Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) i pierwsza platforma DSP juz w...

Real-time Bidding (RTB) to innowacyjna i skuteczna forma zakupowania powierzchni reklamowych na poziomie pojedynczej odslony i pojedynczego internauty.

Za pomoca tego rozwiazania reklamodawcy moga dotrzec do swojej grupy docelowej wyswietlajac jej dopasowany przekaz reklamowy. Wg google w 2015r. 50% audience buys bedzie przeprowadzane za pomoca RTB! sociomantic.com to pierwsza platforma w Polsce, ktora zakupuje swoj zasieg wylacznie w modelu RTB i generuje tym samym znaczna ilosc dodatkowych transakcji w modelu efektywnosciowym dla reklamodawcow.

Zbiór informacji o Real-time Bidding, łącznie z wywiadami video, prezentacjami i definicją nowej terminologii znajduję się tutaj:
http://wyszynski.info/2011/04/real-time-bidding-rtb-sk...

Wiecej na ten temat także w aktualnym wywiadzie w blogu branzowym AK74: http://blog.kurasinski.com/2011/03/29/sociomantic-twor... Maciej Wyszyński edytował(a) ten post dnia 08.04.11 o godzinie 18:54
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) i pierwsza platforma DSP juz w...

Real-time Bidding od A do Z, czyli najnowszy wywiad na temat RTB, gdzie odpowiadam szczegółowo na pytania dziennikarza bloga branżowego antyweb:

http://antyweb.pl/real-time-bidding-czyli-renesans-rek...

Zapraszam!
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) i pierwsza platforma DSP juz w...

Najnowszy wywiad o RTB na afiliacje.pl:
http://afiliacje.pl/2012/rozmowa-moniki-laskowskiej-z-...

Serdecznie zapraszam!



Wyślij zaproszenie do