konto usunięte
Temat: Nowy "PRodukt sportowy" - Justyna Kowalczyk?!
Z mojego blogaPrzyłącz się do dyskusji!
http://www.goldenline.pl/forum/kondycja-pr/
Nowa (narciarska) mania - "Justynomania"?
Jak wiemy, gwiazdy sportu reklamują znane marki. Bez dwóch zdań
Justyna Kowalczyk wchodzi na podium gwiazd sportu. Została
właśnie (wczoraj) Najlepszym Sportowcem Roku 2009, dziś
przypieczętowuje swoją pozycję zajmując pierwsze miejsce w
morderczym podbiegu ostatniego etapu Val di Fiemme zawodów Tour de
Ski nad swoją najgroźniejszą rywalką Petrą Majdić i tym samym
obejmuje prowadzenie w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.
Trzymam kciuki za kolejnego polskiego sportowca, który odnosi
sukcesy na arenie międzynarodowej. Jej wysiłek i wytrwałość
jest godna podziwu.
Dzięki wygranym Justyny Kowalczyk także i POLSKA jest ponownie
zauważana w świecie. Bez wątpienia wpływa to korzystnie na
wizerunek kraju. Czy nie macie także takiego wrażenia że o wiele
lepiej -świadomie czy nie- promowanie, wysławianie Polski wychodzi
o niebo lepiej naszym sportowcom niż tym wszystkim "ynstytucją",
które mają na to milionowe, rządowe granty? Jakże często
zapominają oni o polskich sportowcach, którzy dziś w chwale u
szczytu sportowej kariery jeszcze kilka lat temu bezskutecznie
poszukiwali wsparcia, finansów, na pokrycie podstawowych potrzeb
treningowych!?
Ciekawe czy wraz z sukcesami Justyny Kowalczyk pojawi się w Polsce,
tej zimy, nowa mania - "Justynomania" i wzrost zainteresowania tą
dyscypliną sportu A tym samym nowi kibice, więcej zimowego sportu
w telewizji i większa sprzedaż sprzętu narciarskiego w sklepach?
Jak zwycięstwa Justyny Kowalczyk wpłyną na "polską zimową
aktywność"? Czy będziemy mieć nową "Justynomanię" czy to tylko
chwilowy wzrost popularności? Czy firmy, sponsorzy, zainteresują
się Justyną i zostanie ona "twarzą" firmy.......? Wierzę, że
już o tym myślą. A wy jak uważacie – jaką markę mogłaby
reklamować, promować Justyna Kowalczyk - polska królowa nart,
Najlepszy Sportowiec Roku 2009?