Temat: Warsztaty.
Witaj,
Jak wiadomo, każdy kontakt z produktem, usługą czy marką powoduje określone doświadczenia klientów.
Jeśli te doświadczenia są złe - klienci odchodzą. Gdy są dobre - lojalność klientów oraz ich gotowość do rekomendacji danego produktu/usługi/firmy rośnie. Dlatego też, jak wskazują badania przeprowadzone w 2010 roku przez THINKTANK oraz Executive-Conversation, aż 85% menedżerów wyższego szczebla planuje w roku bieżącym inwestycje w zarządzanie doświadczeniami klientów, upatrując w tym źródeł wzrostu swoich zysków.
Milowymi krokami zbliża się - jak to ujął THINKTANK - NAJWAŻNIEJSZY WARSZTAT 2010 roku, podczas którego przedstawione zostaną najlepsze praktyki zarządzania doświadczeniami klientów.
Wydarzenia ostatnich dni wpłynęły również na zmianę zasad rezerwacji i płatności za udział w warsztacie.
26 kwietnia mija termin przesłania zgłoszenia i rezerwacji miejsca w cenie 950,- zł netto.
Po tym terminie koszt udziału w warsztacie wyniesie 1 450,- zł netto.
Liczba miejsc jest ograniczona z uwagi na jego narzędziowy i praktyczny charakter. Zostało już tylko kilka miejsc.
Zarezerwuj udział, poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego, który ściągnąć można ze strony:
http://www.e-c.com.pl/files/docs/Formularz_zgloszeniow...
Warsztat odbędzie się 11 maja 2010r. w centrum konferencyjnym ADGAR Plaza w Warszawie.
Więcej informacji:
http://www.e-c.com.pl/warsztaty_cem_11_05_2010.php
Warsztat poprowadzi Janusz Kamieński z Executive-Conversatoin Polska, najbardziej doświadczony konsultant w obszarze "Customer Experience Management Plus" w Polsce. Podczas warsztatu przedstawi on praktycznie narzędzia wdrożenia w firmie systemu zarządzania doświadczeniami klientów, przywołując wiele przykładów polskich i zagranicznych firm B2B i B2C oraz najlepsze rozwiązania i praktyki.
Odkryj:
Ø Jak zatrzymać odpływ klientów?
Ø Jak spowodować, aby wartość wskaźnika zysk/klient rósł a nie spadał?
Ø Co zrobić, aby klienci zachęcali swoich przyjaciół/znajomych/rodziny do korzystania z naszych usług, a nie zniechęcali do tego?
Dowiedz się co zrobić, aby osiągnąć zyskowność dzięki zdolności do zarządzania doświadczeniami klientów:
Ø Czym jest zarządzanie doświadczeniami klientów?
Ø Jak zdobyć informacje o tym, które doświadczenia klientów przekładają się na ich lojalność?
Ø Na czym polega projektowanie doświadczeń klientów w "punktach styku z marką"?
Ø Jak spowodować spójność odbieranych przez klientów doświadczeń ze strategią pozycjonowania firmy/marki?
Ø Co i jak mierzyć w organizacji, aby zawczasu wiedzieć co może zagrażać zyskowności?
Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania od nas żadnych informacji, odeślij maila o treści:
NIE.
Zapraszamy!
--------------------------------------------------------------------
Zespół Executive-Conversation Polska Sp. J.
Improving Business Performance since 2004
ul. Drawska 14 F, lok. 14, 02-202 Warszawa
tel.: +48 (22) 409 48 06
fax: +48 (22) 824 80 00
Tel. kom.: +48 509 438 335
http://executive-conversation.pl
więcej:
http://offradio.pl
e - mail:puchal.ys@gmail.com