konto usunięte

Temat: książki

Witam wszystkich:)poszukuje dobrej (a może jakiejkolwiek...) książki o promocji regionów, miast itp. Za wszelkie namiary z góry dziękuję.
Pozdrawiam:)
Tomasz S.

Tomasz S. Jumper, dociekliwiec
oczywistości

Temat: książki

Miasto o region to trochę zupełnie inne materie, czy mógłbyś bardziej się określić.

konto usunięte

Temat: książki

to fakt:)
coś już znalazlem:)
Ostatnio ukazała się książka Andrzeja Szmromnika - "Marketing terytorialny - miasto i region na rynku". W sumie publikacja jest dość ogólna - i co najgorsze bardzo teoretyczna. Nie ma jak to praktyka;)
dzięki za zainteresowanie tematem;)
pozdrawiam:)
Tomasz S.

Tomasz S. Jumper, dociekliwiec
oczywistości

Temat: książki

Książka Andrzej Szromnika, to dobry wybór. Jeśli zaś stricte chodzi o promocje miasta, to Małgorzata Czornik „Promocja Miasta”. A ogólnie też polecam książkę wydaną pod redakcja Tadeusza Markowskiego „Marketing Terytorialny”, PAN KPZK z 2006 r. – są tam chyba 2 lub 3 rozdziały poświęcone promocji terytorialnej. A dodatkowo M. Florek „Podstawy marketingu terytorialnego”.

konto usunięte

Temat: książki

Niektóre z pozycji nie traktują dokładnie o marketingu miejsc, ale mogą się przydać:

- Anholt Simon, Sprawiedliwość Marek, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2006
- Anholt Simon, Hildreth Jeremy, Brand America. Tajemnica Megamarki, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2005
- Kotler Philip, Marketing, Rebis, Warszawa 2005
- Kotler Philip Jatusripitak Somkid, Maesincee Suvit, Marketing Narodów, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999
- Stawicka Magdalena, Atrakcyjność Inwestycyjna Polski, Cedetu, Warszawa 2007
- Świątecki Andrzej (redakcja) Kontusz fado, bursztyn, Wydawnictwo Best Eastern Plaza Hotels, Warszawa1998.
- Zaorska A., Ku globalizacji? Przemiany w korporacjach transnarodowych i w gospodarce światowej, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1998

- Praca zbiorowa pod redakcją naukową Andrzeja Świąteckiego Nowy Incentive w Polsce, Wydawnictwo Elect Business Service & Travel, Warszawa 2005

gdzies miałam dokładniejszy spis, poszukam.
Robert S.

Robert S. ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...

Temat: książki

To ja dodam najnowszą książkę poświęconą tej tematyce z najnowszymi przykładami - napisana przez praktyków - szefów największych agencji pracujących na rzecz miast i regionów "Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego". Zero teorii - tylko praktyka. Książka w całości traktuje o promocji miast i regionów, budowie marki miasta i regionu, realizowanych kampaniach, strategiach i problemach z ich wdrożeniami. Książka do kupienia tutaj: http://www.marketingmiejsca.com.pl/zamow-marketingowe-...
Książka nie jest podręcznikiem akademickim i przydaje się przede wszystkim pracownikom samorządowym odpowiedzialnym za promocję.
Wydanie - jesień 2011 roku.

SPIS TREŚCI:
•Radosław Zawadzki
Mazury Cud Natury
•dr Monika Hajdas, Maciej Dolata
Branding miast – szerszy punkt widzenia
•Artur Żyrkowski
Ustawodawca chciał dobrze…
•Anna Nowak
Jak zbudować markę województwa
•Jacek Sadowski
Spójna strategia marki miasta, receptą na kadencyjną rzeczywistość
•Piotr Wachowicz
Jak skutecznie wdrażać strategię marki miasta
•Ryszard Grobelny
Sukcesy budują wizerunek lidera
•Szymon Sikorski
Miasto dla obywateli. Obywatele dla miast
•Sebastian Hejnowski
Odpowiednie media do odpowiedniego komunikatu
•Robert Stępowski
Media Relations: Dziennikarz to nie wróg, tylko mu czasu brak
•dr Bartłomiej Walas
Synergia poprawia efektywność
•Łukasz Wilczyński
Jak z „Polski Wschodniej” zrobić „Piękny Wschód”
•Adam Kałucki, Marek Tobolewski
Miasta i regiony z pomysłem na siebie
•O promocji samorządowi liderzy
•Wydatki miast i województw na promocjęRobert S. edytował(a) ten post dnia 29.01.12 o godzinie 07:06

Następna dyskusja:

Książki - TOP 10




Wyślij zaproszenie do