konto usunięte

Temat: Interaktywny outdoor nad morzem?

Wraz z sezonem letnim rusza LED’s sunshine - letnia oferta interaktywnego outdooru Cityscreen. Wakacyjna propozycja spółki CITY to sieć wolnostojących nośników Cityscreen w technologii LED w 8 nadmorskich kurortach, która pozwala być tam, gdzie wakacje spędza 8 milionów* klientów i skutecznie do nich dotrzeć.

Oferta letnich kampanii na Cityscreen to prawdziwa rewolucja na rynku outdooru. Badanie atrakcyjności nośników cyfrowych LED w reklamie zewnętrznej dowodzi, że 48 proc. respondentów zauważa nośniki Cityscreen, 34 proc. rozpoznaje emitowane treści, a w przypadku 19 proc. emitowane treści zwiększają świadomość marki.
Spółka City jest pionierem w dziedzinie interaktywnej reklamy na nośnikach Cityscreen w technologii LED. Na polskim rynku, jako pierwsza zaproponowała swoim klientom tę formę kampanii, dając im możliwość skutecznej reklamy w okresie letnim.

Wakacje to czas, kiedy miliony turystów spędzają wolne chwile odpoczywając nad Bałtykiem. Zrelaksowani wczasowicze, przebywający z dala od tradycyjnych form reklamy to atrakcyjna grupa otwarta na nowoczesny przekaz reklamowy. Spółka City wykorzystując to zaoferowała reklamodawcom sieć interaktywnych nośników reklamowych w 8 najpopularniejszych nadmorskich kurortach: Sopot, Hel, Jastarnia, Władysławowo, Łeba, Ustka, Kołobrzeg, Międzyzdroje. Ekrany LED zlokalizowane są w kluczowych miejscach przy głównych deptakach, arteriach, promenadach, co zwiększa ich skuteczność.

Doskonała lokalizacja w warunkach mnogości bodźców to jednak za mało. Aby przyciągnąć uwagę i zainteresować odbiorcę konieczny jest atrakcyjny przekaz i niestandardowa forma. Reklama na Cityscreen to odpowiedź na wymogi rynku. Doskonałej jakości obraz wyświetlany na ekranie LED o powierzchni 12 m2 połączony z dźwiękiem skutecznie wzmacnia przekaz reklamowy. Dodatkowo daje reklamodawcom jeszcze jedno, kluczowe narzędzie - możliwość interaktywnej komunikacji z klientem poprzez wykorzystanie technologii mobilnych SMS i Bluetooth.

Interakcja z odbiorcą poprzez SMS, MMS, czy Bluetooth to narzędzie, które stwarza nowe możliwości wzbogacenia kampanii np. poprzez przeprowadzenie konkursu, głosowania SMS czy wysyłki kontentu przez Bluetooth do odbiorców znajdujących się w okolicy nośnika Cityscreen. Jak pokazują przykłady interaktywnych kampanii przeprowadzonych przez City znacznie zwiększają one skuteczność działań reklamowych. Kampania dla internetowego sklepu muzycznego Muzodajnia.pl, należącego do operatora telefonii komórkowej PLUS, przeprowadzona w sezonie zimowym 2010, w której narciarze wysyłali SMSy, głosując na ulubione utwory zaowocowała 12 000 wysłanych wiadomości. Przez 2 miesiące trwania kampanii rozpoznano 53 000 unikalnych numerów telefonów, które znalazły się w zasięgu nośników Cityscreen.

Ponadto Cityscreen’y są podłączone on-line do systemu, który pozwala dostosowywać prowadzoną kampanię do zmieniających się warunków i na bieżąco kształtować przekaz w zależności od pogody, pory dnia, zmieniającej się oferty, promocji i wielu innych czynników.

Letnia oferta LED’s sunshine obejmująca nadmorskie kurorty dostępna jest dla reklamodawców już drugi sezon, w tym roku nowością są pakiety ofertowe. Każdy z 4 pakietów: Premium Bałtyk, Premium Hel, Premium Interactive Bałtyk, Premium Interactive Hel, zawiera przemyślaną kampanię określającą różne nasilenie poszczególnych elementów akcji. I tak w zależności od pakietu zmienia się m.in. liczba nośników, wyświetleń, czas trwania i rodzaj kampanii, co pozwala optymalnie zaplanować prowadzoną akcję promocyjną, maksymalizując jej skuteczność.

Nowa, letnia oferta LED’s sunshine dostępna jest dla klientów już od maja 2010r.

Więcej na http://city.com.pl