konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Nie wiem czy pamiętacie, ale marketing zapachowy jest w Polsce już od dłuższego czasu.
Chociażby aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów.

Większości z Was pewnie nadal kojarzy zawieszki ze śmierdząca choinką dyndającą na lusterku w taksówce :)

Zaskoczę Was od tego czasu w tej dziedzinie technika przeskoczyła pułap nudy i tandety czyli to co innym wydawało się niemożliwe :)

Obecnie zawieszki wykorzystywane są do aroma marketingu przez czołowe polskie firmy, dlatego, że jakość i nieśmiertelny kształt choinki odeszły do lamusa i pojawiła się nowa era zawieszek.

Obecnie kształty zawieszki można dowolnie formować a zapach kojarzyć z ciepłem olejków, po aromatyczną kawę i chłodne orzeźwiające.

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

korzystam z choinek. Te olejki i regulacja dla mnie to zadna rewelacja.

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

I do rymu wyszło ;)
Producentów zawieszek na rynku polskim jest kilku, dlatego trudno dyskutować o jakości.

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

trudno zawieszki nazywać AROMAMARKETINGIEM ... aromamarketing polega na dopieraniu odpowiednich zapachów do brandu, produktu, marki itp. w przypadku zawieszek zapachowych , zapachy pojawiające sie w nich są z reguły bprzypadkowe.
Paulina Anna Surowiec

Paulina Anna Surowiec Marketing Manager

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Justyna Kwaśniewska:
Nie wiem czy pamiętacie, ale marketing zapachowy jest w Polsce już od dłuższego czasu.
Chociażby aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów.

Większości z Was pewnie nadal kojarzy zawieszki ze śmierdząca choinką dyndającą na lusterku w taksówce :)

Zaskoczę Was od tego czasu w tej dziedzinie technika przeskoczyła pułap nudy i tandety czyli to co innym wydawało się niemożliwe :)

Obecnie zawieszki wykorzystywane są do aroma marketingu przez czołowe polskie firmy, dlatego, że jakość i nieśmiertelny kształt choinki odeszły do lamusa i pojawiła się nowa era zawieszek.

Obecnie kształty zawieszki można dowolnie formować a zapach kojarzyć z ciepłem olejków, po aromatyczną kawę i chłodne orzeźwiające.

hehe... ale mi sie skojarzyło z tymi "zapachowymi choinkami" bo jak byłam piękna i młoda (chyba z 6 lat miałam) a teraz zostało tylko piękna ;-) to w białym "maluchu" u taty wisiała taka jedna i w lecie dawała po nozdrzach ostrym i mdlącym zapachwm wanilii... osz kurcze co to był za zapach! cały samochód był tym czymś "pachnący" - tylko szkoda, że przez pierwsze kilka dni, a potem to tylko taka "ozdoba" była ;-) ale wracając do rzeczy: można to nazwać aroma markietingiem tym bardziej, że auto jakby nie patrzeć też służy niektórym do pracy (taxi, przedstawiciel handlowy) i miło jest gdy w aucie ładnie pachnie. Dziś mamy do wyboru różne materiały: odświeżacze w areozolu, zawieszki, gąbki nasączone czymś zapachowym, galaretki, olejki, buteleczki. Wydają one zapachy zdecydowanie "wyższej generacji" niż wspomniene choinki. Są przyjazne dla zmysłów, delikatne, w ładnych ozdobnych flakonikach, opakowaniach czy zawieszkach i co najważniejsze nie pachną krótkotrwale tylo ten zapach utrzymuje się przez kilka tygodni.
A odnośnie marketingu zapachowego to był raz pomysł, aby jedna z korporacji taxi stosowała w swoich autach jeden z dostępnych na rynku zapachów AMBI PUR CAR - czyż to nie jest pomału wdrażany aromamarketing? ;-)
Wiecie, że w Polsce wszystko jest z opóźnieniem... także i swoje polskie marki i biura się doczekają stosowania marketingu zapachowego ;DPaulina Anna Surowiec edytował(a) ten post dnia 15.03.10 o godzinie 19:36

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Marcin Kasprzak:
trudno zawieszki nazywać AROMAMARKETINGIEM ... aromamarketing polega na dopieraniu odpowiednich zapachów do brandu, produktu, marki itp. w przypadku zawieszek zapachowych , zapachy pojawiające sie w nich są z reguły bprzypadkowe.

Przy obecnej technologi, nieograniczonych kształtach wykrojników i aromatach na indywidualne zamówienie, zawieszki zapachowe jak najbardziej spełniają funkcję aromamarketingu. To, że są nieumiejętnie wykorzystywanym narzędziem aromamarketingu to już inna sprawa.
Paulina Anna Surowiec

Paulina Anna Surowiec Marketing Manager

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Justyna Kwaśniewska:
Marcin Kasprzak:
trudno zawieszki nazywać AROMAMARKETINGIEM ... aromamarketing polega na dopieraniu odpowiednich zapachów do brandu, produktu, marki itp. w przypadku zawieszek zapachowych , zapachy pojawiające sie w nich są z reguły bprzypadkowe.

Przy obecnej technologi, nieograniczonych kształtach wykrojników i aromatach na indywidualne zamówienie, zawieszki zapachowe jak najbardziej spełniają funkcję aromamarketingu. To, że są nieumiejętnie wykorzystywanym narzędziem aromamarketingu to już inna sprawa.

no właśnie... w naszym kraju niestety nie doceniamy jeszcze tego rewelacyjnego marketingu zmysłowego, chociaż pomalutku te zmysły się w nas budzą ;-) tylko dlaczego tak pomalutku??? przecież każdy lubi jak gdzieś, coś lub ktoś ładnie pachnie, bo chętniej się wtedy przebywa w takim otoczeniu czy przy takiej osobie (no chyba, że owa osoba pachnie nad-intensywnie wylewając na siebie całą buteleczkę zapachowego eliksiru). Ale na szczęście powstają już w kraju takie "pachnące firmy" ;-))) które szerzą swoją misję i rozpylają w biurach i na eventach subtelne zapachy... oby tak dalej!

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Justyna Kwaśniewska:
Marcin Kasprzak:
trudno zawieszki nazywać AROMAMARKETINGIEM ... aromamarketing polega na dopieraniu odpowiednich zapachów do brandu, produktu, marki itp. w przypadku zawieszek zapachowych , zapachy pojawiające sie w nich są z reguły bprzypadkowe.

Przy obecnej technologi, nieograniczonych kształtach wykrojników i aromatach na indywidualne zamówienie, zawieszki zapachowe jak najbardziej spełniają funkcję aromamarketingu. To, że są nieumiejętnie wykorzystywanym narzędziem aromamarketingu to już inna sprawa.

Obecnie nie spełniaja funkcji aromamarketingu- jeśli były by robione np. zawieszki w kształcie czekolady Wedla z zapachem czekolady lub nadzienia to owszem, w przypadku kiedy jest to reklamówka firmy Wedel pachnaca cytryną to nie jest to aromamarketing.

Poza tym zawieszki są rzeczą, której firmy nie traktuja jako poważne narzędzie w aromamarketingu. Kojarzą się z reklamą , która jest bardzo banalna i oklepana i niczym nie zaskakuje. Firmy poszukują czegoś, czym można zaskoczyć, zadziwić, intrygować....

...aromatach na indywidualne zamówienie....hmmm wiesz ile kosztuej stworzenie najprostszej wizytówki zapachowej? a ile moze kosztować stworzenie jej przez najlepszych zapachowych designerów świata?Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 17.03.10 o godzinie 09:06

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Marcin Kasprzak:
Obecnie nie spełniaja funkcji aromamarketingu- jeśli były by robione np. zawieszki w kształcie czekolady Wedla z zapachem czekolady lub nadzienia to owszem, w przypadku kiedy jest to reklamówka firmy Wedel pachnaca cytryną to nie jest to aromamarketing.

A czyja to wina? U producenta możesz zamówić zawieszkę w kształcie czekolady i takim zapachu.

Poza tym zawieszki są rzeczą, której firmy nie traktuja jako poważne narzędzie w aromamarketingu. Kojarzą się z reklamą , która jest bardzo banalna i oklepana i niczym nie zaskakuje. Firmy poszukują czegoś, czym można zaskoczyć, zadziwić, intrygować....

Kwestia wyobraźni, wyczucia, odpowiedniego, świadomego kreowania marki...
...aromatach na indywidualne zamówienie....hmmm wiesz ile kosztuej stworzenie najprostszej wizytówki zapachowej? a ile moze kosztować stworzenie jej przez najlepszych zapachowych designerów świata?

Do czego potrzebni są najlepsi designerzy? Do zawieszki w kształcie czekolady i odpowiednio dobranego zapachu?
Do tego trzeba tylko/aż pomyśleć a nie wydawać lekką ręką pieniądze na pseudo reklamę.

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Justyna Kwaśniewska:
Marcin Kasprzak:
Obecnie nie spełniaja funkcji aromamarketingu- jeśli były by robione np. zawieszki w kształcie czekolady Wedla z zapachem czekolady lub nadzienia to owszem, w przypadku kiedy jest to reklamówka firmy Wedel pachnaca cytryną to nie jest to aromamarketing.

A czyja to wina? U producenta możesz zamówić zawieszkę w kształcie czekolady i takim zapachu.

to wina klientów i ich krotkowzrocznosci :)

Poza tym zawieszki są rzeczą, której firmy nie traktuja jako poważne narzędzie w aromamarketingu. Kojarzą się z reklamą , która jest bardzo banalna i oklepana i niczym nie zaskakuje. Firmy poszukują czegoś, czym można zaskoczyć, zadziwić, intrygować....

Kwestia wyobraźni, wyczucia, odpowiedniego, świadomego kreowania marki...

sądzę , żę są zdecydowanie lepsze i oryginalniejsze metody wykorzystania zapachu.
...aromatach na indywidualne zamówienie....hmmm wiesz ile kosztuej stworzenie najprostszej wizytówki zapachowej? a ile moze kosztować stworzenie jej przez najlepszych zapachowych designerów świata?

Do czego potrzebni są najlepsi designerzy? Do zawieszki w kształcie czekolady i odpowiednio dobranego zapachu?
Do tego trzeba tylko/aż pomyśleć a nie wydawać lekką ręką pieniądze na pseudo reklamę.

piszesz o aroamtach na indywidualne zamówienie...wiec chyab mamy inne pojecie tzw. scent identity...

Inaczej: jeśli dla Ciebie marketing zapachowy to zawieszka...to dość wąskie spojrzenie na temat. Rownei dobrze,moze to być dużo oryginalniejszy pachnacy permanentnie przez rok czasu breloczek samochodowy, podkładka pod myszkę czy pachnacy długopis. To nei marketing zapachowy-to reklama zapachowa, ktora jedynie w pewnym % wpisuje się w koncepcję AromaMarketingu. Otoż dla mnei marketing zapachowy to szereg działań , które prowadzą do stworzenia zapachowego Corporate Identity zwanego u nas w firmie roboczą nazwa ScentID. Są to dzialania na wielu polach ,aby dotrzeć do klienta z zpachem korporacyjnym. Wbrew pozorom, nawet czekolada moze pachnieć wyjatkowo i inaczej biorąc pod uwagę uwarunkowania kulturowe, preferencje i grupę docelową.

Zapach indywidualny to wizytówka i aby był on niepowtarzaly i tworzył konkretną wartość marki, musi być WYKREOWANY na podstawie konkretnych przesłanek , a nei zdjety z półki perfumiarza...po to są designerzy, za ktorych najwieksze światowe korporacje placą ogromne sumy pieniędzy aby wykreowali niebanalną kompozycję dla danej marki. Ale tylko dlatego póxniej klienci konkretnych marek hotelowych chcą kupować taki zapach dla siebei do domu...

Według Twojego toku myślenia....poco wogole wydawać pieniądze na reklamę...po co angażować grafików , robić "wypasione" strony internetowe, robić pokaźne stoiska targowe, itp. itd. skoro wystarczy tylko/aż pomyśleć.

Mam wrażenie ,ze to co piszesz opierasz tylko o swoje subiektywne odczucia więc wybacz ale mam 6 lat doswiadczenia na rynku zapachowym i delikatnie tylko zwracam Ci uwagę ,że jesteś w wielkim błędzie sądząc, że zapach czekolady jest bez znaczenia jaki jest :)Marcin Kasprzak edytował(a) ten post dnia 17.03.10 o godzinie 12:57

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Paulina Anna Surowiec:
Justyna Kwaśniewska:
Nie wiem czy pamiętacie, ale marketing zapachowy jest w Polsce już od dłuższego czasu.
Chociażby aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów.

Większości z Was pewnie nadal kojarzy zawieszki ze śmierdząca choinką dyndającą na lusterku w taksówce :)

Zaskoczę Was od tego czasu w tej dziedzinie technika przeskoczyła pułap nudy i tandety czyli to co innym wydawało się niemożliwe :)

Obecnie zawieszki wykorzystywane są do aroma marketingu przez czołowe polskie firmy, dlatego, że jakość i nieśmiertelny kształt choinki odeszły do lamusa i pojawiła się nowa era zawieszek.

Obecnie kształty zawieszki można dowolnie formować a zapach kojarzyć z ciepłem olejków, po aromatyczną kawę i chłodne orzeźwiające.

h
A odnośnie marketingu zapachowego to był raz pomysł, aby jedna z korporacji taxi stosowała w swoich autach jeden z dostępnych na rynku zapachów AMBI PUR CAR - czyż to nie jest pomału wdrażany aromamarketing? ;-)
Paulina Anna Surowiec edytował(a) ten post dnia 15.03.10 o godzinie 19:36


to nie jest marketing zapachowy...byłby nim wtedy kiedy AmbiPur stworzyłby dla tej korporacji indywidualną wizytówkę zapachową :) albo gdyby jeden z zapachów ambipura aromatyzujacy taksówki , był poparty reklamą wizualna i dźwiękową wówczas można by mówić o promocni produktu przez zapach takie 2w1 :)

konto usunięte

Temat: aromatyczne zawieszki zapachowe do samochodów

Marcin Kasprzak:
to wina klientów i ich krotkowzrocznosci :)

Nie wiem czy to sarkazm czy nie...?
sądzę , żę są zdecydowanie lepsze i oryginalniejsze metody wykorzystania zapachu.

Są lepsze? To zależy od kampanii.
Inaczej: jeśli dla Ciebie marketing zapachowy to zawieszka...to dość wąskie spojrzenie na temat.

Tematem wątku są zawieszki zapachowe.

Wbrew
pozorom, nawet czekolada moze pachnieć wyjatkowo i inaczej biorąc pod uwagę uwarunkowania kulturowe, preferencje i grupę docelową.

Masz rację. Najpierw pisałeś, że zawieszki to kiepski pomysł na reklamę szczególnie kiedy zawieszka w kształcie czekolady pachnie cytryną. Zgodziłam się w tej kwestii i powiedziałam, że wydawanie pieniędzy na taką reklamę to kiepski pomysł.
Według Twojego toku myślenia....poco wogole wydawać pieniądze na reklamę...po co angażować grafików , robić "wypasione" strony internetowe, robić pokaźne stoiska targowe, itp. itd. skoro wystarczy tylko/aż pomyśleć.

To jest Twoja nadinterpretacja tego co napisałam, a napisałam jedynie to co powyżej. Zawieszka w kształcie czekolady o zapachu cytrynowym to pieniądze wyrzucone w błoto.
Mam wrażenie ,ze to co piszesz opierasz tylko o swoje subiektywne odczucia więc wybacz ale mam 6 lat doswiadczenia na rynku zapachowym i delikatnie tylko zwracam Ci uwagę ,że jesteś w wielkim błędzie sądząc, że zapach czekolady jest bez znaczenia jaki jest :)

Nie rozmawiam z Tobą aby udowodnić swoją rację tylko wymienić poglądy.

Następna dyskusja:

zawieszki zapachowe EURO 20...




Wyślij zaproszenie do