konto usunięte

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

http://agens.com.pl/msw/

ktoś się wybiera?

cena dla zwykłego śmiertelnika chyba nie do zaakceptowania, ale może ktoś ma hojnego pracodawcę?
Michał Mango

Michał Mango specjalista w
zakresie marketingu
sportowego i PR

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Chyba tak, nawet jeśli firma by mi to zasponsorowała to nie wiem czy warto - teamtyka bardzo wąska i raczej dedykowana dla prawników w sporcie. Poza tym jeśli masz pojęcie o marketingu sportowym i dobrego prawnika w firmie to raczej rozkminisz większość tematyki - moim zdaniem strata czasmu, ale może mylę się:)
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Ja bym najpierw zerknął na prowadzących i ich dotychczasowe kontakty ze sportem. Jak widać szkolenia robią z wielu dziedzin - niby w takim razie znają się na wszystkim?

konto usunięte

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Nie chciałbym przesądzać, ale patrząc, co organizatorzy mają do zaoferowania i za jaką cenę łatwo dojść do wniosku, że nie mają bladego pojęcia o tym co się dzieje na rynku szkoleń marketingu sportowego. Na pierwszy rzut oka widać, że szkolenie adresowane jest do prawników, natomiast organizator wymienia jako potencjalnych adresatów wszystkie podmioty działające w sporcie, co znaczy tyle, że szkolenie będzie prowadzone na bardzo dużym poziomie ogólności.

Z ulotki reklamowej można się nie wiele dowiedzieć, poza tym, że trzech prawników ma wyjątkowo bogate CV nie związane ze sportem. Ponadto, że będzie 3 prelegentów, 8 tematów i 4 godziny na realizację.

Tu oficjalna strona na GL.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/marketing-sportowy-...
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Sądzę, że to szkolenie "na zamówienie" organizowane w związku z licznymi kontrowersjami wokół ustawy, firm bukmacherskich, itp. Nie przez przypadek cena dla urzędników państwowych ustawiona jest na poziomie akceptowalnym w ministerstwach. A jeśli przy okazji znajdą się chętni na lunch i paluszki za 1850 + VAT, to już ich sprawa :-)
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

O możliwych interpretacjach Ustawy o grach... to nic nie widzę w programie. Za to jest kilka niezwykle interesujących punktów jak np.

Rodzaje materiałów reklamowych - folder, strona internetowa, plakat, reklama telewizyjna i internetowa - jak zamówić, nabyć i jak z nich korzystać?
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Stanisław Pogorzelski:
O możliwych interpretacjach Ustawy o grach... to nic nie widzę w programie.

Bo program w ogóle "tryska" wszechstronnością. Pisząc o ustawie oraz zniżce dla urzędników nie miałem na myśli wysokiej wartości merytorycznej szkolenia, ale genezę jego powstania.

Poza tym same korzyści: bardzo znana firma na rynku szkoleń z zakresu marketingu sportowego sprzeda lunch i paluszki za 650 PLN kilkudziesięciu urzędnikom, przełożony urzędników nie będzie miał już kłopotu, co zrobić z budżetem na szkolenia. Wszyscy szczęśliwi, a jakaś grupka frustratów się czepia :)
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Paweł D.:
Wszyscy szczęśliwi, a jakaś grupka frustratów się czepia :)

Chyba na tym się skończy faktycznie... Eh...
Magdalena J.

Magdalena J. Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Panowie, szkoda awantury, nie ma tu żadnej teorii spisku, warsztaty nie są na "zamówienie" a co najważaniejsze - nie są skierowane do ekspertów marketingu sportowego. Grupa, która będzie się szkoliła pod okiem prawników to akurat nie-prawnicy; firmy i instytucje, którcyh są pracownikami mają różne budżety i my to szanujemy; agens nie musi być znana na rynku marketingu sportowego i nie musi znać się na wszystkim ("Jak widać szkolenia robią z wielu dziedzin - niby w takim razie znają się na wszystkim?").
Szkoda, że nikt nie pomyślał o zapytaniu mnie o "nurtujące" kwestie, tylko snuliście domysły, no chyba że dyskusja miała inną genezę: nudę w pracy lub w domu.
Pozdarwiam,
MJ
P.S. paluszków nie będzie; będą tartinki
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Magdalena J.:
Panowie, szkoda awantury, nie ma tu żadnej teorii spisku, warsztaty nie są na "zamówienie" a co najważaniejsze - nie są skierowane do ekspertów marketingu sportowego. Grupa, która będzie się szkoliła pod okiem prawników to akurat nie-prawnicy; firmy i instytucje, którcyh są pracownikami mają różne budżety i my to szanujemy; agens nie musi być znana na rynku marketingu sportowego i nie musi znać się na wszystkim ("Jak widać szkolenia robią z wielu dziedzin - niby w takim razie znają się na wszystkim?").
Szkoda, że nikt nie pomyślał o zapytaniu mnie o "nurtujące" kwestie, tylko snuliście domysły, no chyba że dyskusja miała inną genezę: nudę w pracy lub w domu.
Pozdarwiam,
MJ
P.S. paluszków nie będzie; będą tartinki

Wbrew temu co Pani raczyła napisać nikt nie robił „awantur” ani „nie bił piany”. Wrażenia towarzyszące Pani i całemu wydarzeniu to raczej lekceważące rozbawienie.
Jeśli natomiast, ktoś miał wątpliwości czy może coś jednak się z oferty szkolenia uda wykrzesać to jak widzę, Pani komentarze z pewnością pozwoliły dojść do wniosku, że nie – nie da się. Raz, ze względu na styl argumentacji, a dwa na przedziwne sprzeczności: skoro przyznaje się Pani, że firma Agens „nie musi być znana na rynku marketingu sportowego” ( co potwierdza brak doświadczenia w tej branży zaanonsowanych prelegentów), to na jakiej podstawie zamierza Pani szkolić i przekazywać wiedzę w takich tematach jak:
• Widowisko sportowe
• Wizerunek sportowców
• Sponsoring
Skąd wiedza? Z Wikipedi? Goldenline?
Rozumiem, że w części bloku szkoleniowego może być łatwiej, gdy będziecie Państwo wyjaśniać jakie są „Rodzaje materiałów reklamowych - folder, strona internetowa, plakat, reklama telewizyjna i internetowa – jak zamówić, nabyć i jak z nich korzystać?”. Tylko po co w takim przypadku szkolenie, podpierać terminem marketing sportowy? Niech się nazywa po prawdzie „Wyjaśnimy czym jest ulotka i folder”.

Nikt nie myślał o zadaniu Pani pytań i rozwianiu „nurtujących kwestii”, gdyż takiej potrzeby nie było. Jak na dłoni widać jakość oferty. A gdy już się Pani uaktywniła to chyba jeszcze sprawę pogorszyło. W trzech miejscach próbowała Pani zdyskredytować uczestników dyskusji na bazie emocji – a to zarzucając nudę w pracy czy domu, a to wszczynanie awantur czy bicie piany. Wg mnie kiepski standard jak na „Dyrektor Generalną”. W jakiejkolwiek firmie.
Magdalena J.

Magdalena J. Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Panie Stanisławie,
lekceważenie czyjejś pracy jest niekulturalne. Napisałam - szkolenie nie jest dla eksperta. Nie ja szkolę, proszę zwrócić uwagę, że od tego są zawsze prelegenci, którzy mają lata praktyki i doświadczenia. Nie z wikipedii ani GL.
Na forum kpi Pan z kwalifikacji, stanowiska, pracy i zaangażowania oraz mojej osoby. Dlaczego?
Po co Pan krytykuje coś na co Pan nie zamierza się wybrać? Po co pisze Pan elaborat w godzinach pracy o mojej osobie? Nie szkoda Panu czasu? A może musi Pan coś z siebie wyrzucić?
Pozdrawiam,
MJ
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Magdalena J.:
warsztaty nie są skierowane do ekspertów marketingu sportowego.

Sorry, ale na stronie szkolenia czytam:

Marketing sportowy - prawo i praktyka to propozycja dla:
- Organizacji sportowych: Klubów, Stowarzyszeń, Związków pragnących zachęcić do współpracy inwestorów, sponsorów oraz partnerów
- Agencji marketingu sportowego, public relations, agencji eventowych które aktywnie poszukują klientów i partnerów biznesowych
- Pracowników departamentów prawnego, PR, marketingu, sponsoringu, rozwoju z firm, instytucji i organizacji które opierają lub planują wdrażać działania wizerunkowe oparte na sponsorowaniu oraz promowaniu wydarzeń sportowych.

Jeśli powyżej wymienieni adresaci nie są ekspertami, to ja już nic nie rozumiem...
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Myślę, że gdyby nazwa szkolenia byłaby inna - sprawy by nie było. To trochę jakby aspekty prawne zakupu gruntów ubrać w "Najnowsze Technologie w Budownictwie".

Jeśli organizatorzy szkolenia sami nie potrafią nazwać treści, które zamierzają prezentować - trudno nie krytykować. Ba! Nawet kpić!
Magdalena J.

Magdalena J. Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

>> - Organizacji sportowych: Klubów, Stowarzyszeń, Związków
pragnących zachęcić do współpracy inwestorów, sponsorów oraz partnerów
- Agencji marketingu sportowego, public relations, agencji eventowych które aktywnie poszukują klientów i partnerów biznesowych
- Pracowników departamentów prawnego, PR, marketingu, sponsoringu, rozwoju z firm, instytucji i organizacji które opierają lub planują wdrażać działania wizerunkowe oparte na sponsorowaniu oraz promowaniu wydarzeń sportowych.

Jeśli powyżej wymienieni adresaci nie są ekspertami, to ja już nic nie rozumiem...

Panie Pawle, powyżej wymieniono ogólnie organizacje, firmy, instytucje, a nie kluczowych pracowników, którzy są ekspertami; każdy z powyższej grupy może wziąć udział jeśli uzna, że zakres szkolenia go interesuje i to chyba jest dość zrozumiałe; to nie jest warsztat dla eksperta, ale może być dla pracownika rozpoczynającego pracę, bądź osoby wymagającej od siebie ugruntowania wiedzy z zakresu prawa sportowego; rozumiem, że Pan pojmuje inaczej, ale to nie znaczy, że właściwie...
Magdalena J.

Magdalena J. Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Paweł D.:
Myślę, że gdyby nazwa szkolenia byłaby inna - sprawy by nie było. To trochę jakby aspekty prawne zakupu gruntów ubrać w "Najnowsze Technologie w Budownictwie".

Jeśli organizatorzy szkolenia sami nie potrafią nazwać treści, które zamierzają prezentować - trudno nie krytykować. Ba! Nawet kpić!

Myślę, że warsztaty mogą się nazywać nawet "Najbardziej praktyczne aspekty dupy Maryni w oczach marketingu sportowego."

Jeśli kilku prawników z nikomu nie znanej kancelaryjki nie ma pojęcia o czym chce mówić i czego nauczyć naszych uczestników z zakresu, jaki wyczytła Pan w programie, to ja zapraszam Pana 14.04 do Rondo 1 aby Pan posłuchał i podyskutował - oczywiście na nasz koszt. Wtedy kpinę przyjmę osobiście.

konto usunięte

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

no proszę.

jedna osoba otrzymała bezpłatne zaproszenie na konferencję.

jednak opłacało się poruszyć ten temat.Michał Pacuda edytował(a) ten post dnia 07.04.10 o godzinie 16:36
Magdalena J.

Magdalena J. Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

A byłam pewna, że nawet za darmo nie warto przyjść :-)
Paulina Wardęga

Paulina Wardęga Specjalista ds.
Sprzedaży i
Researchu, Mediarun
sp. z o.o.

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Patrząc na tą emocjonującą dyskusję zaproponuję inny projekt: http://mracademy.pl/wydarzenia/konferencje/event/marke...

Jest to konferencja a nie warsztaty i w zdecydowanie niższej cenie:)

Mam nadzieję, iż Panowie łaskawszym okiem spojrzycie na to:)))
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

Magdalena J.:
Myślę, że warsztaty mogą się nazywać nawet "Najbardziej praktyczne aspekty dupy Maryni w oczach marketingu sportowego."
Nie sprowadzajmy wszystkiego do "dupy Maryni". Myślę, że "Prawa Własności w Sporcie" byłyby celniejsze.
Jeśli kilku prawników z nikomu nie znanej kancelaryjki nie ma
pojęcia o czym chce mówić i czego nauczyć naszych uczestników
z zakresu, jaki wyczytła Pan w programie,
Prawnicy pochodzą z dobrej i znanej kancelarii, z pewnością są ekspertami w dzidzinie prawa autoskiego i ochrony własności intelektualnej. Jako Prawnicy z pewnością są ekspertami, jeśli chodzi o marketing sportowy - wciąż śmiem wątpić...
to ja zapraszam Pana 14.04 do Rondo 1 aby Pan posłuchał i
podyskutował - oczywiście na nasz koszt.
Z chęcią przyjmuję zaproszenie i obiecuję w 100% szczerą obiektywną opinię, którą z pewnością umieszczę w tym wątku.
Wtedy kpinę przyjmę osobiście.
Chętnię przekażę wszystkie konstruktywne uwagi (jeśli takie będą), jednak kpić nie zamierzam. Pisząc o kpinie powyżej uzasadniłem tylko powody, dla których ewentualnym kpinom nie można się dziwić.

konto usunięte

Temat: Konferencja: Marketing Sportowy - Prawo i Praktyka

I jak tam wrażenia? ;)

Następna dyskusja:

Konferencja "Efektywny Mark...




Wyślij zaproszenie do