Marek Polak

Marek Polak Dziennikarz, RMF
MAXXX

Temat: Spotkanie "PR, czyli co PRomują samorządy?"

Spotkanie "PR, czyli co PRomują samorządy?" 23 czerwca 2009 roku w
Katowicach.


Obrazek


We wtorek, 23 czerwca, o godzinie 12:00 w katowickim kinie
Rialto
odbędzie się spotkanie „PR, czyli co PRomują
samorządy”
. Przedstawiciele śląskich samorządów oraz
eksperci będą dyskutować nt. działań public relations w
administracji publicznej. Jednym z elementów spotkania będzie I
Festiwal Filmów Promujących Miasta, Gminy i Powiaty Województwa
Śląskiego PROFILM
. Spotkanie jest trzecią, ostatnią
odsłoną kampanii „PR, czyli
co?”
zainicjowanej i organizowanej przez katowicką
agencję PRIME PR.

Tematem spotkania „PR, czyli co PRomują samorządy” będzie
rola działań public relations w kreowaniu wizerunku i promocji
gmin, miast i powiatów. W ramach spotkania odbędzie się
prezentacja wybranych studiów przypadków (tzw. Case studies) oraz
panel dyskusyjny z udziałem ekspertów. Uczestnikami spotkania
będą przede wszystkim osoby odpowiedzialne za działania
promocyjne śląskich miast, gmin i powiatów, rzecznicy prasowi
oraz sympatycy działań PR w administracji samorządowej. Głównym
celem spotkania jest zwiększenie świadomości samorządowców w
zakresie znaczenia działań public relations i ich wpływu na
osiąganie zamierzonych przez daną jednostkę samorządu
terytorialnego celów i efektów.

Spotkaniu „PR, czyli co PRomują samorządy” towarzyszyć
będzie I Festiwal Filmów Promujących Miasta, Gminy i Powiaty
Województwa Śląskiego PROFILM. Ta, otwarta dla szerokiej
publiczności część spotkania, będzie prezentacją filmów
promocyjnych przesłanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Po prezentacji filmów nastąpi panel ekspertów, który zaopiniuje
zaprezentowany materiał i przyzna nagrody dla samorządów. Udział
w spotkaniu jest bezpłatny.

Spotkanie „PR, czyli co Promują samorządy” kończy kampanię
edukacyjną „PR, czyli co?” zainicjowaną i organizowaną przez
firmę PRIME PR. W ramach projektu powstała strona internetowa
www.prczylico.pl, został
stworzony specjalny przewodnik dla przedsiębiorców oraz odbyło
się spotkanie „PR, czyli co się wyPRawia w kulturze”.