Kamila Drozdowicz

Kamila Drozdowicz Senior Resource
Manager | Dynamics
365 Competency
Center

Temat: Marketing partnerski a marketing wewnętrzny

Od kilku lat rozwija się koncepcja marketingu partnerskiego (relacji, relacyjnego, interakcji, więzi, związku) oraz marketingu wewnętrznego( personalnego, karowego). Jak czytam najnowsze artykuły to kwestia zarządzania w przedsiębiorstwie nie może się teraz obyć bez marketingu, generalnie w przedsiębiorstwie usługowym najważniejsi są ludzie, pracownicy ale bez umacniania więzi z klientem generujemy straty a nie zysk.


Która koncepcja jest Waszym zdaniem jest ważniejsza??

konto usunięte

Temat: Marketing partnerski a marketing wewnętrzny

Nie ma ważniejszych i mniej ważnych chyba:) W usługach jedno przekłada sie na drugie. Niezadowolony pracownik materiaqlizuje się w niezadowolonym kliencie.;-)
W marketingu produktu punkt ciężkości przenosi się bardziej na marketing tradycyjny, ale to nie tyle kwestia ważności co koncentracji w danym momencie prowadzenia działalności. Tak mi się wydaje.

konto usunięte

Temat: Marketing partnerski a marketing wewnętrzny

Zgadzam się z Agnieszką. Nawet najlepsza i za ogromne pieniądze przygotowana kampania marketingowa "na zewnątrz" może się okazać wyrzuceniem pieniędzy w błoto w sytuacji gdy w firmie są zgrzyty.
Dlatego każdy marketing usług zaczyna sie od porządkowania własnego podwórka (podnoszenie jakości usług, budowanie lojalności partnerów i pracowników, współodpowiedzialność za firmę itd.)
Ireneusz Jaworski

Ireneusz Jaworski Pełnomocnik Zarządu
ds. Systemu Jakości,
UPOS System sp. ...

Temat: Marketing partnerski a marketing wewnętrzny

Kamila Walęcka:
Od kilku lat rozwija się koncepcja marketingu partnerskiego (relacji, relacyjnego, interakcji, więzi, związku) oraz marketingu wewnętrznego( personalnego, karowego). Jak czytam najnowsze artykuły to kwestia zarządzania w przedsiębiorstwie nie może się teraz obyć bez marketingu, generalnie w przedsiębiorstwie usługowym najważniejsi są ludzie, pracownicy ale bez umacniania więzi z klientem generujemy straty a nie zysk.

Która koncepcja jest Waszym zdaniem jest ważniejsza??


Kwestia co zdefiniujemy jako marketing - to słowo jest niestety nadużywane.
Należy działać mądrze a więc wiadomo że jeśli pracownicy nie będą zmotywowani, nie będzie im się chciało chcieć to nie ma mowy o dobrych relacjach z klientem, dla klienta jest ważne czy Twój pracownik traktuje go wyjątkowo czy jak przeszkadzacza w pracy :)
Na nic wspanaiałe plany marketingowe jeśli nikomu nie zależny na ich wdrożeniu.



Wyślij zaproszenie do