konto usunięte
Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka
http://agens.com.pl/msw/ktoś się wybiera?
cena dla zwykłego śmiertelnika chyba nie do zaakceptowania, ale może ktoś ma hojnego pracodawcę?
konto usunięte
Michał
Mango
specjalista w
zakresie marketingu
sportowego i PR
Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
konto usunięte
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Stanisław Pogorzelski:
O możliwych interpretacjach Ustawy o grach... to nic nie widzę w programie.
Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
Paweł D.:
Wszyscy szczęśliwi, a jakaś grupka frustratów się czepia :)
Magdalena
J.
Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji
Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
Magdalena J.:
Panowie, szkoda awantury, nie ma tu żadnej teorii spisku, warsztaty nie są na "zamówienie" a co najważaniejsze - nie są skierowane do ekspertów marketingu sportowego. Grupa, która będzie się szkoliła pod okiem prawników to akurat nie-prawnicy; firmy i instytucje, którcyh są pracownikami mają różne budżety i my to szanujemy; agens nie musi być znana na rynku marketingu sportowego i nie musi znać się na wszystkim ("Jak widać szkolenia robią z wielu dziedzin - niby w takim razie znają się na wszystkim?").
Szkoda, że nikt nie pomyślał o zapytaniu mnie o "nurtujące" kwestie, tylko snuliście domysły, no chyba że dyskusja miała inną genezę: nudę w pracy lub w domu.
Pozdarwiam,
MJ
P.S. paluszków nie będzie; będą tartinki
Magdalena
J.
Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Magdalena J.:
warsztaty nie są skierowane do ekspertów marketingu sportowego.
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Magdalena
J.
Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji
pragnących zachęcić do współpracy inwestorów, sponsorów oraz partnerów
- Agencji marketingu sportowego, public relations, agencji eventowych które aktywnie poszukują klientów i partnerów biznesowych
- Pracowników departamentów prawnego, PR, marketingu, sponsoringu, rozwoju z firm, instytucji i organizacji które opierają lub planują wdrażać działania wizerunkowe oparte na sponsorowaniu oraz promowaniu wydarzeń sportowych.
Jeśli powyżej wymienieni adresaci nie są ekspertami, to ja już nic nie rozumiem...
Magdalena
J.
Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji
Paweł D.:
Myślę, że gdyby nazwa szkolenia byłaby inna - sprawy by nie było. To trochę jakby aspekty prawne zakupu gruntów ubrać w "Najnowsze Technologie w Budownictwie".
Jeśli organizatorzy szkolenia sami nie potrafią nazwać treści, które zamierzają prezentować - trudno nie krytykować. Ba! Nawet kpić!
konto usunięte
Magdalena
J.
Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji
Paulina
Wardęga
Specjalista ds.
Sprzedaży i
Researchu, Mediarun
sp. z o.o.
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Magdalena J.:Nie sprowadzajmy wszystkiego do "dupy Maryni". Myślę, że "Prawa Własności w Sporcie" byłyby celniejsze.
Myślę, że warsztaty mogą się nazywać nawet "Najbardziej praktyczne aspekty dupy Maryni w oczach marketingu sportowego."
Jeśli kilku prawników z nikomu nie znanej kancelaryjki nie maPrawnicy pochodzą z dobrej i znanej kancelarii, z pewnością są ekspertami w dzidzinie prawa autoskiego i ochrony własności intelektualnej. Jako Prawnicy z pewnością są ekspertami, jeśli chodzi o marketing sportowy - wciąż śmiem wątpić...
pojęcia o czym chce mówić i czego nauczyć naszych uczestników
z zakresu, jaki wyczytła Pan w programie,
to ja zapraszam Pana 14.04 do Rondo 1 aby Pan posłuchał iZ chęcią przyjmuję zaproszenie i obiecuję w 100% szczerą obiektywną opinię, którą z pewnością umieszczę w tym wątku.
podyskutował - oczywiście na nasz koszt.
Wtedy kpinę przyjmę osobiście.Chętnię przekażę wszystkie konstruktywne uwagi (jeśli takie będą), jednak kpić nie zamierzam. Pisząc o kpinie powyżej uzasadniłem tylko powody, dla których ewentualnym kpinom nie można się dziwić.
konto usunięte
Następna dyskusja: