek...

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Dla mnie nie ma co się tak podniecać "wirtualnymi mediami", gdyż nie raz spotkałem się z nietrafną oceną z ich strony.
Jeśli chodzi o reklamę to jest inna niż aktualne trendy i może to wpada w pamięć. Poza tym Mann i Materna na pewno konsultowali w czym mają wystąpić.
Adrian Budek

Adrian Budek Specjalista ds.
marketingu i
informatyki.,
Hurtownia Elek...

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Bartłomiej Pronin:
Akurat pomysł z siostrą Ireną jest ok (choć większość odbiorców pewnie tego nie czai), ale stwierdzenie "bez pomysłu" padło w komentarzach na Wirtualnych Mediach, które przytoczyłem. Czytaj uważnie

Tu ma "zaczaić" target, czyli pokolenia, które znają siostrę Irenę.
Pokolenia młodsze nie za bardzo "czają" lokaty oraz oprocentowanie ROR i mało kto ma wystarczającą ilość pieniędzy na koncie aby uzyskać taki procent.
Bartłomiej Pronin

Bartłomiej Pronin Myślę długofalowo o
Twoim biznesie

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Adrian Budek:
Bartłomiej Pronin:
Akurat pomysł z siostrą Ireną jest ok (choć większość odbiorców pewnie tego nie czai), ale stwierdzenie "bez pomysłu" padło w komentarzach na Wirtualnych Mediach, które przytoczyłem. Czytaj uważnie
Pokolenia młodsze nie za bardzo "czają" lokaty oraz oprocentowanie ROR i mało kto ma wystarczającą ilość pieniędzy na koncie aby uzyskać taki procent.

skąd ta pewność, że nie czają?

konto usunięte

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Panowie :))) a cóż to za dzielenie włosa na 4ro"??
Fakty:
- budżet PKO BP może nawet 2 x większy od KB, - media używane przez PKO i KB - głównie TV, - obietnica: konto za O lub/i wysokie oprocentowanie, - osiągnięty wynik: ca 20 tys kont założonych,
Jak mi ktoś powie, że taki wynik jest do osiągnięcia tylko przy pomocy reklamy audiovizualnej umieszczanej w tv, to poproszę o połowę tego budżetu. Zrobię za połowę połowy a reszta dla mnie :))))
Adrian Budek

Adrian Budek Specjalista ds.
marketingu i
informatyki.,
Hurtownia Elek...

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Nie za bardzo "czają" nie oznacza, że w ogóle nie czają.
Ze względu na młodszą siostrę i moje zamiłowanie do prowadzenia imprez w klubach obracam się wśród młodszego pokolenia i dla większości skrót ROR jest czymś obcym. A co mówić o zmiennym oprocentowaniu i niuansach związanych z lokatami.

Znam też młodsze osoby, które mnie zagną większą wiedzą z bankowości, ale zdarza się to rzadko.
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Myślę, że 23k kont to przede wszystkim zasługa atrakcyjnego produktu (atrakcyjnego dla pewnej grupy docelowej zarabiającej w określonym przedziale). Uważam, że nieco źle dobrali "celebrytów" pod względem tego, dla jakiej TG ten produkt mógłby być najatrakcyjniejszy. Ale nie będę się upierał przy tej tezie, bo być może Kredyt Bank zrobił wcześniej odpowiednie badania (chociażby przestudiował wnikliwie statystyki GUS).

Dla mnie pozytywne jest to, że więcej zrobili na M&M niż PKO na Majewskim. Przynajmniej jeżeli chodzi o krótki dystans czasowy.

konto usunięte

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Oooosz... jakie ministerstwo, taka reklama :(

konto usunięte

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

wolałbym już ministerstwo głupich kroków ;-)
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Bartłomiej Pronin:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kredyt-bank-z-mat...

Co myślicie na ten temat?

Czy dzisiaj wystarczy mieć celebrytę, zrobić reklamę masową, a kwestię spójności odstawić na bok?

23 tysiące założonych kont, to (o ile dobrze pamiętam) lepszy wynik od PKO również po miesiącu kampanii z Majewskim

Zastanawiające, że owe 23k ludzi miało tak silną motywację, aby zmieniać dotychczasowe lub otwierać nowe konto.

Wielokrotnie kolegom pracującym w marketingu bankowym sugerowałem proste rozwiązanie zachęcające do migracji konta: zaoferujcie pomoc w eksporcie danych i aktualizacją przelewów stałych i cyklicznych. To jest kotwica, która skutecznie zniechęca mnie do jakiejkolwiek zmiany. Leniwy jestem ;)
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Bartłomiej Pronin:
23 tysiące założonych kont, to (o ile dobrze pamiętam) lepszy wynik od PKO również po miesiącu kampanii z Majewskim

PKO z Majewskim zebrał 300 tys kont do tej pory wiec można powiedzieć, że te 23 tyś to fistaszki :). Nie sądzę by KB było starć 4 m-ce kampanii

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=30344
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Seweryn J.:
Bartłomiej Pronin:
23 tysiące założonych kont, to (o ile dobrze pamiętam) lepszy wynik od PKO również po miesiącu kampanii z Majewskim

PKO z Majewskim zebrał 300 tys kont do tej pory wiec można powiedzieć, że te 23 tyś to fistaszki :). Nie sądzę by KB było starć 4 m-ce kampanii

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=30344

Rośnie jak na drożdżach ;)
http://www.pb.pl/a/2011/08/01/Majewski_wspiera_sprzeda...

"Szymon Majewski ma szanse pobić wynik Gerarda Depardieu, a konserwatywni Polacy zaczynają zmieniać konta na tańsze.

Do 25 lipca PKO BP, który zatrudnił komika do kampanii reklamowej, otworzył 330 tys. rachunków osobistych. Z tego 178 tys. nowym klientom, którzy nie mieli wcześniej konta w banku. Pozostałe uruchomili obecni klienci, skuszeni korzystniejszą ofertę. Największym wzięciem w PKO BP cieszy się konto za 0 zł. Wybrało je 60 proc. osób. W trakcie megakampanii (dane na koniec czerwca) otworzono 140 tys. rachunków." (...)

Niemniej zwracam uwagę na c.d.

"Dla porównania, w I połowie tego roku BZ WBK bez specjalnych reklam ROR otworzył 167 tys. rachunków, z tego aż 135 tys. nowym klientom. Słowem, prawie tyle samo co PKO BP w trakcie kampanii. Niewiele gorszym wynikiem może się pochwalić mBank, zamknął I półrocze 99,1 tys. nowych rachunków. To prawda, że był aktywnym uczestnikiem rynku reklamowego, jednak w tym roku nie prowadził ani jednej telewizyjnej kampanii reklamowej kont osobistych. Getin Noble Bank reklamuje się niemal wyłącznie w internecie - z jeszcze lepszym skutkiem niż mBank. Od stycznia do czerwca otworzył około 100 tys. rachunków."
Tomasz Witczak

Tomasz Witczak ojciec-założyciel,
wiceprezes i dyr.
kreatywny, mercuri
m...

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Proszę wszystkich piszących "tyś." o wskazanie mi gdzie w słowie 'TYSIĄC' występuje znak "ś", bo ja patrzę, patrzę i nie widzę.

Mam 4 konta bankowe. 1 czynne, pozostałe to "martwe dusze". Zachłystywanie się przez bankowy PR liczbą założonych kont jest po prostu śmieszne. Wzrost aktywów banku na koniec roku będzie faktycznym miernikiem skuteczności kampanii.
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: 23 tysiące kont Kredyt Banku, a reklama bez pomysłu

Piotr Kamil W.:

"Dla porównania, w I połowie tego roku BZ WBK bez specjalnych reklam ROR otworzył 167 tys. rachunków, z tego aż 135 tys. nowym klientom. Słowem, prawie tyle samo co PKO BP w trakcie kampanii. Niewiele gorszym wynikiem może się pochwalić mBank, zamknął I półrocze 99,1 tys. nowych rachunków. To prawda, że był aktywnym uczestnikiem rynku reklamowego, jednak w tym roku nie prowadził ani jednej telewizyjnej kampanii reklamowej kont osobistych. Getin Noble Bank reklamuje się niemal wyłącznie w internecie - z jeszcze lepszym skutkiem niż mBank. Od stycznia do czerwca otworzył około 100 tys. rachunków."

O, tych danych szukałem.

Następna dyskusja:

Reklama banku DNB Nord




Wyślij zaproszenie do