Rafał Pęczek

Rafał Pęczek Head of Marketing,
Blue Business Media

Temat: II Forum "Media Innovations & Consumer Trends" (16-17...


Obrazek

Druga edycja Forum Media Innovations & Consumer Trends
organizowanego przez Blue Business Media wspólnie z dziennikiem
Rzeczpospolita jest strategicznym spotkaniem ekspertów, strategów,
praktyków i wizjonerów kształtujących rynek mediów i reklamy w
Polsce.

Wśród prelegentów przedstawiciele m.in.: Polsat Cyfrowy,
CANAL+ Cyfrowy, HBO Polska, MTV Networks, Discovery Networks,
Telewizja Polska, PTK Centertel, Grupa TP, P4, Avon, E.Wedel, US
Pharmacia, 3M, Polskie Radio, Presspublica, AGORA, Przekrój,
NEWSWEEK, WPROST, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, Google Polska,
ONET.PL, MRM Worldwide, DDB, Euro RSCG, Saatchi & Saatchi,
McCann-Erickson


Uczestnicząc w tym unikalnym Forum będziecie mieć Państwo
możliwość dyskusji o perspektywach rozwoju rynku mediów, nowych
technologiach, innowacjach, dynamicznie zmieniających się
konsumentach, tym jak budować ich zaangażowanie i generować
zyski.

Konsument, kontent, social media, personalizacja, segmentacja,
interakcja, monetyzacja
to słowa kluczowe podczas naszego
Forum. Będąc częścią tego think tank-u managerów zajmujących
się Telewizją, Internetem, Prasą, Radiem, Mobile, produkcją
kontentu i rozwiązań IT uzyskacie Państwo wgląd w trendy i nowe
możliwości rozwoju.

Dla twórców reklamy będzie to wyjątkowa okazja dla weryfikacji i
dopasowania strategii do nowych rozwiązań, które oferują media.
A dyrektorzy marketingu zarządzający największymi budżetami
podzielą się swoimi oczekiwaniami i wizjami nowych, efektywnych
sposobów komunikacji z konsumentem.

POBIERZ PROGRAM:
http://www.bbm.pl/uploads/media/broszura_Media_2011.pdf



Do zobaczenia! na Forum Media Innovations & Consumer Trends!

Masz pytania? Chcesz zgłosić uczestnictwo? Pisz lub dzwoń.

Rafał Pęczek
Blue Business Media
rafal.peczek@bluebusinessmedia.com
kom. 606 220 168

Obrazek