Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Witam,
Wszystkim wykorzystującym e-mail marketing w bieżących działaniach marketingowych polecam nowy system do masowej realizacji kampanii e-mailingowych. System inis, bo o nim mowa to aplikacja on-line, działająca w modelu ASP, za pomocą której można realizować działania w zakresie promocji, komunikacji i budowania lojalności klientów.

Co warto podkreślić, system jest bardzo intuicyjny i dostępny w opcji darmowej.
Więcej na http://www.inis.pl/

Zapraszam do zapoznania się z programem oraz do wypowiadania się na jego temat na naszym blogu. Będziemy wdzięczni za Wasze sugestie dotyczące funkcjonalości oraz dostępnych pomocy?

Pozdrawiam
Szymon Grabowski

Szymon Grabowski Prezes Zarządu,
IMPLIX sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Macie niezwykle interesujące zapisy w regulaminie, które przypuszczam, że planujecie wykorzystać do spamowania list Waszych użytkowników obcymi ofertami:

* W ramach darmowej opcji korzystania z Aplikacji Licencjobiorca wyraża zgodę na automatyczne realizowanie przez Aplikację wysyłki dwóch e-mailingów reklamowych wciągu każdego miesiąca korzystania przez Licencjobiorcę z Aplikacji na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

* Licencjodawca uprawniony jest do żądania potwierdzenia przez Licencjobiorcę realizacji dwóch wysyłek e-mailingowych, w każdym miesiącu korzystania przez Licencjobiorcę z Aplikacji, do bazy adresowej Licencjobiorcy zaimportowanej do Aplikacji. Koszt wysyłek, o których mowa powyżej pokryje Licencjodawca. Termin realizacji wysyłki oraz treści będą widoczne dla Licencjobiorcy potwierdzającego wysyłkę w jego koncie.

Innymi słowy, żądacie od użytkownika prawa do wysyłania obcych ofert do ich list 2 razy w miesiącu?? Myślicie, że pod przykrywką "darmowego email marketingu", za "małym druczkiem" paragrafów, można ukryć prawdziwą Waszą intencję, którą wiele osób (w tym ja) określa jako spamowanie?

Mam 12 lat doświadczenia w email marketingu, ponad 140,000+ klientów i użytkowników ze 172 krajów na świecie, ale czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałem. Takie praktyki ludzi z INIS.PL i SARE.PL (które najwyraźniej jest zaangażowane w całą tą akcję) są zaprzeczeniem idei permission-based email marketing. Apropos, INIS.PL jest stworzony przez ludzi z SARE, co łatwo sprawdzić wchodząc na WHOIS.PL i sprawdzając domenę .pl. Pokaże się "Damian Rutkowski z Rybnika" -- ten sam, który jest Wiceprezesem Sare sp. z o.o. (również z siedzibą w Rybniku).

Liczycie, że znajdziecie wielu nieświadomych użytkowników, którzy będą tworzyć bazy, a Wy później będziecie bezpłatnie wykorzystywać te listy spamując je dwa razy w miesiącu obcymi ofertami? To jest kompletnie nieetyczne. Prędzej czy później ludzie się zorientują co do Waszych praktyk, i będzie to dla Was smutny "wake-up call". A karma uderza mocno i gwałtownie.Szymon Grabowski edytował(a) ten post dnia 04.08.10 o godzinie 23:30

konto usunięte

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Postanowilem opisac dzis ten temat troche szerzej na EmaiMarketing.pl: http://www.emailmarketing.pl/permission-marketing-a-sp... Mam nadzieję, że zwróci to uwagę kilku potencjalnych użytkowników na zagrożenia wiążące się z używaniem Inis. Pzdr.

konto usunięte

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Temat reklam rozsyłanych przez Inis / SARE urósł do takich rozmiarów, że zdecydowałem się poświęcić mu video posta na EmailMarketing.pl W rozmowie z Szymonem Grabowskim (prezesem Implix / GetResponse) i Oskarem Jedynastym (Email Solutions Managerem w GetResponse), poruszamy kwestię tego kto decyduje o tym czy dana wiadomość to spam oraz praktyk stosowanych przez Inis. Zapraszam: http://www.emailmarketing.pl/video-post-permission-mar...
Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Maciej Ossowski:
Temat reklam rozsyłanych przez Inis / SARE urósł do takich rozmiarów, że zdecydowałem się poświęcić mu video posta na EmailMarketing.pl W rozmowie z Szymonem Grabowskim (prezesem Implix / GetResponse) i Oskarem Jedynastym (Email Solutions Managerem w GetResponse), poruszamy kwestię tego kto decyduje o tym czy dana wiadomość to spam oraz praktyk stosowanych przez Inis. Zapraszam: http://www.emailmarketing.pl/video-post-permission-mar...

Witam,
Szkoda, że autor powyższego wpisu nie zaznaczył, że pisany przez niego Blog jest firmowym Blogiem GetResponse, a Pan Grabowski (prezesem Implix / GetResponse) jest po prostu jego pracodawcą.
Panowie czy nie prościej było się spotkać w salce konferencyjnej, a nie urządzać całe te przedstawienie z wyborem nadmorskiej scenerii.

konto usunięte

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Panie Romku,
Gratuluję spostrzegawczości i detektywistycznego zmysłu. Na EmailMarketing.pl od początku powstania bloga umieszczony jest baner GetResponse, ponieważ stawiamy na transparentność i szczerość wobec naszych odbiorców. Postawa SARE / Inis jest zgoła odmienna. Wy zmuszacie perspektywicznego klienta do sprawdzania wpisów w KRS i osób rejestrujących domeny Waszych produktów, starając się ukryć kapitałowe powiązania tych dwóch podmiotów. Dla Pana wiadomości, do oceny spamerskich praktyk Inis na blogu EmailMarketing.pl skłoniło mnie głównie doświadczenie jakie nabyłem w tej branży i rażący przykład psucia jej przez SARE / Inis. Wasz model biznesowy jest tak zły, że od miesiąca kiedy to powstał Wasz produkt, nie robicie nic innego poza przekonywaniem branży, że jednak macie rację. Spójrzmy prawdzie w oczy - spamujecie, wykorzystujecie bazy klientów i działacie na granicy prawa. Jeśli jest Pan odmiennego zdania, to chętnie polecę kilka linków do zachodnich branżowych blogów, które wskażą Panu różnicę między email marketingiem a spamowaniem i wyprowadzą z błędu.



Wyślij zaproszenie do