Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: [Poznań 25-26.02.2012] Szkolenie:Portale społecznościowe...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 25-26.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIA: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie

Temat szkolenia: Jak dobrze wykorzystać media społecznościowe w komunikacji z Klientemi?

Opis szkolenia:
Szkolenia ma na celu przybliżyć jego uczestnikom obszar mediów społecznościowych i zaprezentować jego wpływ na działalność firm. Pomagamy odnaleźć sie w nowej społecznościowej rzeczywistości oraz prezentujemy, jak firmy mogą wykorzystać możliwości, jakie dają im media społecznościowe-uczymy, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, budować z nimi trwałe więzi- co w konsekwencji prowadzi do wzrostu przychodów i satysfakcji.

Wartością dodaną tego szkolenia są warsztaty prowadzone online. Uczestnicząc w szkoleniu w jego trakcie będziesz pracował bezpośrednio na wybranych narzędziach mediów społecznościowych- Facebooku, Twitterze, Blipie, YouTube, dlatego wszystkich uczestników prosimy o (o ile to możliwe)zabranie ze sobą laptopów z dostępem Wi-Fi.

Cele szkolenia:
-poznanie szerokiego kontekstu, w jaki wpisują się social media
-poznanie podstawowych narzędzi social media
-zdobycie podsawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń poszczególnych narzędzi mediów społecznościowych
-określenie potencjału i możliwości jakie tkwią w social media dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowania relacji z konsumentami
-zdobycie podstawowych umiejętności budowania treści dedykowanych do Internetu
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...