Rafal G.

Rafal G. Z-ca Dyrektora BRPC,
Axel Spriger

Temat: Sposob na zbadanie efektywnosci rownoczesniej reklamy w...

Witam
chcialbym poznac wasze zdanie nt sposobu opisania efektywnosci kampani reklamowej w prasie i internecie- chodzi mi o to czy macie pomysl na to jak pokazac uwspolnione wskazniki kampanii reklamowych
GRP/OTS 1+, 2+ 3+...
Czekam na sugestie
Pozdr

konto usunięte

Temat: Sposob na zbadanie efektywnosci rownoczesniej reklamy w...

Oj, obawiam się, że tu może zachodzić efekt synergii. Jeśli obie kampanie są skierowane do tego samego odbiorcy. Odbiorca często nie wie, "gdzie" widział reklamę, a zapamiętuje, że dostrzegał jakąś treść dopiero, gdy ją zobaczy w różnych kontekstach kilka razy.
Rafal Machul

Rafal Machul IA/UX Designer,
Usability
Consultant,
Projektant
interak...

Temat: Sposob na zbadanie efektywnosci rownoczesniej reklamy w...

Moim zdaniem faktycznie łączne wyniki mogą być ciężkie do oszacowania, ale osobiście myśle że dało by się zrobić pre test kampani zarówno w wyniku badań na prasie jak i internecie nawet z uwzględnieniem kreacji zakładając grupy kontrolne oraz Eksperymentalne przy użyciu np Eytrackingu oraz Odpamiętania Treści a następnie spróbować oszacować prawdopodobieństwo na podstawie pre testu odnosząc je do rodzaju respondentów oraz wyników sprzedażowych prasy jak i dotarcia e-commercem do odbiorców portali internetowych

Testy Behawioralne :)



Wyślij zaproszenie do