konto usunięte

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

hej, takie przemyślenia poranne mnie naszły:)

czy dobra akcja wirusowa ma swój koniec, happy end, odsłonienie kart? czy na końcu pojawiają się napisy?

Jak sądzicie? Jak zręcznie przemycić nazwę marki lub produktu? :)

konto usunięte

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

A ja myślałem,że czegoś się dowiem...
Macie niecałe 0,4 odpowiedzi na osobę :)))

konto usunięte

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

hehe, na tym polega magia szeptu:)
Aleksander Szulc

Aleksander Szulc ​Business
Development at Dozo
Media

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

Czy grypa kiedyś się skończy?
Wirusy mogą żyć wiecznie :) Chuck Norris nadal żyje :) ale czy przynosi dochody?
Maciej Wojewódka

Maciej Wojewódka analityk, manager,
badacz, organizator,
uhonorowany za kr...

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

Czy masz coś konkretnego na myśli, Malinko?
Magdalena Bigaj

Magdalena Bigaj Ekspertka dialogu
społecznego i
strategii
komunikacji

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

przemycanie w ogóle nie wchodzi w grę, zakłądając przecież, że działamy jawnie (bo tylko takie działanie jest zgodne z etyką). nie ma wówczas problemu przemycania, bo marka obecna jest od poczatku.
przykładów jak to mozna świetnie zrobić jest wiele, z ostatnich np monitory dla grafików, zdaje się że 180'PR to robił (choć dokładnie nie pamiętam)
więcej na zachodzie, ale tu akurat nie ma się co dziwić, jak mawiali w jednej poslkiej produkcji "maja rozmach s...ny";)

Womm na pewno nie umrze, natomiast nieźle oberwie się tym, którzy się nim niezręcznie posłużą. i tych przykładów jest jeszcze więcej.
Aleksander Szulc

Aleksander Szulc ​Business
Development at Dozo
Media

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

Magdalena Rówińska:
przemycanie w ogóle nie wchodzi w grę, zakłądając przecież, że działamy jawnie (bo tylko takie działanie jest zgodne z etyką). nie ma wówczas problemu przemycania, bo marka obecna jest od poczatku.
...";)

Womm na pewno nie umrze, natomiast nieźle oberwie się tym, którzy się nim niezręcznie posłużą. i tych przykładów jest jeszcze więcej.

I tu się nie zgodzę :) Liczy się podejście unikalne do potrzeb klienta i jego targetu. Są grupy z którymi można pobawić się w kotka i myszkę, można robić kampanie, które polegają na "przeciągnięciu" konsumenta (wy wiecie, że to reklama, ale nie wiecie czego i czekacie na ciąg dalszy), są kampanie które polegają na grze, dojdź czyja to reklama i całe mnóstwo koncepcji, które można mnożyć, gdzie obcujemy w sferze niejawności.

Na ludzi, którzy mówią o etyce w biznesie, patrze podejrzliwie jak na polityków, którzy mówią o uczciwości.
Chodzi o to, żeby grać fair-play wobec klientów i konsumentów i tu niestety nawet już nie chodzi o bycie porządnym człowiekiem, ale o zwykły strach, co się może stać jak odkryją co im się zrobiono. PR rządzi :(
Aleksander Szulc

Aleksander Szulc ​Business
Development at Dozo
Media

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

no właśnie ciąg dalszy wypowiedzi o ludziach mówiących o etyce :)

Agora :) W dużego zawsze najłatwiej się rzuca :) Zaiste piękny marketing zrobiliście naszej klasie odnośnie GIODO, zupełnie pomijając, że wasze serwisy miały identyczny problem...
Czy chcemy dalej rozmawiać o etyce?
Anna Szulwińska

Anna Szulwińska Konsultant i
Specjalista Ds.
Marketingu i PR,
Project & B...

Temat: koniec marketingu szeptanego?????????

MALINA W.:
Jak sądzicie? Jak zręcznie przemycić nazwę marki lub produktu? :)

Najlepiej skupić się na formie i pomyśle samej kampanii szeptanej,
najlepszy pomysł na przemycenie nazwy marki/produktu powinien opierać się/wynikać z niego.

Sama pracuję teraz nad dwiema zupełnie różnymi akcjami szeptano-viralowymi
i przy jednej, ponieważ jest to specyficzna branża i pomysły na te kampanie
- troche obawiam się "przyjęcia odsłonięcia" :)Anna Szulwińska edytował(a) ten post dnia 25.04.08 o godzinie 05:20

Następna dyskusja:

zastosowanie marketingu sze...




Wyślij zaproszenie do