Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Czy nasze Władze wykorzystają szansę budowy odpowiedniego wizerunku na Świecie poprzez organizację tej imprezy?

Jakie elementy tożsamości powinniśmy podkreślać?
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Paweł Janulewicz:
Czy nasze Władze wykorzystają szansę budowy odpowiedniego wizerunku na Świecie poprzez organizację tej imprezy?

Jakie elementy tożsamości powinniśmy podkreślać?

a jakie "story" przy okazji EURO2012 chcemy opowiedzieć?
problem większośći organizowanych przez Polskę wydarzeń polega na tym, że skupiając się na tym by samą organizację doprowadzić do szczęśliwego finału - zapominamy o komunikacji.
Nie spotkałam się z żadnym rządowym opracowaniem, planem, strategią - niczym co pozwoliłoby Polsce wygrać te mistrzostwa wizerunkowo.
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Magdalena Groblicka:
Paweł Janulewicz:
Czy nasze Władze wykorzystają szansę budowy odpowiedniego wizerunku na Świecie poprzez organizację tej imprezy?

Jakie elementy tożsamości powinniśmy podkreślać?

a jakie "story" przy okazji EURO2012 chcemy opowiedzieć?
problem większości organizowanych przez Polskę wydarzeń polega na tym, że skupiając się na tym by samą organizację doprowadzić do szczęśliwego finału - zapominamy o komunikacji.

Otóż to. I wcale nie chodzi o komunikację miejską :)
Nie spotkałam się z żadnym rządowym opracowaniem, planem, strategią - niczym co pozwoliłoby Polsce wygrać te mistrzostwa wizerunkowo.

Prawdopodobnie spółka koordynująca organizację mistrzostw nie ma na to żadnego pomysłu.

( co nie dziwi, zważywszy na sposób komunikacji z publicznością jaki realizowała jakiś czas temu - czy są powody do wiary, że zmieniło się to na lepsze? )

Nie aż tak znowu wiele czasu zostało, żeby to zdążyć poprawić.

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Mam nadzieję, że EURO 2012 zostanie wykorzystane do kreowania wizerunku Polski na Świecie poprzez następujące produkty:
1. Turystyczny,
2. Kulturalny,
3. Inwestycyjny,
4. Oświatowy,
5. Medyczny.
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Paweł Janulewicz:
Mam nadzieję, że EURO 2012 zostanie wykorzystane do kreowania wizerunku Polski na Świecie poprzez następujące produkty:
1. Turystyczny,
2. Kulturalny,
3. Inwestycyjny,
4. Oświatowy,
5. Medyczny.

do worka nadziei dorzuciłabym jeszcze wiele pobożnych zyczeń.
widzę tu inny problem. czy jest Pan w stanie wskazać wspólny mianownik wymienionych przez Pana grup produktów? czy znowu ma byc tak że każdy - swoje - po swojemu. nie sztuką jest mnożyć byty, ale wpisać je w jedną strategię komunikacji - której póki co BRAK. zresztą gdzie tu mówić o strategi skoro brak też pomysłu co i komu chcemy pokazać.
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

dzisiaj byl swietny przyklad promocji polskich miast podczas losowania eliminacyjnych grup do ME UEFA EURO 2012.
Filmy promocyjne miast gospodarzy, plus polaczona rocznica UEFA z Rokiem Chopina 2010.

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Iwona K.:
dzisiaj byl swietny przyklad promocji polskich miast podczas losowania eliminacyjnych grup do ME UEFA EURO 2012.
Filmy promocyjne miast gospodarzy, plus polaczona rocznica UEFA z Rokiem Chopina 2010.

Miejmy nadzieję, że stacje TV w trakcie samych Mistrzostw będą produkować i emitować programy pokazujące życie codzienne sportowców np. jak spędzają wolny czas (produkt turystyczny), w jaki sposób regenerują swój ogranizm (produkt medyczny/zdrowotny) itp.

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Magdalena G.:

do worka nadziei dorzuciłabym jeszcze wiele pobożnych zyczeń.
widzę tu inny problem. czy jest Pan w stanie wskazać wspólny mianownik wymienionych przez Pana grup produktów?

Lista pobożnych życzeń jest długa. Mianownika nie mogę wskazać, ponieważ uważam, że nie powinno go być, natomiast mogę wskazać cel (sumę), którym powinien być ROZWÓJ.

Przygotowanie wspólnej strategii władz z zainteresowanymi podmiotami jest w interesie wszystkich.
Przedsiębiorcy, chcą poprawiać swoją konkurencyjność (czyli rozwojać się), a wzrost konkurencyjności ich przekłada się na poprawę konkurencyjności Jednostek.
Należałoby przygotować "workshopy" z zainteresowanymi grupami i na bazie ich doświadczenia przygotować strategię.
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Iwona K.:
dzisiaj byl swietny przyklad promocji polskich miast podczas losowania eliminacyjnych grup do ME UEFA EURO 2012.
Filmy promocyjne miast gospodarzy, plus polaczona rocznica UEFA z Rokiem Chopina 2010.

Połączenie losowania grup UEFA EURO 2012 z Rokiem Chopina uważam co do idei za ciekawe,
chociaż związków merytorycznych za bardzo nie widzę :)
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Paweł Janulewicz:
Iwona K.:
dzisiaj byl swietny przyklad promocji polskich miast podczas losowania eliminacyjnych grup do ME UEFA EURO 2012.
Filmy promocyjne miast gospodarzy, plus polaczona rocznica UEFA z Rokiem Chopina 2010.

Miejmy nadzieję, że stacje TV w trakcie samych Mistrzostw będą produkować i emitować programy pokazujące życie codzienne sportowców np. jak spędzają wolny czas (produkt turystyczny), w jaki sposób regenerują swój ogranizm (produkt medyczny/zdrowotny) itp.


a mi bardzo się podobało, że już podczas losowania była możliwość promowania naszego najważniejszego produktu w turystyce, czyli turystykę biznesową - a więc sama organizacja dzień wczesniej Gali dla 900 osób, mozliwości logistyczne - Aula Politechniki, jak i Sala Kongresowa, lokalizacja w centrum, obsługa również logistyczna.
W Polsce obecnie to najważniejszy produkt - turystyka biznesowa, a dzięki takim wydarzeniom promujemy swoje usługi na cały świat.

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Damian Hajduk:
Iwona K.:
dzisiaj byl swietny przyklad promocji polskich miast podczas losowania eliminacyjnych grup do ME UEFA EURO 2012.
Filmy promocyjne miast gospodarzy, plus polaczona rocznica UEFA z Rokiem Chopina 2010.

Połączenie losowania grup UEFA EURO 2012 z Rokiem Chopina uważam co do idei za ciekawe,
chociaż związków merytorycznych za bardzo nie widzę :)

Jakby tak głębiej poszukać, to pewne analogie można zobaczyć, Chopin - konkursy - współzawodnictwo.

konto usunięte

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Władza powinna wprowadzić ustawę: promocja Polski. Może to by coś podziałało? :))

Grzegorz Szymański

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Nowakowska

Katarzyna Nowakowska IT Project Manager

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Grzegorz Szymański:
Magdalena G.:
Nie spotkałam się z żadnym rządowym opracowaniem, planem, strategią - niczym co pozwoliłoby Polsce wygrać te mistrzostwa wizerunkowo.

może to trochę zaspokoi ciekawość ;)

'Była promocja przez Chopina, teraz będzie przez Euro 2012
- Na kampanię promującą Polskę z okazji Euro 2012 wydamy 54 mln zł – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/byla-promocja-prz...'

Nie zaspokoiło ciekawości.

Prezes POT, Rafał Szmytke, zaledwie wspomniał o obecności na targach w Berlinie i pozostałej części tej kampanii, czyli promocji na rynkach: niemieckim, francuskim i brytyjskim. Nie było mowy o strategii, która powinna być podwaliną takich działań.

Chciałabym zobaczyć dokument, który określa plan promocji stworzony nie w oparciu o "widzi mi się" kogokolwiek, tylko na podstawie rzetelnej analizy słabych i mocnych stron Polski.

Bo w budowaniu wizerunku nie chodzi tylko o promocję. Trzeba też spojrzeć na "słabości" i zaplanować co zrobić, by przeciwdziałać zagrożeniom z nich płynącym.

Warto też już teraz mieć scenariusz jak przekuć ogromne środki, które będę wydane na EURO 2012 w szansę rozwoju dla Polski. Bo przecież celem nie jest tylko to, żeby ludzie usłyszeli o Polsce, czy żeby, po EURO 2012 wyjechali stąd z dobrymi wspomnieniami. Musimy już teraz planować jak zmonetyzować zainteresowanie naszym krajem. Co zaproponować ludziom, żeby wydali tu jak najwięcej pieniędzy i... wracali wydawać kolejne.

Aby to osiągnąć potrzebna jest strategia, w której EURO 2012 nie jest finałem działań, ale narzędziem do osiągnięcia większego rozwoju Polski.

konto usunięte

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

cóz
ci którzy przyjadą na stadion narodowy do Warszawy pociągiem i wysiąda na dworcu wschodnim , przejdą na stadion pieszo ulica Skaryszewską albo jeszcze lepiej z Kijowskiej beda się przez Sokolą kierować to z pewnoscia tu wróca
szczególnie ci którym klimaty jak z Bronxu sa bliskie
zobacza taki nasz mały kawałek ameryki
oczywiscie jesli przezyją podróz pociagiem i nie zabłądzą w okolice trójkąta bermudzkiego po meczu

a najbardziej z Euro cieszą się chyba wietnamczycy
bedą mieli po zawodach gdzie handlowac w nowoczesnym obiekcie

nowoczesna hala w Gdansku ma problem kto bedzie do niej dokładał
tez dopiero otwarta
tu na razie problemu nie ma bo jeszcze obiekt nie gotowy
jest na razie entuzjazm i martwią się organizatorzy czy zdązą z budową
o to kto bedzie chciał dokładać bedą się kłócic pozniej

Grzegorz Szymański

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Nowakowska

Katarzyna Nowakowska IT Project Manager

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Grzegorz Szymański:
Katarzyna Nowakowska:
Aby to osiągnąć potrzebna jest strategia, w której EURO 2012 nie jest finałem działań, ale narzędziem do osiągnięcia większego rozwoju Polski.

no to przecież będą stadiony, a kultura fizyczna świadczy o sile narodu ;) powiem Pani, że ostatnio nad Bałtykiem na niemieckiej plaży widziałem sześciolatków, którzy z uśmiechem na twarzy, bięgnąc w kolumnie, śmigali truchtem po piasku spory kawałek; ciekawi mnie jak wypadają na tym tle polskie dzieci? Po polskiej stronie Bałtyku takiej aktywności fizycznej nie dostrzegłem.

Mam nadzieję, że ospałe, polskie dzieci chociaż szkolą się w strategii ;)
A tak poważnie nieźle chyba idzie budowa "orlików", więc można mieć powody do optymizmu, choć minie dobrych kilka lat zanim dzieciaki, które będą z nich korzystać, podrosną.

Grzegorz Szymański

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Grzegorz Szymański

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Euro 2012 jako szansa kreowania odpowiedniego wizerunku...

Katarzyna Nowakowska:
A tak poważnie nieźle chyba idzie budowa "orlików", więc można mieć powody do optymizmu, choć minie dobrych kilka lat zanim dzieciaki, które będą z nich korzystać, podrosną.

dzieciaki podrosna zanim prokuratura postawi zarzuty .....
ja bym tam optymistą nie był
ale promocja bedzie niezła bo pomału wychyalja się czubki góry lodowej



Wyślij zaproszenie do