konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Dziękujemy Wszystkim za konstruktywną krytykę. Mamy nadzieję, że dzięki takim ludziom jak Państwo następne tego typu akcje będą coraz lepsze.
W razie jakichkolwiek dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Ryszard B.

Ryszard B. niewidomy jest samą
wyobraźnią..

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Być może należało to inaczej nazwać, jednak dobór kandydata był bardzo skomplikowanym procesem. Łatwo jest ocenić, że Patryk się nie nadaje, ale według naszych kryteriów był najlepszy. Należy zauważyć, że wybieranie kompletnego freak’a mogło być niebezpieczne z wielu powodów – np. niestabilności emocjonalnej.

Nie zgadzam się z Panią. Ludzie zakręceni szybko odnajdują się
w nowych warunkach i bardzo szybko do nich dostosowują. Patryk
nie odnalazł się w tym eksperymencie.

To nie jest show. Projekt nie miał być teatrem ulicznym, ani pokazem cyrkowym. Miał na celu ukazanie, że można utrzymać stały kontakt ze światem i być aktywnym w społecznościach (które ostatnio stają się najpopularniejszą formą aktywności w Internecie), w niecodziennych warunkach, przy pomocy społecznościowego smartphone’u.

Każdy smartphone ma dosęp do takich portali jak FB - nie istnieje coś takiego
jak smartphone społecznościowy.

Eksperyment nie zakłada ciągłej reklamy smartphone’a marki LG. Naszym celem jest pokazanie pewnych jego możliwości. Patryk prowadzi jednocześnie swój profil oraz FanPage, jest w ciągłym kontakcie ze znajomymi i resztą świata i nie jest to bezpośrednia promocja smartphone’a. Jest to eksperyment społeczny, a nie standardowa kampania reklamowa.

Prowadzenie jego profilu to tylko dodawanie nowych znajomych. Nie widziałem
tam żadnej jego aktywności. Przykro mi ale nie rozumiem jak można siedzieć
w zamknięciu tydzień czasu i nie zainteresować się możliwościami zabawki
dzięki której mam jedyny kontakt ze światem.

Patryk nie zainstalował na nim praktycznie nic, nie zainteresował się żadną
z opcji jaką ma ten telefon itd. itp. - on tam tylko siedział z gorącym telefonem
w ręce.

Nasza praca to nie tylko siedzenie i wrzucanie informacji na stronę i dawanie się Wam Panowie we znaki :) Proszę nam uwierzyć :)
Niestety szczegółami organizacji i koordynacji projektu nie możemy się pochwalić ze względu na obowiązujące nas klauzule i umowy. Mam nadzieję, że nie będzie Pan miał nam tego za złe :)

Tego tym bardziej nie rozumiem. Nie będzie żadnego making-of?!?

Panie Ryszardzie, nie przewidzieliśmy takich zagorzałych followersów jak Pan, to prawda :) Netykieta jako taka obowiązuje na FaceBooku, jednak najwyraźniej nie wszyscy sobie zdają z tego sprawę. Interwencje moderatora dotyczyły nie tylko dyskusji z Panami, co wydaje mi się przez Panów pomijane. Regulamin się pojawił właśnie z tych powodów, choć jak widać zwiera same przewidywalne treści, prócz tego wątku, który faktycznie powstał specjalnie w odpowiedzi na Panów komentarze.

Zacznę od tego że nie złamałem nigdzie zasad netykiety.
Przygotowując się do tego projektu powinniście zdawać sobie sprawę
jakimi prawami rządzą się wszelakie społeczności i jak mogą
one reagować. Z tego co Pani pisze to nie byliście wcale przygotowani
na negatyne odebranie projektu - co wtedy by się z nim stało i samym
Patrykiem?!?

W projekcie brało udział niecałe 2k ludzi, aktywnych było ok. 50 osób,
z Deszyfratora korzysta ok. 65 osób... nie wiem co zrobilibyście gdyby
zainteresowanie było na poziomie 200-300k osób???

Jest nam przykro, że takie wrażenie wywołaliśmy, jednak wynika to z różnego postrzegania celu tego eksperymentu, jak się zdaje. Każdy jednak ma prawo do swojej opinii, dlatego też przyjmujemy z pokorą całą krytykę.


Oczywiście ma Pani rację. Nie zdziwię się kiedy za kilka dni przeczytam
jakim wielkim sukcesem okazał się ten eksperyment ;)
Jacek Mossakowski

Jacek Mossakowski Marketing Manager
Poland, BlaBlaCar

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

MAGDALENA SZCZECHOWICZ:

Być może należało to inaczej nazwać, jednak dobór kandydata był bardzo skomplikowanym procesem. Łatwo jest ocenić, że Patryk się nie nadaje, ale według naszych kryteriów był najlepszy. Należy zauważyć, że wybieranie kompletnego freak’a mogło być niebezpieczne z wielu powodów – np. niestabilności emocjonalnej.

Z jednej strony troche rozumiem wasze obawy, z drugiej, nie robmy z igiel widel ;). Problem "niestabilnosci emocjonalnej" mozna rozwiazac kilkoma standardowymi testami psychologicznymi w formie formularza, plus, po wstepnym przesianiu, rozmowa z psychologiem.

Wbrew pozorom, freaki technologiczne potrafia byc o wiele bardziej poukladane w sferze czy to emocjonalnej czy to spolecznej niz ludzie od technologii odcieci. I nie jest to moj wymysl, a wyniki badan...

Nic to, powodzenia w ewaluacji ;).

[edit] Pani Magdo, to jeszcze ostatnie pytanie na do widzenia -- co jest najwiekszym sukcesem tego projektu?Jacek Mossakowski edytował(a) ten post dnia 15.07.10 o godzinie 17:49

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Witam.
Ogólnie zgadzam się z moimi przedmówcami. Projekt obserwuję od 9.07 (czyli od początku) jak tylko na FB znalazłem link do artykułu w ŻW. Poczułem się mocno zaskoczony bo pracowałem nad bardzo podobną ofertą. Może moje podejście jest po części złośliwe...

Nie mniej mam kilka uwag, którymi pragnę się podzielić (w części pokryją się z tym co już usłyszeliście).
- 2k fanów... zaskakująco mało, mimo, że podobnież BUZZ'a nie uruchomiliście, to jednak media swoje zrobiły. Wynik jest zdumiewająco niski. Jeśli chodzi o osoby AKTYWNE. Nie jest ich wiele. Jak sądzicie co jest powodem takiej sytuacji? Moim zdaniem w znacznej mierze:
- Patryk. Zdecydowanie nie odnalazł się. To nie ta osoba - chyba, że z założenia miał być szaraczkiem... w co wątpię, ponieważ jego rolą (abstrahując od "EKSPERYMENTU") było/jest przyciągnięcie ludzi. Dlatego stanął przed Złotymi Szałasami. Nieprawdaż? Jest mało elokwentny, a jego wypowiedzi po części zniechęcające. Sądzę, że nie potrafił wydobyć z siebie prawdziwego siebie.
- Sama gra miejska - za mało rozbudowana. Nikt nie widzi jak odbywa się zabawa. Co się dzieje, gdzie... nie ma interakcji praktycznie. Jedynie wskazówki. Nie ma koncepcji tak naprawdę, jest jedynie idea uwolnienia Patryka.
- Moim zdaniem temat za szybko runął w realizacje, jest nie dopracowany, albo zahamowany decyzjami/budżetem LG.

A pytanie ode mnie: w ilu % pomysł pierwotny na akcje został zrealizowany?

Dzięki.

p.s. pomysł świetny, wykonanie mnie zaskoczyło.. negatywnie raczej, choć widać, że ostatnio ciężko pracujecie :)

serdeczności.

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Błażej Zagańczyk:
Witam.
Ogólnie zgadzam się z moimi przedmówcami. Projekt obserwuję od 9.07 (czyli od początku) jak tylko na FB znalazłem link do artykułu w ŻW. Poczułem się mocno zaskoczony bo pracowałem nad bardzo podobną ofertą. Może moje podejście jest po części złośliwe...

Nie mniej mam kilka uwag, którymi pragnę się podzielić (w części pokryją się z tym co już usłyszeliście).
- 2k fanów... zaskakująco mało, mimo, że podobnież BUZZ'a nie uruchomiliście, to jednak media swoje zrobiły. Wynik jest zdumiewająco niski. Jeśli chodzi o osoby AKTYWNE. Nie jest ich wiele. Jak sądzicie co jest powodem takiej sytuacji? Moim zdaniem w znacznej mierze:
- Patryk. Zdecydowanie nie odnalazł się. To nie ta osoba - chyba, że z założenia miał być szaraczkiem... w co wątpię, ponieważ jego rolą (abstrahując od "EKSPERYMENTU") było/jest przyciągnięcie ludzi. Dlatego stanął przed Złotymi Szałasami. Nieprawdaż? Jest mało elokwentny, a jego wypowiedzi po części zniechęcające. Sądzę, że nie potrafił wydobyć z siebie prawdziwego siebie.
- Sama gra miejska - za mało rozbudowana. Nikt nie widzi jak odbywa się zabawa. Co się dzieje, gdzie... nie ma interakcji praktycznie. Jedynie wskazówki. Nie ma koncepcji tak naprawdę, jest jedynie idea uwolnienia Patryka.
- Moim zdaniem temat za szybko runął w realizacje, jest nie dopracowany, albo zahamowany decyzjami/budżetem LG.

A pytanie ode mnie: w ilu % pomysł pierwotny na akcje został zrealizowany?

Dzięki.

p.s. pomysł świetny, wykonanie mnie zaskoczyło.. negatywnie raczej, choć widać, że ostatnio ciężko pracujecie :)

serdeczności.

Czy moglibyśmy się dowiedzieć, o jaki inny projekt chodzi? :)

Jeśli chodzi o uwagi – owszem powtarzają się i dziękujemy za nie.
Jak już wcześniej pisaliśmy mieliśmy swoje założenia, pomysły, idee i je realizowaliśmy. Projekt ten budzi spore zainteresowanie i emocje. Jest pierwszym takim w Polsce więc nie dziwi nas, że w trakcie jego realizacji pojawiło się tyle opinii, uwag, krytyki. Kolejne tego typu akcje na pewno będą bazowały na naszym doświadczeniu.
Jeśli chodzi o ilość fanów oraz interakcje, biorąc pod uwagę takie okoliczności jak krótki czas trwania kampanii, brak szerszego wsparcia medialnego, okres wakacyjny i inne o których już pisaliśmy wcześniej, nie uważamy, że wynik jest kiepski :) Wręcz przeciwnie :)

Czas na ostateczne podsumowanie przyjdzie, kampania jeszcze trwa :)

Pozdrawiam
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Harder&Harder z dwoma innymi agencjami prowadzi kampanię dla LG pod hasłem onLife.

Hej Magda,
czy przypadkiem nie skopiowaliście akcji mającej na celu wypromowanie serwisu Bago.es - klona Grono.net przygotowanego na rynek Hiszpański?
Kilka lat temu, w Madrycie, odbył się niemalże identyczny eksperyment;
w szklanym pokoju została zamknięta skrzypaczka - Patricia.
Z ludźmi komunikowała się tylko przez witrynę społecznościową Bago.es.

Na dowód podaję linki do zdjęć:
http://www.flickr.com/photos/simiwaiye/2282420025
http://www.flickr.com/photos/simiwaiye/2283210356/
http://www.xeracion.com/nova/4002.html
http://www.estrafalarius.com/2007/11/08/encerrada-en-u...

Obrazek


Celem Patricii było skomponowanie utworu.
Celem Patryka jest pokazanie, jak fajnie można wykorzystać najnowszą komórkę do interakcji z facebookiem tj. znajomymi.

Podobieństwa obu akcji:
Miejsce:
Bago - Stolica Hiszpanii, ścisłe centrum,
OnLife - Stolica Polski, ścisłe centrum.

Oprawa:
Bago - szklany "dom",
OnLife - szklany "dom",
/nawet wymiary podobne.../

Timing:
Bago - tydzień,
OnLife - tydzień.

Jak jest napisane w poniższym artykule:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Skrzypaczka-zam...

"nigdy nie zrealizowano czegoś podobnego".
Teraz kluczowe pytanie:

Czy akcja wykonana wcześniej przez zespół promocyjny Bago.es była dla Was inspiracją?

Pozdrawiam,
mn

Po Edit:
jeszcze z podobieństw to nawet imiona bohaterów :)
Patricia & Patryk :)Mikołaj Nowak edytował(a) ten post dnia 16.07.10 o godzinie 11:56
Jacek Mossakowski

Jacek Mossakowski Marketing Manager
Poland, BlaBlaCar

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Mikołaj Nowak:
MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Harder&Harder z dwoma innymi agencjami prowadzi kampanię dla LG pod hasłem onLife.

Hej Magda,
czy przypadkiem nie skopiowaliście akcji mającej na celu wypromowanie serwisu Bago.es - klona Grono.net przygotowanego na rynek Hiszpański?

Ehhhh... To juz wiadomo, dlaczego potrzebny byl facet, nie kobieta.

Wczoraj chcialem napisac tutaj odpowiedz na pewien post OnLife na wallu, ale sobie dalem spokoj. Tylko, ze dzis znow sie rzecz powtarza.

Chodzi o slowa z oficjalnego stanowiska chyba H&H "Projekt ten budzi spore zainteresowanie i emocje". Zainteresowanie moze i budzil, przez jeden dzien. Ale emocji niemal zadnych, o czyms swiadczy dosc niemrawa dyskusja tutaj i bardzo leniwe, wrecz chlodne, podejscie mediow do tematu -- zarowno branzowych, jak i ogolnych. Tak samo, jak nie budzi kontrowersji. Reakcje sa nijakie z malutenkim przesunieciem na negatywne. Chyba, ze sie myle i z monitoringu mediow wyszlo cos innego...?

To jak z tym najwiekszym sukcesem projektu? No to moze jakas porazka sie znajdzie?

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Jacek Mossakowski:
Mikołaj Nowak:
MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Harder&Harder z dwoma innymi agencjami prowadzi kampanię dla LG pod hasłem onLife.

Hej Magda,
czy przypadkiem nie skopiowaliście akcji mającej na celu wypromowanie serwisu Bago.es - klona Grono.net przygotowanego na rynek Hiszpański?

Ehhhh... To juz wiadomo, dlaczego potrzebny byl facet, nie kobieta.

Wczoraj chcialem napisac tutaj odpowiedz na pewien post OnLife na wallu, ale sobie dalem spokoj. Tylko, ze dzis znow sie rzecz powtarza.

Chodzi o slowa z oficjalnego stanowiska chyba H&H "Projekt ten budzi spore zainteresowanie i emocje". Zainteresowanie moze i budzil, przez jeden dzien. Ale emocji niemal zadnych, o czyms swiadczy dosc niemrawa dyskusja tutaj i bardzo leniwe, wrecz chlodne, podejscie mediow do tematu -- zarowno branzowych, jak i ogolnych. Tak samo, jak nie budzi kontrowersji. Reakcje sa nijakie z malutenkim przesunieciem na negatywne. Chyba, ze sie myle i z monitoringu mediow wyszlo cos innego...?

To jak z tym najwiekszym sukcesem projektu? No to moze jakas porazka sie znajdzie?

Projekt ten realizujemy według metod i strategii, jakie zostały przyjęte przez Klienta, przez nas oraz przez pozostałe agencje.
Co do sukcesów to jak już wspominaliśmy – czas na podsumowanie jeszcze jest. Zabawa dopiero co się skoczyła. :)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Zgodnie z regulaminem:
Wypowiedź p. Bagińskiego:
"‎@Agatka: Apple ma problemy techniczne z iPhone4 i nijak ma się to do takich akcji jak ta. LG Swift w porównaniu do iPhone'm wypada tak blado że szkoda słów - i nie jest to wina tylko systemu operacyjnego Android i Android Market."

Pozdrawiam
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Zgodnie z regulaminem:
Wypowiedź p. Bagińskiego:
"‎@Agatka: Apple ma problemy techniczne z iPhone4 i nijak ma się to do takich akcji jak ta. LG Swift w porównaniu do iPhone'm wypada tak blado że szkoda słów - i nie jest to wina tylko systemu operacyjnego Android i Android Market."

Pozdrawiam

A ja się swojej odpowiedzi nie doczekałem :)
Jacek Mossakowski

Jacek Mossakowski Marketing Manager
Poland, BlaBlaCar

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

http://bit.ly/9RYwlC -- no to mamy target, ciekawe, czy zamierzony. Nic dziwnego, ze akcja do mnie nie przemowila.
Agnieszka B.

Agnieszka B. Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Jacek Mossakowski:
http://bit.ly/9RYwlC -- no to mamy target, ciekawe, czy zamierzony. Nic dziwnego, ze akcja do mnie nie przemowila.


Przygladalm sie dyskusji i chyba firma przeoczyla cos waznego podczas castingu :)
zaskakujace, ze nadal nic nie zauwaza.

To nie przelozylo sie na kampanie, bo gdyby nie GL nawet bym o niej nie wiedziała.
Ja nie jestem targetem LG ale mam potomków w wieku targetowym i niestety od razu widac, ze totalne pudło.

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Mikołaj Nowak:
MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Harder&Harder z dwoma innymi agencjami prowadzi kampanię dla LG pod hasłem onLife.

Hej Magda,
czy przypadkiem nie skopiowaliście akcji mającej na celu wypromowanie serwisu Bago.es - klona Grono.net przygotowanego na rynek Hiszpański?
Kilka lat temu, w Madrycie, odbył się niemalże identyczny eksperyment;
w szklanym pokoju została zamknięta skrzypaczka - Patricia.
Z ludźmi komunikowała się tylko przez witrynę społecznościową Bago.es.

Na dowód podaję linki do zdjęć:
http://www.flickr.com/photos/simiwaiye/2282420025
http://www.flickr.com/photos/simiwaiye/2283210356/
http://www.xeracion.com/nova/4002.html
http://www.estrafalarius.com/2007/11/08/encerrada-en-u...

Obrazek


Celem Patricii było skomponowanie utworu.
Celem Patryka jest pokazanie, jak fajnie można wykorzystać najnowszą komórkę do interakcji z facebookiem tj. znajomymi.

Podobieństwa obu akcji:
Miejsce:
Bago - Stolica Hiszpanii, ścisłe centrum,
OnLife - Stolica Polski, ścisłe centrum.

Oprawa:
Bago - szklany "dom",
OnLife - szklany "dom",
/nawet wymiary podobne.../

Timing:
Bago - tydzień,
OnLife - tydzień.

Jak jest napisane w poniższym artykule:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Skrzypaczka-zam...

"nigdy nie zrealizowano czegoś podobnego".
Teraz kluczowe pytanie:

Czy akcja wykonana wcześniej przez zespół promocyjny Bago.es była dla Was inspiracją?

Pozdrawiam,
mn

Po Edit:
jeszcze z podobieństw to nawet imiona bohaterów :)
Patricia & Patryk :)Mikołaj Nowak edytował(a) ten post dnia 16.07.10 o godzinie 11:56

Mikołaj,
Przepraszam za opóźnienie, ale bardzo dużo się dzieje :)
Co do Twoich pytań, to nie wiedzieliśmy o hiszpańskiej kampanii.
Dzięki za informację, bo to też ciekawy przypadek, warty przestudiowania.
Faktycznie jest wiele podobieństw, jednak w trakcie burzy mózgów i późniejszej realizacji nie mieliśmy wiedzy, na temat tego hiszpańskiego eksperymentu.
Zawsze komunikowaliśmy, że to pierwsza tego typu akcja w Polsce, nie w Europie czy na świecie.
Zbieżność imion jest także przypadkowa aczkolwiek przyznać trzeba, że zabawna :)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Zgodnie z regulaminem przenosimy wątek z FB do niniejszego tematu:
Marcin Woźny napisał:
"Na przyszłość proponuję kampanię: "beMobile".
1. Online Casting.
Internauci angażują się już na tym etapie poprzez wysyłanie krótkich filmików i głosowanie. Sami wybierają ochotnika.
2. Catch me if U Can
Ochotnik podróżuje po Polsce, wysyła filmy i zdjęcia z telefonu, a internauci na niego polują. Dla osób, które go złapi...ą - nagrody, kody, upominki, bony (etc.).
3. Show yourself
Użytkownicy filmują się i fotografują z "ochotnikiem" z czego montujemy naprawdę dobre wideo, które możemy nawet otagować i w jakiś sposób wypromować.
4. ...
Całość kampanii dostępna przy osobistym kontakcie. Na pewno kampania tańsza i angażująca więcej użytkowników, do tego lepiej pokazująca możliwości telefonu:)

Pozdrawiam:)"

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Zgodnie z regulaminem przenosimy wątek z FB do niniejszego tematu:
Marcin Woźny napisał:
"Na przyszłość proponuję kampanię: "beMobile".
1. Online Casting.
Internauci angażują się już na tym etapie poprzez wysyłanie krótkich filmików i głosowanie. Sami wybierają ochotnika.
2. Catch me if U Can
Ochotnik podróżuje po Polsce, wysyła filmy i zdjęcia z telefonu, a internauci na niego polują. Dla osób, które go złapi...ą - nagrody, kody, upominki, bony (etc.).
3. Show yourself
Użytkownicy filmują się i fotografują z "ochotnikiem" z czego montujemy naprawdę dobre wideo, które możemy nawet otagować i w jakiś sposób wypromować.
4. ...
Całość kampanii dostępna przy osobistym kontakcie. Na pewno kampania tańsza i angażująca więcej użytkowników, do tego lepiej pokazująca możliwości telefonu:)

Pozdrawiam:)
Pozdrawiam:)"

Marcinie,
Pozdrowień nigdy za dużo - pozdrawiamy także ;)

Jeśli chodzi o Twoje rady - ciekawe spostrzeżenia. Pomysłów jak udoskonalić taką kampanię jak nasza, z pewnością bardzo dużo.
To świadczy o tym, że pomysł był nowatorski jak na polskie warunki
i budził szerokie zainteresowanie.
Należy na pewno wziąć pod uwagę czas realizacji, chęć zaangażowania uczestników, możliwości finansowe, organizacyjne lub możliwości techniczne np. możliwości serwisów internetowych.

Przy kolejnej tego typu akcji na pewno weźmiemy pod uwagę przedstawione pomysły. Dziękujemy :)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Agnieszka B.:
Jacek Mossakowski:
http://bit.ly/9RYwlC -- no to mamy target, ciekawe, czy zamierzony. Nic dziwnego, ze akcja do mnie nie przemowila.


Przygladalm sie dyskusji i chyba firma przeoczyla cos waznego podczas castingu :)
zaskakujace, ze nadal nic nie zauwaza.

To nie przelozylo sie na kampanie, bo gdyby nie GL nawet bym o niej nie wiedziała.
Ja nie jestem targetem LG ale mam potomków w wieku targetowym i niestety od razu widac, ze totalne pudło.

Agnieszko,
Uwagi są dla nas ważne, zwłaszcza te, które pokazują nam nasze słabości i niedociągnięcia. Nikt nie jest nieomylny 
Będziemy wdzięczni za rozwinięcie myśli na temat castingu, abyśmy mogli ustosunkować się do tej uwagi.
Chodzi o zdanie:
„Przygladalm sie dyskusji i chyba firma przeoczyla cos waznego podczas castingu :)
zaskakujace, ze nadal nic nie zauwaza.”

Kampania miała za zadanie pokazać, że dzięki nowym technologiom (np. smartphone LG) mamy dostęp do świata i znajomych, a najdziwniejsze warunki w jakich możemy się znaleźć – symboliczny szklany apartament – nie ograniczają nas.

Target to przede wszystkim młodzi ludzie, którzy są najbardziej zorientowani w nowościach technicznych, poszukują, poznają. Są ciekawi wszelkich nowinek i nie obawiają się nowości.

Pozdrawiam
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

MAGDALENA SZCZECHOWICZ:
Mikołaj,
Przepraszam za opóźnienie, ale bardzo dużo się dzieje :)
Co do Twoich pytań, to nie wiedzieliśmy o hiszpańskiej kampanii.
Dzięki za informację, bo to też ciekawy przypadek, warty przestudiowania.
Faktycznie jest wiele podobieństw, jednak w trakcie burzy mózgów i późniejszej realizacji nie mieliśmy wiedzy, na temat tego hiszpańskiego eksperymentu.
Zawsze komunikowaliśmy, że to pierwsza tego typu akcja w Polsce, nie w Europie czy na świecie.
Zbieżność imion jest także przypadkowa aczkolwiek przyznać trzeba, że zabawna :)

Pozdrawiam


Jasne, generalnie jest tak jak myślałem i wierzę Wam.
Informacja o bago.es była mało nośna w pl.
Dzięki za odpowiedź.

mn
Jacek Mossakowski

Jacek Mossakowski Marketing Manager
Poland, BlaBlaCar

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Dziwne, ze o tym w PL bylo tak cicho, bo w koncu byla to inicjatywa krajowa -- bago.es to nic innego niz nieudana proba szturmu polskiej spolecznosciowki na hiszpanski rynek...
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Jacek Mossakowski:
Dziwne, ze o tym w PL bylo tak cicho, bo w koncu byla to inicjatywa krajowa -- bago.es to nic innego niz nieudana proba szturmu polskiej spolecznosciowki na hiszpanski rynek...

W Polsce było cicho ponieważ - tak jak wspomniałeś - produkt bago.es był dedykowany innemu rynkowi :)
Tam, w Hiszpanii, było o nim znacznie głośniej.

Pomyśl sobie, co byłoby gdyby w pierwszej kolejności dowiedział się o bago rynek polski. W konsekwencji mnóstwo polskich Użytkowników, a nie taki był cel przedsięwzięcia. Przyczyny logiczne.

Nieudana - zgadzam się, ponieważ bago.es nie istnieje.
Najwidoczniej rynek hiszpański poznał social networking dopiero dzięki facebookowi.

pzdr,
m.
Jacek Mossakowski

Jacek Mossakowski Marketing Manager
Poland, BlaBlaCar

Temat: Kampania LG onLife by Harder&Harder

Mikołaj Nowak:
Jacek Mossakowski:
Dziwne, ze o tym w PL bylo tak cicho, bo w koncu byla to inicjatywa krajowa -- bago.es to nic innego niz nieudana proba szturmu polskiej spolecznosciowki na hiszpanski rynek...

W Polsce było cicho ponieważ - tak jak wspomniałeś - produkt bago.es był dedykowany innemu rynkowi :)
Tam, w Hiszpanii, było o nim znacznie głośniej.

Pomyśl sobie, co byłoby gdyby w pierwszej kolejności dowiedział się o bago rynek polski. W konsekwencji mnóstwo polskich Użytkowników, a nie taki był cel przedsięwzięcia. Przyczyny logiczne.

Nieudana - zgadzam się, ponieważ bago.es nie istnieje.
Najwidoczniej rynek hiszpański poznał social networking dopiero dzięki facebookowi.

pzdr,
m.

z drugiej strony, grono juz wtedy zaczynalo histerycznie potrzebowac inwestora, powinni byli sie mocniej chwalic inicjatywami zagranicznymi, szczegolnie jest wejscie bylo tak efektowne -- przegladalem siec, mieli nie tylko hiszpanski, ale tez calkiem spory miedzynarodowy buzz...

zreszta, to jak grono zmarnowalo swoj ogromny potencjal, to cala historia.

wrocmy do tematu, ciagle czekam, az H&H zrobi podsumowanie i wymysli, czym po ich akcji beda sie chwalic ;).



Wyślij zaproszenie do