Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Witam serdecznie,
Pragnę poinformować, że wkrótce na naszej stronie będą do pobrania darmowe, dodatkowe materiały (demo materiałów szkoleniowych z różnych szkoleń/ testy/ pytania/ abstrakty/ artykuły/ ćwiczenia) z zakresu bezpieczeństwa informacji. Zachęcam do odwiedzenia strony ISecMan.

Przy okazji przesyłam kalendarz szkoleń z bezpieczeństwa IT na styczeń 2014r.

Najbliższe szkolenia:
- BCM- zarządzanie ciągłością działania
- Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
- Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych

Pozdrawiam serdecznie

Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org

http://isecman.org/

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

28 Stycznia - Dzień Ochrony Danych Osobowych

Z tej okazji firma MM Koncept ma zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie:

„ABC Ochrony Danych Osobowych”

Szkolenie porusza najważniejsze tematy:
* Dane osobowe w przepisach prawa polskiego
* Ustawa o ochronie danych osobowych
* GIODO- obowiązki i prawa
* Administrator Danych Osobowych- szczegółowe omówienie
* Administrator Bezpieczeństwa Informacji- szczegółowe omówienie
* Obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych

Cena: 99zł netto ( do ceny należy doliczyć 23% VAT)
Cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały (również w wersji elektronicznej), napoje

Trener:
Pan Michał Geilke- Administrator Bezpieczeństwa Informacji, doświadczony trener i wykładowca na licznych seminariach, szkoleniach otwartych i zamkniętych z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, między innymi dla Wojska Polskiego. Współautor publikacji „Polityka bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem informatycznym”- wydawnictwo Presscom Sp. z o.o. 2011 ISBN 978-83-62723-16-4.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym oraz systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Audytor Norm: ISO 27001 i ISO 9001/AQAP.

MIEJSCE SZKOLENIA:
Centrum Europrofes, ul. Stawowa 10, Katowice

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!
Marceli Mila
m.mila@mmkoncept.pl
http://mmkoncept.pl
Krzesimir Nestleder

Krzesimir Nestleder Audytor, ProInfoSec

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszam do wzięcia udziału w szkoleniach ! Tylko teraz 5%- 35% rabatu:

Szkolenia w lutym

- Manager Bezpieczeństwa Informacji - MBI - praktyczne warsztaty Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (ABI)
Szkolenie uwzględnia nowo wprowadzone przepisy dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

- Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:20013
Szkolenie uwzględnia zmiany w normie wprowadzone w 2013r., zaktualizowane po 25 września.

Zapytaj: zareba.marlena@sqam.org
Justyna Dombrzalska

Justyna Dombrzalska Specjalista ds
administracji i
szkoleń,
Stowarzyszenie Po...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Dzień Dobry,

poszukujemy trenera z zakresu ochrony danych osobowych - praktyka z wiedzą informatyczną.

Branża nieruchomości, szkolenie w Trójmieście, termin marzec lub kwiecień 2014 r.

Kontakt: sppon@vp.plTen post został edytowany przez Autora dnia 24.02.14 o godzinie 13:49
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Szanowni Państwo,

w związku z bliskim terminem szkoleń CISA i Testy Penetracyjne Aplikacji WWW wprowadziliśmy specjalne warunki rejestracji. Przy zgłoszeniu dwóch osób - drugi uczestnik zapłaci tylko 50% od kwoty promocyjnej.

Zapraszam do kontaktu
Marlena Zaręba

tel: 22 427 36 72
fax: 22 244 24 59
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych prelegentów według nowo obowiązujących norm 2013:

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
26-30 maja 2014r.
5-dniowe szkolenie dające uprawnienia do przeprowadzenia zewnętrznych i wewnętrznych audytów bezpieczeństwa.

BCM - Zarządzanie Ciągłością Działania
29-30 maja 2014r. Termin jest pewny
Na szkoleniu każdy uczestnik otrzyma przykładowy dokument planu wznowienia działalności w języku polskim.
Nasz Prelegent prowadzi tego typu szkolenie od wielu lat, dlatego nie jest to sucha teoria. Wykorzystuje On wiele ćwiczeń, a także popiera je sytuacjami kryzysowymi które wydarzyły się w prawdziwym życiu.

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
9-11 czerwca 2014r.
Szkolenie przygotowujące kandydatów na Audytorów Systemów Informatycznych do egzaminu niezbędnego, aby uzyskać certyfikat CISA. Zajęcia prowadzone są w j. polskim.

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
12-13 czerwca 2014r.
Prowadzone jest według świeżo obowiązujących norm 2013. Każdy uczestnik otrzyma najnowsze materiały szkoleniowe.
Wg uczestników poprzednich edycji szkolenie jest niezbędne, by wypracować odpowiednie metody zarządzania ryzykiem.

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r.
Celem szkolenia jest uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
zapytaj o termin
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszamy ! :)

Kontakt:
Marlena Zaręba
tel: +48 22 427 35 33, w. 41
zareba.marlena@sqam.org

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

..TYLKO u Nas SZKOLENIA szyte na miarę... Twojej satysfakcji ...
Konsorcjum Prawno-Konsultingowe LEX
Działamy na rynku usług szkoleniowych od 2007r., zaufali na Ci najwięksi i jak Ci mali, jeśli do tej pory nie brałaś/eś udziału skorzystaj i dołącz do grona zadowolnych klientów.
Listę podmiotów znajdziesz na naszej stronie w zakładce ZAUFALI NAM.
http://konsorcjumlex.pl
My wiemy JAK zdobyć wiedzę a TY...

-------------------------------------------------------------------------------
Dlaczego MY???
1. Korzystamy z doświadczenia Trenerów umiejscowionych w PIP,ZUS,IS, GIODO to niepowtarzalna korzyść dla uczestnika.
2. Formuła szkoleń wykładowo-warsztatowa to najlepsze połączenie aby szkolenia nie były nudną lekcją 3. Po szkoleniowa pomoc dla osób mających jeszcze dodatkowe wątpliwości, to nieoceniona korzyść
4. Zaufanie największych podmiotów
5. Atrakcyjne rabaty cenowe
6. Nie ma lepszej oferty więc na co jeszcze czekasz???
----------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Tym razem przygotowaliśmy dla Was temat, które wydają się być odzwierciedleniem Państwa oczekiwań i potrzeb.

-ochrona danych osobowych w HR

Ochrona Danych Osobowych w HR
Termin 20 maj 2014
Miejsce Warszawa As- BUD
Czas szkolenia 6 godzin (9.00-15.00)

Szkoleniowiec
Prawnik, specjalista w zakresie ODO
Program
I.I. Wprowadzenie do tematu (ile trzeba wiedzieć, a żeby dobrze wypaść podczas kontroli GIODO?)
I.II. Kontrola GIODO. Na co uważać? Do czego mają prawo inspektorzy? Czy mogą żądać każdej informacji?
I.III. Grupa Robocza Art. 29.
I.IV. Wyłączenia w stosowaniu ustawy (czy zawsze obowiązuje nas ustawa o ochronie danych osobowych? Co z notatnikami osobistymi? Czy należy je zgłaszać do GIODO?)
I.V. Podstawowe definicje występujące w ustawie
(Co to są dane osobowe? Czy zawsze można udostępniać adresy IP komputera? Czy to są dane osobowe? A co z samym nr PESEL? Kto jest administratorem danych w przedsiębiorstwie? Zarząd? Prezes? Cała Spółka? Kadry? A co z samorządem terytorialnym? Starosta? Prezydent Miasta? Marszałek Województwa? Czy Agencja Pracy Tymczasowej i Agencja Pośrednictwa Pracy są administratorami danych osób korzystających z ich usług? )
II. Przesłanki przetwarzania danych. Umowa powierzenia.
(Skąd mamy pewność, że legalnie przetwarzamy dane? Czy zgoda osoby, której dane dotyczą jest zawsze konieczna? Kiedy możemy pozyskiwać dane szczególnie chronione? Kiedy możemy udostępnić dane firmie zewnętrznej? Jak prawidłowo skonstruować umowę powierzenia przetwarzania danych i czy zawsze jest to możliwe?)
III. Podstawy przetwarzania danych tzw. kadrowych.
(Czy zawsze potrzebujemy zgody na ich przetwarzanie? Jakie przepisy prawa obowiązują w relacjach pracownik -- pracodawca? Jak powinna wyglądać prawidłowa klauzula dotycząca procesu rekrutacji?)
IV. Dane kandydatów do pracy. Jakich danych można żądać od kandydata?
V. Dane pracowników. Jakie dane o pracowniku pracodawca może przetwarzać?
VI. Podstawowe obowiązki pracodawcy w stosunku do przetwarzanych danych osobowych pracowników
(Jak chronić dane ? Jak legalnie je udostępniać? Czy np. komornik zawsze musi otrzymać żądane informacje? Co z wezwaniami Policji, prokuratury?)
VI.I. Czy każdy musi posiadać upoważnienie do przetwarzania danych? Jak powinien wyglądać ten dokument?
VI. II. Zabezpieczenie danych osobowych przetwarzanych tradycyjnie oraz w formie elektronicznej.
VI.III. Przechowywanie danych (czy możliwe jest przetwarzanie danych wyłącznie w systemie informatycznym? Czy trzeba przechowywać tradycyjne "akta osobowe" ? Jak długo?)
VI.IV. Niezbędna dokumentacja (Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym. Co to za dokumenty? Jak je sporządzić?
VIII. Dane byłych pracowników
(Jak długo je archiwizować, komu udostępniać?)
VII. Ochrona wizerunku pracownika
(Identyfikatory służbowe. Upublicznianie wizerunku. Wizerunek w Księdze Pamiątkowej, czy też na stronie http://)
XIX. Biometria i Monitoring jako nowoczesne systemy wykorzystywane w procesie zatrudnienia. Za i przeciw.
XX. Przetwarzanie danych w korporacjach (w tym międzynarodowych).
XXI. Odpowiedzialność za naruszenia przepisów ustawy.
XXII. Studium ciekawych przypadków.
XXIII. Quiz -- moja wiedza po szkoleniu.

Dzwoń, pisz My czekamy na Ciebie...

Liczba miejsc zamyka się po przekroczeniu 12 osób!!!! Małe grupy, doświadczeni Trenerzy czyli to czego Państwo od nas oczekujecie.

Konsorcjum Prawno-Konsultingowe Lex
Przemek Krzemiński
Tel: 42 209 30 66
Fax: 42 209 35 64
E: kontakt@konsorcjumlex
Krzesimir Nestleder

Krzesimir Nestleder Audytor, ProInfoSec

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Zapraszam na szkolenie

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r., Warszawa
Cele szkolenia:
Uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji. Przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
30 czerwca- 4 lipca 2014r., Warszawa
Cele szkolenia:
- Przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w aspekcie ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej, Krajowych Ram Interoperacyjności.
- Przekazanie wiedzy i doświadczeń wynikających z opracowywania, wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) według wymagań normy ISO/IEC 27001 (PN-ISO/IEC 27001).
- Przedstawienie zasad wyboru zabezpieczeń. Uzyskanie uprawnień Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji do prowadzenia audytów zewnętrznych i wewnętrznych SZBI.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
2-3 lipca 2014r., Warszawa
UWAGA! Nowa formuła szkolenia.
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszam do kontaktu:
zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org
http://sqam.org
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie", która odbędzie się już 8 lipca 2014 w Warszawie.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/security-201...

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Proponowana tematyka:

1. Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
- zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
- technologie bezpieczeństwa systemów informatycznych
- system zarządzania bezpieczeństwem informacji
- metody zarządzania ryzykiem (analiza)
- audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
- polityka bezpieczeństwa
2. Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
3. Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
4. Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym: zarządzanie incydentami i ciągłością działania, scenariusze
5. kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych
6. Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji:

- publicznych, wojskowych oraz rządowych,
- bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm:

- telekomunikacyjnych i mediowych
- usługowych
- produkcyjnych
- przemysłowych

Grupa docelowa:

- prezesi i członkowie zarządu
- pełnomocnicy i doradcy zarządu
- dyrektorzy i kierownicy techniczni
- dyrektorzy i kierownicy ds. bezpieczeństwa
- kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorzy i kierownicy ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorzy i kierownicy IT
- dyrektorzy i kierownicy finansowych
- facility managerowie
- dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji
- Business Continuity Managerowie
- audytorzy

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/security-201...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 17.09.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tamaty jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie kienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 20.10.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tematy jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam Państwa, do bezpłatnego udziału w konferencji: "Big Data - big solution?", która odbędzie się już 30.09.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu wymianę opinii, doświadczeń oraz poznanie najlepszych praktyk w obszarze analizy danych.

A o czym będziemy mówić?

- Big Data – przedstawiamy fakty, obalamy mity
- Trendy w rozwoju narzędzi Big Data
- 3, 4 czy 5V? Ilość, zmienność, różnorodność, ale także wiarygodność i wartość
- Nowe możliwości analizy danych o klientach - Big Data w strategii przedsiębiorstwa
- Wpływ Big Data na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
- Znaczenie Big Data w różnych sektorach gospodarki i różnych działach firmy
- Business Intelligence vs. Big Data – współpraca czy rywalizacja?
- Background, czyli przygotowanie infrastruktury pod rozwiązania Big Data
- BI i Big Data w modelu cloud computing
- Big Data = Big Problem? bezpieczeństwo zasobów w kontekście analizy danych
- Big Data w służbie bezpieczeństwa - wykorzystanie analityki do wykrywania zagrożeń
- Big Data jako wyzwanie dla rekruterów - specjaliści potrzebni od zaraz
- Big Data a ochrona danych osobowych – aktualny stan prawny i prace nad zmianą ustawy o ochronie danych osobowych
- Outsourcing analizy danych

Szczegóły wydarzenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/big-data-big...

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli firm i instytucji publicznych, które przetwarzają i analizują duże ilości danych.

W tym:

kadrę zarządzającą działami:

- Business Intelligence i Data Mining
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta

menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji proszone są o zapoznanie się z warunkami rejestracji i wypełnienie formularza dostępnego na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/big-data-big...

ZAPRASZAMY!
Anna Mrowczyk

Anna Mrowczyk Instytut Terapii
Oddechem

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

INSTYTUT TERAPII ODDECHEM w Krakowie zaprasza serdecznie na:

„Heartfulness” - weekend transformacyjno-rozwojowy w Krakowie

Termin: 27 -28 września 2014
Godz: 10-18
Miejsce: Ogród Harmonii, ul. Przybyszewskiego 13 Kraków
Cena: 420 zł.

"Życie jest zbyt cenne, żeby miało być byle jakie" N.Branden

Ten dwudniowy warsztat został przygotowany z myślą o osobach zainteresowanych rozwojem osobistym i pracą z oddechem. Dzień po dniu i krok po kroku będziemy poznawać techniki pracy z oddechem, jak również stworzymy przestrzeń na osobiste doświadczenie korzyści metody. Nie musisz mieć za sobą żadnych doświadczeń rozwojowych, to może być Twój pierwszy krok. Jeśli natomiast masz za sobą doświadczenia w pracy z oddechem i lub innej formie pracy wewnętrznej warsztat jest okazją do pogłębienia swojego procesu rozwojowego.

Warsztat kompleksowo wprowadza i pogłębia pracę z oddechem.
Zawiera w sobie wykłady, ćwiczenia,techniki i sesje oddechowe, które uwalniają napięcia emocjonalne i stres oraz znacząco podnoszą jakość życia. Wzmacnia uważność i poszerza świadomość. Uczy zastosowania oddechu w codziennych sytuacjach, jak również jako procesu wewnętrznej transformacji i uwolnienia.

Na warsztacie zapoznamy się również z 7. praktykami Heartfulness, które pozwalają na regulowanie nastroju, wzmocnienie motywacji do działania i radości z życia. Jednocześnie budują odporność psychiczną na trudne sytuacje. To uniwersalne umiejętności życiowe, które znacząco podnoszą jakość życia.

Korzyści z rozwoju inteligencji oddechowej są natychmiastowe, zaliczyć do nich można:
- redukcję stresu poprzez głęboką relaksację
- lepsze zdrowie i dobre samopoczucie
- więcej młodzieńczej witalności i energii
- stabilizację emocjonalną
- efektywniejsze rozwiązywanie problemów
- zwiększa zdolność postrzegania i dokonywania pozytywnych zmian
- jasność umysłu
- poprawniejsze i łatwiejsze stosunki międzyludzkie
- spokój wewnętrzny, zdolność do współczucia, poczucie trwałego szczęścia
- rozszerzenie świadomości
- poczucie, że jest się wypełnionym energią
- głębokie poczucie celu i sensu życia

PROGRAM:
- ABC inteligencji oddechowej
- Uważność
- Radzenie sobie ze stresem
- Oddech w komunikacji
- Heartfulness- życie i oddychanie pełną piersią
- Sesje oddechowe - rozładowanie i integracja emocjonalna
- 7 praktyk Heartfulness
- Personalne i transpersonalne aspekty pracy z oddechem
- Cykl transformacji w pracy z oddechem
- Transformacyjne sesje oddechowe HEARTFULLBREATH

Zapisy i informacje:
Instytut Terapii Oddechem
Anna Mrowczyk
annamrowczyk@o2.pl
+48 796 665 889

https://www.facebook.com/events/1469647909967845/?fref=ts

Miejsce rezerwuje zgłoszenie e-mailowe i wpłata zaliczki 200 zł na konto:
Godlewski Training Coaching Transforming
41114010100000515853002976
Tytułem: HF

Prosimy o rezerwację miejsc do 24 września.

Warsztat prowadzi Michał Godlewski:
Jestem trenerem, coachem, breathoworkerem. Założyłem Instytut Terapii Oddechem i promuję kluturę świadomego oddechu w Polsce. Stworzyłem roczny system rozwoju osobistego Free YourSelf, Akademię Dobrych Relacji „Otwarte Okna” Wykładałem w Wyższej Szkole Europejskiej im.J.Tischnera i sprawowałem funkcję opiekuna merytorycznego w programie kształcenia trenerów biznesu Akademia Mistrzów Treningu. Co roku organizuję noworoczny „Power Year” - warsztat o charakterze charytatywnym, który wspiera Dom Małego Dziecka im. J. Brzechwy w Krakowie.
Występuję na konferencjach z zakresu rozwoju osobistego jako ekspert w dziedzienie psychologii oddechu. Kształciłem się w zakresie pracy z oddechem podczas dwóch wieloletnich treningów: Breathconnection z Nemi Nath (3 lata) i Techniki Świadomego Oddychania z dr Joy Manne (2,5 roku). Więcej informacji o metodzie i prowadzącym na http://uwolnijoddech.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl
Mariusz Hałgas

Mariusz Hałgas trener, dyrektor
programowy Artax

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na profesjonalne szkolenie Projektowania Stron WWW, na wysokim poziomie merytorycznym.

http://artax.krakow.pl

Pozdrawiam i zapraszam
Mariusz Hałgas

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Już w najbliższą środę, 21 stycznia 2015 r., w Warszawie odbędzie się seminarium ZPP: "Hosting danych osobowych", które poprowadzi Mirosława Kiljańczyk, Doradca Klienta Biznesowego Hostersów.
Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich przedsiębiorców, a zwłaszcza tych, którzy prowadzą działalność gospodarczą wspieraną przez systemy informatyczne dostępne on-line.
http://zpp.net.pl/wydarzenia/run,seminarium-zpp-hostin...
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na warsztaty:

Zgody w marketingu po 25 grudnia 2014 r.

18 luty 2015 r. w Warszawie
20 luty 2015 r. we Wrocławiu
19 marca 2015 r. w Białymstoku

Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
• Jak prawidłowo zebrać zgody marketingowe od klientów
• Które z kontaktów marketingowych możemy zachować po zmianie przepisów
• Jakich zgód potrzebujemy przy wykorzystywaniu poszczególnych kanałów komunikacji (np. telefon, poczta e-mail, voicemail)
• Jakich zgód potrzebujemy przy przekazywaniu poszczególnych rodzajów informacji (oferta, informacja o usługach lub produktach własnych i partnerów)
• Jak zebrać zgody od osób na potrzeby realizowanych celów marketingowych, aby nie ponieść nadmiernych kosztów
• Co oznacza „uprzednia zgoda”
• W jaki sposób zmienić skrypty w Call Center, aby być zgodnym z nowymi przepisami (do tej pory telefony do klienta nie wymagały jego zgody)
• Jak komunikować się z osobami, które sądzą, że złamaliśmy prawo, tak, aby nie doszło do skargi w GIODO, UOKiK, UKE
• Co możemy zrobić jeśli do takiej skargi dojdzie
• Jakie są sankcje za wysyłanie marketingu bez zgody klienta

Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
• Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowej
• Osoby przygotowujące bazy danych klientów do kampanii
• Kierowników sprzedaży
• Pracowników działów prawnych wspierających działy marketingu
• Pracowników działu marketingu
• Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

Następna dyskusja:

Szkolenia z Ochrony Danych ...




Wyślij zaproszenie do