Anna
Bosak
Communication
Specialist,
Streetcom
Temat: Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego
Temat Kodeksu został poruszony na piątkowej konferencji WOMM. Dla tych co nie byli, krótkie info. Z inicjatywy Streetcom powstaje w ramach IAA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy) Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego. W prace nad Kodeksem włączyły się również inne agencje marketingu szeptanego, w najbliższą środę będzie on konsultowany ze stowarzyszeniami należącymi do Rady Reklamy.Marketing szeptany nie ma dobrej reputacji w Polsce, działania "szemrane" szkodzą całej branży i dlatego uznaliśmy, że trzeba wprowadzić konkretne zasady i promować dobre praktyki MSZ. Temu ma służyć Kodeks.
Prezentację i główne założenia kodeksu znajdziecie na stronie
http://www.slideshare.net/Streetcom/kodeks-etyki-marke...
Jutro powinna też pojawić się na stronie kodeksu http://www.kems.com.pl
Prace nad kodeksem cały czas trwają, więc jak macie jakieś sugestie, uwagi to piszcie.Anna Smólska edytował(a) ten post dnia 30.03.09 o godzinie 18:58