konto usunięte

Temat: Czy marketing mobilny w grupie docelowej 50+ ma według...

Nowe technologie, a co za tym idzie nowe narzędzia reklamowe, wydają się być stworzone dla grupy docelowej w młodym wieku. To przecież osoby młode korzystają z internetu i komórek. Wnikliwi obserwatorzy rynku dostrzegą jednak budzącą się przemianę oraz szanse biznesowe w segmencie 50+

http://serwersms.pl/www/artykuly-25-SMS_do_seniora-0.html

Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku SerwerSMS.pl

i zapraszamy do lajknięcia nas na fejsie:p
http://www.facebook.com/login/setashome.php?ref=genlog...Malina Wąsowska edytował(a) ten post dnia 21.03.11 o godzinie 13:19
Radosław G.

Radosław G. Monitor ERP Polska

Temat: Czy marketing mobilny w grupie docelowej 50+ ma według...

Czasem może mieć to większy sens niż zastosowanie go w grupie młodych ludzi, którzy na ogół mają olewkę na tego typu smsy :) Ludzie 50+ raczej przeczytają to co do nich przyjdzie :) O ile rozmawiamy o grupie, która używa telefonów do czegoś więcej niż tylko dzwonienia...

Następna dyskusja:

Marketing mobilny literatura




Wyślij zaproszenie do